Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boterbloem90

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 18:03

De pijn die ik sinds begin juni heb. Meerdere keren bij de huisarts post geweest, die aangaf verder te moeten laten onderzoeken. Maar helaas krijg ik steeds geen afspraak met hem. Omdat het telefonisch door de assistent wordt gedaan, het geen spoed is en dat zijn vervanger het vind dat ik moet wachten. Pijn word alleen erger -O-

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 18:52

xDenies schreef:
Ik heb inderdaad contact met mijn huisarts. Ik heb gister ook een afspraak bij een bedrijfsarts gemaakt maar daar kan ik pas in september bij terecht. Ik ga maandag wel met dit verhaal bellen, wellicht kan ik eerder terecht.
Ik weet eigenlijk niet of dat een normale huisarts kan zeggen dat je maar thuis moet gaan zitten.

Nee hij mag dat officieel niet zeggen maar jij hebt die macht wel.
Als ik 1 ding heb geleerd toen ik in een burn out zat, is het dat ze heel moeilijk doen wanneer je eigenlijk niet moet gaan werken...
Gewoon je ziek melden niet op dat mens reageren en bespreek alles met de bedrijfsarts.
Kan het niet eerder, prima gewoon thuis blijven. Want doorgaan maak je het echt alleen maar erger mee

Heel veel sterkte :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:28

xDenies schreef:
Ineke2 schreef:
Ik had in jou plaats naar huis gegaan en mij voor 100% ziekgemeld. Kom nou toch dit kan toch niet!

Je hebt contact met je huisarts toch? Ik zou daar weer een afspraak maken en bespreken wat je het beste kunt doen.

Ik ben uiteindelijk gaan werken nadat ik mijn gezicht onder de kraan had gehouden. Ik heb alles op de app gezet naar mijn moeder incl een foto van hoe ik er uit zag - een soort van bewijs. Op het moment dat het mij teveel werd en ik in janken uitbarste kwam er namelijk een andere collega binnen en toen dimde hij in.

Ik heb inderdaad contact met mijn huisarts. Ik heb gister ook een afspraak bij een bedrijfsarts gemaakt maar daar kan ik pas in september bij terecht. Ik ga maandag wel met dit verhaal bellen, wellicht kan ik eerder terecht.
Ik weet eigenlijk niet of dat een normale huisarts kan zeggen dat je maar thuis moet gaan zitten.

casperzazoe schreef:
Ik vind het echt zo vreselijk om telkens jouw "ergernissen" te lezen :(:) was blij toen ik een tijdje terug las dat je de ballen had om half de ziektewet in te gaan, hopen dat het wat beter zou gaan met je. Maar met die rotzak van een leidinggevende wordt het allemaal niet makkelijker..

Ik erger me aan het feit dat ik zo oververmoeid ben dat ik voor m'n gevoel echt niet 100% meer functioneer maar moet zo wel lang auto rijden en de hele dag leuk en druk doen

Eigenlijk de eerste dag, terwijl ik pas die middag voor het eerst 'vrij' zou zijn, werd er al gevraagd of ik me beter voelde (door hem). En al de hele week voel ik zoveel onbegrip bij hem. Ergens had ik deze uitbrander wel kunnen zien aan komen ...

Sterkte! Ook voor jou, let op jezelf ;)

Jolien87 schreef:
Ik heb echt zo met je te doen. Ondanks al je klachten blijf je toch zoveel mogelijk doen als je maar kunt. En om dan zo'n trap na te krijgen van je baas verdien je niet. :(:)

Mijn baas is er niet eens :( Dit is de leidinggevende …. Die vind dat ik hem 'in de steek' heb gelaten en dat ik hem 'gebruikt heb' om maar in de ziektewet te kunnen. En hij was echt PISSIG omdat ik niet eerder aan de bel heb getrokken (lees: als in 3 maanden eerder ofzo).

Maar iedere keer als ik er een keer voor kies om aan mezelf te denken dan is er gezeik. Dan moet ik maar gewoon komen of gewoon doorlopen (zware hersenschudding, gekneusde ribben, zwaar gekneusde voet - enzovoort) Of als ik er ben dan kan ik 'ander' werk doen maar als het te druk wordt dan moet ik gewoon aangeraced komen.

Frustratie voor nu is vooral dat ik niet kan, me echt heel erg beroerd voel en vooral heel verdrietig, maar maandag ga ik kijken wat ik kan doen. Als iemand nog tips heeft ... graag.

Ja de tip die ik heb is 100% ziekmelden en tot je met de bedrijfsarts hebt gesproken. Als het fijner voor je eigen voelt laat je dit de bedrijfsarts ook weten, maar dit is niet verplicht.

Reageer ook niet op berichten van je werk met wanneer kom je weer werken of het is druk je moet echt komen.

NEE je bent ziek punt en de communicatie loopt nu maar eens via de bedrijfsarts, want dat is beter voor jou.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:48

Je hebt altijd het recht om je ziek te melden en daarbij verzoeken om een afspraak met de bedrijfsarts te krijgen. Die is er om te bemiddelen tussen jou en je werkgever als je er met hem/haar niet uitkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 20:45

Buurman die feestje heeft , de herrie prima maar die gore rooklucht :r

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 22:09

Hier ook een feestje bij de buren. Maar die hebben een vuurkorf staan. Heel het huis stinkt :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 22:36

Dat is ook niet tof -O- hier de deur dichtgedaan en het raam maar het word nu alleen maar luider en luide

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 22:39

mn telefoon die kapot is....
morgen dus in plaats van een lekker relaxt paardendagje een dag heen en weer vliegen en snel een nieuwe telefoon kopen

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 23:19

En die 31 graden mag wel weer vertrekken

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 23:59

Mezelf. Kon ik maar door de grond zakken :(

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:01

Rebecca schreef:
Dat is ook niet tof -O- hier de deur dichtgedaan en het raam maar het word nu alleen maar luider en luide

Pff hier zijn nu 3 feestjes. 2 aan achterkant van het huis, 1 aan de voorkant. Dus ook 3 verschillende muziekdingen door elkaar en iedereen praat zo hard :roll:
Ik. Wil. Slapen. *propt oordoppen in*

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:05

Ze zijn hier ook bezig met een feestje. Maar volgens mij 2 straten verder maar de pokken muziek kan ik nog horen o en ze zijn bezig met vuurwerk. Nu wil ik bijna gemeen zijn en de wijk agent bellen. Tiefop met je vuurwerk tis augustus geen 31 dec..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:06

Iejoorr schreef:
[naam] schreef:

Pff hier zijn nu 3 feestjes. 2 aan achterkant van het huis, 1 aan de voorkant. Dus ook 3 verschillende muziekdingen door elkaar en iedereen praat zo hard :roll:
Ik. Wil. Slapen. *propt oordoppen in*

:(:)

Nog steeds luide mensen , geen idee wat ze doen hoor van alles . Wil ook wel op tuk zo

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:11

Een van mijn vriendinnen die meegaat naar Spanje voor 10 dagen. _-:( Al is ze misschien 'voor de grap' bezig, ik ben echt niet in de mood voor irritant gedoe.
Nee, we gaan niet naar Spanje om gewoon op de grond te liggen, naar cafées of restaurants te gaan. Zucht...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:15

Afbeelding

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:17

Iejoorr. _/-\o_ En dat gejank van de baby.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 00:18

Iejoorr schreef:
[ [url=m/QdeBVO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag hem net en had hem bijna hier gepost speciaal voor alle buren-haters :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 00:26

:')

Erger mij nu aan mijzelf ,er moet een gieter water over de hortensia's buiten en ik durf niet door de herrie en de potentie dat er iets over de schutting vliegt :x

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 05:35

Maagzuur nu kan ik niet meer slapen.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:47

Hier was het ook feest, de buren op links en 2 huizen verder met zware techno muziek en dan ook nog het studentenhuis achter ons wat eindigde in een ruzie. En dan mn dochter van bijna 3 jaar die om 06.30 uur al weer met de dag was begonnen... :O

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:59

Iejoorr schreef:
[ [url=m/QdeBVO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jup! Al waren ze hier stil en was ik toch moe zat door alles :')

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:16

Ruiters die gebrainwashed zijn door de traditionele manege-paardensport en niet meer kritisch willen nadenken. Paarden die moeilijk doen zijn zo om je te pesten, je moet ze allemaal 'een lesje leren' trainingstheorieën bestaan niet, en als persoon van 1m70 op een shet zitten is toch ok? :wave:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:26

Dat ik nou alweer helemaal klaar ben met deze warmte :') Kan het niet gewoon herfst worden?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:27

Foaly schreef:
Dat ik nou alweer helemaal klaar ben met deze warmte :') Kan het niet gewoon herfst worden?

Bijna...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:31

Kirania schreef:
Ruiters die gebrainwashed zijn door de traditionele manege-paardensport en niet meer kritisch willen nadenken. Paarden die moeilijk doen zijn zo om je te pesten, je moet ze allemaal 'een lesje leren' trainingstheorieën bestaan niet, en als persoon van 1m70 op een shet zitten is toch ok? :wave:

Ow wat treurig ;(