Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ik heb me ingeschreven om gastgezin (in m'n eentje hihi) te zijn voor een asielhondje uit Roemenië/Moldavië. Ik vang ze in Nederland dan thuis op totdat ze geadopteerd worden. Hoop zo dat het doorgaat! Wil al enorm lang een puppy en in mijn huidige situatie zou dat helemaal goed gaan, maar ik kan niet in de toekomst kijken en dat weerhoudt me toch enigszins van een volledige aanschaf. Deze tussenoptie is perfect. Duim voor me guys
Castilja schreef:Ik ben goedgekeurd en mag een hondje uitkiezen!!!![]()
![]()
![]()
Castilja schreef:Ik heb me ingeschreven om gastgezin (in m'n eentje hihi) te zijn voor een asielhondje uit Roemenië/Moldavië. Ik vang ze in Nederland dan thuis op totdat ze geadopteerd worden. Hoop zo dat het doorgaat! Wil al enorm lang een puppy en in mijn huidige situatie zou dat helemaal goed gaan, maar ik kan niet in de toekomst kijken en dat weerhoudt me toch enigszins van een volledige aanschaf. Deze tussenoptie is perfect. Duim voor me guys
Castilja schreef:Daar heb ik niet aan gedacht nee, simpelweg omdat een vriendin bekend was met de stichting en me tipte. Misschien een goede voor de volgende keer. Als je zo denkt zou je je verantwoordelijk moeten voelen voor het redden van alle honden ter wereld, ik het fantastisch dat ik een hondje een koude winter van -30 in een koud hok buiten kan besparen.
DiscoDipp schreef:Castilja schreef:Daar heb ik niet aan gedacht nee, simpelweg omdat een vriendin bekend was met de stichting en me tipte. Misschien een goede voor de volgende keer. Als je zo denkt zou je je verantwoordelijk moeten voelen voor het redden van alle honden ter wereld, ik het fantastisch dat ik een hondje een koude winter van -30 in een koud hok buiten kan besparen.
Zou ik de volgende keer zeker eens over nadenken. Naar Nederland halen is niet de oplossing, probleem moet worden aangepakt bij de bron..
Ik heb ook een hondje die afgedankt was en maar ingeslapen moest worden, zijn ontzettend dankbare hondjes, die na verloop van tijd prima in een ander gezin zouden gedijen.
Helaas zitten de opvangen hier ook kotsvol, en COVID gaat hier straks nog een schepje boven op doen. Vandaar mijn reactie.
Maar je helpt in ieder geval!![]()
Ga je vast veel plezier van hebben