Apple schreef:Die lollies in het pakket van Ldev, dat is echt jeugdsentimentDie hadden wij 'vroeger' ook
Sostrene grene!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caily schreef:Erg sneu dat er SS zijn die blijkbaar zo onverschillig met het plezier van anderen, en afspraken met mede-bokkers om gaanIk ben ook niet zo actief, maar heb wel m'n best gedaan en gewoon gepost wat erbij hoort. Daarom doe je toch ook mee? Ik vond/vind het echt heel erg leuk, om te maken, om te krijgen, maar vooral om alle blije verhalen hier te lezen, elke nacht (op de fiets
) bijgelezen met een lach op mn gezicht.
Inmiddels nog maar een klein lijstje over, ik heb eindelijk tijd gehad om iedereen af te zoeken (dat lukt niet op de fiets) en 2 mensen kunnen vinden met 3 honden. Een daarvan heeft een kopje koffie als avatar, wat ik kan linken aan de starbucks hint. Lughnassadh, ben jij mijn SS?
Lughnassadh schreef:Caily schreef:Erg sneu dat er SS zijn die blijkbaar zo onverschillig met het plezier van anderen, en afspraken met mede-bokkers om gaanIk ben ook niet zo actief, maar heb wel m'n best gedaan en gewoon gepost wat erbij hoort. Daarom doe je toch ook mee? Ik vond/vind het echt heel erg leuk, om te maken, om te krijgen, maar vooral om alle blije verhalen hier te lezen, elke nacht (op de fiets
) bijgelezen met een lach op mn gezicht.
Inmiddels nog maar een klein lijstje over, ik heb eindelijk tijd gehad om iedereen af te zoeken (dat lukt niet op de fiets) en 2 mensen kunnen vinden met 3 honden. Een daarvan heeft een kopje koffie als avatar, wat ik kan linken aan de starbucks hint. Lughnassadh, ben jij mijn SS?
Ja, ik ben inderdaad jouw SS. De kop op de foto is er ook een van de Starbucks. Takkie, is het hondje van Jip en Janneke. En als je goed zoekt vind je mijn voornaam op het forum, Janneke dus.
obelix schreef:Heb 2 briefjes, 1 met max verstappen en pepsi max. De andere is met Jeroen vd boom en Jeroen van koningsbrugge. En nog een briefje met een adres, maar weet niet of dat open op Bokt mag. Maar dat is in beesd denken wij.
Citaat:Voor obelix:
Adres mag op bokt, het gaat om wat er op dat adres is volgens googld.. Als je dat combineert met hint 1 en dan zoekt vind je het