Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 00:12

Apple schreef:
Die lollies in het pakket van Ldev, dat is echt jeugdsentiment :-) Die hadden wij 'vroeger' ook :-)

Sostrene grene!

Apple

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 00:15

Weet niet of we die ook bij ons in de buurt hebben :\ Ik ga het eens uitzoeken :D :D

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 00:18

Hoeveel paketten moeten er dit jaar nog bezorg worden?
Ik vind t wel jammer voor degene die het pakket nog moet ontvangen en zelf wel al een pakket heeft verstuurd. Los van het bedrag wat eraan hangt.

Ik hoop in iedergeval dat degene die hun pakket nog moeten ontvangen, dat ook doen en dat iedereen een fijne kerst mag hebben!!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 00:42

Erg sneu dat er SS zijn die blijkbaar zo onverschillig met het plezier van anderen, en afspraken met mede-bokkers om gaan :o Ik ben ook niet zo actief, maar heb wel m'n best gedaan en gewoon gepost wat erbij hoort. Daarom doe je toch ook mee? Ik vond/vind het echt heel erg leuk, om te maken, om te krijgen, maar vooral om alle blije verhalen hier te lezen, elke nacht (op de fiets := ) bijgelezen met een lach op mn gezicht.

Inmiddels nog maar een klein lijstje over, ik heb eindelijk tijd gehad om iedereen af te zoeken (dat lukt niet op de fiets _O- ) en 2 mensen kunnen vinden met 3 honden. Een daarvan heeft een kopje koffie als avatar, wat ik kan linken aan de starbucks hint. Lughnassadh, ben jij mijn SS?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 09:30

die lolly’s zie ik vaak ook nog ind e supermarkt!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:11

Je weet niet altijd de reden van waarom iets niet lukt maar het is wel balen voor degene die nog steeds wachten. :(:)
Hoop dat ze snel binnen komen! En dat de mensen nog reageren of het goed geraden is -O-

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:16

M_D_H schreef:
Secret Santa Hint

Citaat:
Obelix
Als je hint 1 + 3 combineert en dit opzoekt op bokt vind je mij direct :))

Uhmm ik heb me rot gezocht op Bokt maar niks gevonden... := dat adres kent ie niet op Bokt??

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:06

<3 <3
Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:13

Trui schreef:
die lolly’s zie ik vaak ook nog ind e supermarkt!

Ja maar eigenlijk zijn ze niet eens lekker _O-

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:59

obelix schreef:
Uhmm ik heb me rot gezocht op Bokt maar niks gevonden... := dat adres kent ie niet op Bokt??

Wil je hulp?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 14:11

Heb 2 briefjes, 1 met max verstappen en pepsi max. De andere is met Jeroen vd boom en Jeroen van koningsbrugge. En nog een briefje met een adres, maar weet niet of dat open op Bokt mag. Maar dat is in beesd denken wij.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 14:57

Caily schreef:
Erg sneu dat er SS zijn die blijkbaar zo onverschillig met het plezier van anderen, en afspraken met mede-bokkers om gaan :o Ik ben ook niet zo actief, maar heb wel m'n best gedaan en gewoon gepost wat erbij hoort. Daarom doe je toch ook mee? Ik vond/vind het echt heel erg leuk, om te maken, om te krijgen, maar vooral om alle blije verhalen hier te lezen, elke nacht (op de fiets := ) bijgelezen met een lach op mn gezicht.

Inmiddels nog maar een klein lijstje over, ik heb eindelijk tijd gehad om iedereen af te zoeken (dat lukt niet op de fiets _O- ) en 2 mensen kunnen vinden met 3 honden. Een daarvan heeft een kopje koffie als avatar, wat ik kan linken aan de starbucks hint. Lughnassadh, ben jij mijn SS?

Ja, ik ben inderdaad jouw SS :j . De kop op de foto is er ook een van de Starbucks. Takkie, is het hondje van Jip en Janneke. En als je goed zoekt vind je mijn voornaam op het forum, Janneke dus.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:00

obelix schreef:
Heb 2 briefjes, 1 met max verstappen en pepsi max. De andere is met Jeroen vd boom en Jeroen van koningsbrugge. En nog een briefje met een adres, maar weet niet of dat open op Bokt mag. Maar dat is in beesd denken wij.

Huisdieren die Max en Jeroen heten?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:35

Lughnassadh schreef:
Caily schreef:

Ja, ik ben inderdaad jouw SS :j . De kop op de foto is er ook een van de Starbucks. Takkie, is het hondje van Jip en Janneke. En als je goed zoekt vind je mijn voornaam op het forum, Janneke dus.

Wat leuk, dankjewel!! Ik had op voornaam Janneke gezocht, maar alleen hier in het topic, oeps.
Ben erg blij met je pakket, de agenda is nog niet kwijt :D De hot choco is favo inmiddels, ben stiekem benieuwd waar je hem vandaan hebt, want hij is beter dan de poeders die ik meestal heb. En met de mok heb je echt iets goed gedaan, want ik ben erg gehecht aan mijn Tinker-mok, maar gebruik die van jou nu ten minste net zoveel, hij drinkt erg fijn! Kookboek is ook gebruikt, dus me is happy! {:)

Wat een mooi paard heb je trouwens! Is hij/zij red dun?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:54

Ldev schreef:
<3 <3
[ [url=m/tM06Xu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh leuk dat ie er zo blij mee is! <3

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 21:39

Lieve SS,

Nogmaals sorry dat het zo lang duurde voordat er foto's kwamen. Het is me vandaag eindelijk gelukt mijn telefoon weer op te laden. (Hij is kapot en laad zo goed als niet meer op sinds een week dus ik kon hem ook niet meer aan zetten)

Ook nogmaals super bedankt voor het leuke pakket.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 22:41

obelix schreef:

Secret Santa Hint

Citaat:
Voor obelix:
Adres mag op bokt, het gaat om wat er op dat adres is volgens googld.. Als je dat combineert met hint 1 en dan zoekt vind je het :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 22:50

Christel, ik zie dat jij ook bonbonbloc gehad hebt! Alleen een andere.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 23:27

Die mok :') leuke sloffen en lekkere chocola :9

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:25

O MY GOD. Santa van Imay, die catpuccino mok is geweldig _/-\o_ <3 waaaaaar kan ik die vinden O:)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:31

Hihi die sterren
Zo leuk!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:38

Santigo_ schreef:
O MY GOD. Santa van Imay, die catpuccino mok is geweldig _/-\o_ <3 waaaaaar kan ik die vinden O:)

Primark in Bremen :P

Imay wilde graag rumag kerstballen... btje buiten budget... dus dan maar #ssssterren

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:01

Wat een leuke pakketten weer <3 , ik hoop dat de laatsten morgen bezorgd worden.
Mijn lootje verwacht ik niet meer om haar foto's te posten :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:23

Ik ben er helaas bang voor, ik heb al een paar keer een bericht gestuurd maar zonder resultaat helaas... -O-

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:07

Worden die berichten wel gelezen?