Selina schreef:Resistance schreef:Straks naar een Glamour x YSL event waar ik ben uitgenodigd...
[ [url=m/oJJCCy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh, waar heb je die schoenen vandaan?
Primark!

Dankjulliewel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:SavannahNx schreef:Ik mocht geen croptops, hotpants en soms zelfs geen topje aan (mouwloos). Dan moest je naar huis om iets normaal aan te doen.
Ik vind het wel een superleuke outfit Trui! Van allebei!
Geen hemdje serieus..... wat is dat voor achterlijk gedoe.
Resistance schreef:Ja, je bent een slet als je als vrouw een stukje huid laat zien! Hou op met me, ik zie je enkels!
Ben benieuwd hoe jullie het bij mij op school zouden vinden, allemaal zonder BH en doorschijnende shirts!En niemand die ervan opkijkt.
Het moet eens afgelopen zijn met het sexualiseren van huid. Júist op school. De mensen die er aanstoot aan nemen of hun kinderen niet "zo" (met een stukje navel? Sinds wanneer is een navel iets sexueels?) naar school laten gaan zijn zelf het probleem en hebben kennelijk niet door dat zij degene zijn die de koppeling tussen huid en sexualizatie in stand houden. Ik word er misselijk van.
Resistance schreef:Ja, je bent een slet als je als vrouw een stukje huid laat zien! Hou op met me, ik zie je enkels!
Ben benieuwd hoe jullie het bij mij op school zouden vinden, allemaal zonder BH en doorschijnende shirts!En niemand die ervan opkijkt.
Het moet eens afgelopen zijn met het sexualiseren van huid. Júist op school. De mensen die er aanstoot aan nemen of hun kinderen niet "zo" (met een stukje navel? Sinds wanneer is een navel iets sexueels?) naar school laten gaan zijn zelf het probleem en hebben kennelijk niet door dat zij degene zijn die de koppeling tussen huid en sexualizatie in stand houden. Ik word er misselijk van.
prugelpiet schreef:Resistance schreef:Ja, je bent een slet als je als vrouw een stukje huid laat zien! Hou op met me, ik zie je enkels!
Sorry, maar daar walg ik echt van.