[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 18:38

Selina schreef:
Resistance schreef:
Straks naar een Glamour x YSL event waar ik ben uitgenodigd...

[ [url=m/oJJCCy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, waar heb je die schoenen vandaan?

Primark! :D 13 euro! :) Wellicht hebben ze ze nog.

Dankjulliewel! <3

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 18:55

Lau schreef:
SavannahNx schreef:
Ik mocht geen croptops, hotpants en soms zelfs geen topje aan (mouwloos). Dan moest je naar huis om iets normaal aan te doen.

Ik vind het wel een superleuke outfit Trui! Van allebei!

Geen hemdje serieus..... wat is dat voor achterlijk gedoe.

Vraag het hen :+ Nee echt bizar idd. Maar was te aanstootgevend ofzo. Mn moeder kreeg er toen een nieuwsbrief over.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:03

Resistance schreef:

Ooh yesss prachtig!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 20:07

Resistance schreef:
Ja, je bent een slet als je als vrouw een stukje huid laat zien! Hou op met me, ik zie je enkels!

Ben benieuwd hoe jullie het bij mij op school zouden vinden, allemaal zonder BH en doorschijnende shirts! *\o/* En niemand die ervan opkijkt.

Het moet eens afgelopen zijn met het sexualiseren van huid. Júist op school. De mensen die er aanstoot aan nemen of hun kinderen niet "zo" (met een stukje navel? Sinds wanneer is een navel iets sexueels? :') ) naar school laten gaan zijn zelf het probleem en hebben kennelijk niet door dat zij degene zijn die de koppeling tussen huid en sexualizatie in stand houden. Ik word er misselijk van.

Ik ben het helemaal met je eens! :j

Edit: en als het een bikini is dan is het natuurlijk niet erg, maar een BH, ho maar. Draag je geen BH dan is het ook niet goed. Ik draag vaak genoeg croptops en shirts die doorschijnen, nooit moeite mee gehad.
Laatst bijgewerkt door TheNovelist op 20-04-18 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 20:10

Resistance schreef:
Ja, je bent een slet als je als vrouw een stukje huid laat zien! Hou op met me, ik zie je enkels!

Ben benieuwd hoe jullie het bij mij op school zouden vinden, allemaal zonder BH en doorschijnende shirts! *\o/* En niemand die ervan opkijkt.

Het moet eens afgelopen zijn met het sexualiseren van huid. Júist op school. De mensen die er aanstoot aan nemen of hun kinderen niet "zo" (met een stukje navel? Sinds wanneer is een navel iets sexueels? :') ) naar school laten gaan zijn zelf het probleem en hebben kennelijk niet door dat zij degene zijn die de koppeling tussen huid en sexualizatie in stand houden. Ik word er misselijk van.

Sorry, maar daar walg ik echt van.

Yvankaxx

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 20:41

Afbeelding

Avondje kroegen! Komen nog zwarte Nikes onder :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 20:54

prugelpiet schreef:
Resistance schreef:

Sorry, maar daar walg ik echt van.

Toch vind ik het een verschil of je op de middelbare school zit of dat je volwassen bent. Ik heb ook leerlingen gehad die zich te bloot kleedden en dan had ik daar wel gesprekken mee. Niet over dat het niet mocht maar wel over bewust worden van je uitstraling en het signaal dat je afgeeft. Maar goed, dat was een kwetsbare doelgroep. Zo'n naveltruitje als dat van Trui stoort me niet, dat droeg ik vroeger ook, eind jaren 90/begin 2000.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:05

Het is ook gewoon de mode, en als iemand dat kan hebben met haar figuur dan heb ik daar geen problemen mee. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe en in wat voor setting het gedragen wordt :j
Bh-loos rondlopen is toch echt niet mijn ding :+ Best wel opvallend en lijkt me oprecht ook gewoon niet fijn.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:07

Daar is ook weer verschil in. Loop ook regelmatig zonder bh. Maar dan wel met hemdje (en komen natuurlijk uit de winter) en een hoodie/trui. Niks tegen oudere vrouwen maar nu ik dat nog kan nu ze nog niet ‘hangen’ vind ik dat soms echt wel fijner dan zo’n beugel. Of ik draag een bralette, dus gewoon een kanten topje zegmaar. Onder een strak hemd met niks erboven etc zal ik het niet snel doen. Zal wel altijd ook onder een shirt als ik hem zonder bh draag een hemdje doen. Heb wel die ene rode offshoulder croptop die in die topic staat ook zonder bh aan. Maar die top is eigenlijk net als een strakke band :) lekker veel info

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:11

Ja misschien is het ook wel omdat ik dat gewoon niet kan :Y) Ik moet wel echt gewoon goede ondersteuning hebben haha. Maar als je niet zoveel hebt dan valt het ook niet altijd op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:11

Oh man bralettes. TAKE ME BACK ALREADY. Niks is zo onaantrekkelijk als een voedings bh. Ik ga mezelf echt kapot kopen aan lingerie als ik geen borstvoeding meer geef. 100 bralettes voor mij!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:12

Zoooo dikke discussie verder. Ik vind wel dat bepaalde kleding gepast is en niet gepast, maar ik ga dat niet aan mensen opleggen. Ik houd me er zelf aan en de rest mag het zelf weten :+ zo goed geslaagd met shoppen, hier 2 aankopen :D

Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:14

Volgens mij ben je erg waus van dat bovenste gestreepte bloesje *D

Leuk man!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:16

lieveli schreef:
Volgens mij ben je erg waus van dat bovenste gestreepte bloesje *D

Leuk man!

Haha ja als ie er toch ook in andere kleuren was :D maar dat was ook de reden om te shoppen, nieuwe shirts erbij :+ dankjewel!!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:18

Jaaa maar ben wel beeeetje bang voor Mn tepels :j dus daarom onder een trui etc. Maar heb nu 1 fijne bralette met dikke kanten elasctische band eronder waardoor hij strakker eronder zit en niet snel omheen kruipt. En hij heeft dus ‘vulling’. Geen push up maar wel zo’n stukje tegen je nippels! Super fijn! Weet sinds gister waar hij van is want dat is de enige fijne bralette die ik heb, Derest is een soort topje van toen je 12 was en je in je ‘ik zat in bad gewoon in bad-fase’ zat. Maar wil denk wel nog zo een bralette kopen. Of er moeten mensen hier toevallig een goede weten met dat stukje vulling? want deze heeft zoals ik al zei een dikke band eronder, en dikke kanten banden aan de bovenkant waardoor hij niet onder een hemdje kan als ik daar niks overheen heb.

Edit: deze rode heb ik :) witte is een voorbeeld van hoe de achterkant is en dan moet je het kleurverschil even negeren :))
Afbeelding

Afbeelding

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:33

Omg trui

Ik zie nu pas je onderschrift.. dat klopt als een bus!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:34

Ja hè :brr:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:41

Resistance schreef:

Gaaf :D

@iedereen, bedankt voor de complimenten :+:.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:17

Ik zou never ever never nooit niet zonder BH mijn huis uit gaan. En ik heb een gewone C cup, dus niks hangt o.i.d.
Maar toch, ik krijg er de kriebels van.

Bralettes tot daar aan toe (niet mijn ding, maar ik vind ze wel mooi) maar zonder bh? Nooit :brr:

Vraag me ook af wat de reden ervoor is dat mensen dat zouden doen. Dus barst er over los, ik ben nieuwschierig. De reden "een bh zit niet lekker" kan ik me niet in vinden, vandaar.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:18

Beter voor je borsten. En ik doe het op dagen als ik even naar zangles ga etc. Als ik dans met school nee dan niet nee :x

Soms wil ik niet aankleden en dan denk ik Huppa trui aan en geen zin om bh aan te doen

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:35

Ik wou dat ik dat kon, zonder, maar dat lijkt echt nergens naar bij mij. Ik krijg er ook last van trouwens als “de konijnen los zijn” O:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:37

Ik heb cup 75F en draag ook geregeld geen bh hoor := naar werk wel altijd, maar als ik thuis kom gaat ie direct uit. Als ik een jurkje of top draag met open rug maar wel stevig materiaal en strak dan draag ik daar geen bh onder :) heb maar 1 of 2 “gewone” bh’s, de rest allemaal bralettes of iets wat erop lijkt. Zit veel fijner vind ik.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:42

Ik kan al geen bralette aan :D bij iedereen is het natuurlijk anders, daar hoeft een cupmaat niks voor uit te maken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:47

Ik heb 80E/F en ik heb toch wel altijd een BH aan. Bij mij swingen ze alle kanten op als ik dat niet doe :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 00:02

Ik draag ook wel eens geen bh. Inddd zoals trui al zei; beter voor je borsten. De natuurlijke vorm blijft beter en gaan minder snel hangen dan wanneer je altijd een BH draagt.

Moet zeggen dat het wel een kwestie van wennen is hoor! Eerste keer zonder bh over straat (doe ik trouwens ook alleen als ik n trui aan heb, alleen n shirt niet). Voelde wel vreemd, maar nu doe ik het steeds vaker! Ff boodschappies doen na het douchen bv, heeeerlijk!