@Doubtless: superleuke outfit zo, vind het erg leuk met dat riempje erbij. @Happy: leuk gecombineerd inderdaad, staat je goed! @DR: blijft een supergave trui! @Noviceh: echt een supergave jurk, staat je ook ontzettend mooi!
Doubtless super leuk jurkje! Happy16 leuke outfit! Dewirox, wat een super leuke trui/vest! Mooi kleurtje. Noviceh, mooie jurk! Happy16, lief jurkje! Doubtless, leuke outfit.
noviceh
Geplaatst: 06-09-20 20:25
KletsKoekje schreef:
Oh suoer leuk noviceh! Mag ik weten waar die vandAn komt? Echt iets voor naar mijn werk
Deze is van Only, heb m bij de winkel Intercity gekocht. Iedereen bedankt voor de complimenten, dan heb ik er toch goed aan gedaan deze te kopen (twijfel, twijfel... ).
Vajramani
Geplaatst: 06-09-20 21:40
Noviceh: die jurk staat je goed! Doubtless: je ziet er weer goed uit Happy16: heb je het niet koud gehad? Dewirox: niet mijn stijl, maar staat jou goed
Wat zijn jullie zomers gekleed, ik had gisteren alweer een trui aan
_Friemel
Geplaatst: 07-09-20 09:43
Dit jurkje gescoord op vinted want vond hem al zo lang leuk, echter leek hij zo oubollig met die mouwen en deze lengte, zo zonde want de rug is heel mooi diep. het hielp ook niet dat hij iets te groot is dus had hem bijna weer verkocht: