Ik heb vanmiddag een date maar heb er niet zoveel zin in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Flessuh schreef:Zo, ik had een match zonder gevoel voor humor![]()
Vroeg of ze de linker of de rechter was op de foto. Stond ze op met een kameel![]()
Meteen verwijderd
Ik begrijp opeens waarom het bij jou niet lukt met de dames...
Goof schreef:Nou flessuh, ik zou je ook verwijderd hebben zonder er nog een woord aan vuil gemaakt te hebben.
Humor is leuk, heel leuk zelfs, maar humor is iets dat je aan moet voelen en dat komt gaandeweg in een gesprek vanzelf.
Als deze opmerking de opening van je gesprek is toon je echt 0,0 oprechte interesse in je match, terwijl je dat toch juist wil. Er zit voor de ontvanger nogal verschil tussen jouw opmerking en bijvoorbeeld een leuke vraag over wederzijdse interesses of een 'wow, wat lijk jij me een leuke meid'.
F_Orumster schreef:Wat zuur dames. Ik vind het geen dijenkletser maar hij kan er wel net mee door hoor.
MMIDV schreef:Ik vind het lastig, want je moet wel jezelf blijven. Als dit je humor is dan is het ook wel prettig een match te vinden die daar tegen kan. Anders wordt het sowieso al niks.
Misschien alleen voor het vervolg ietsje later erin gooien![]()
Ik zou je er overigens niet direct voor verwijderd hebben maar je zou wel flink je best moeten gaan doen daarna om het goed te maken
mirthheee schreef:Alja schreef:Zou je er ook niet om verwijderen maar na zo n opmerking sta je wel gelijk 5 punten achter en moet je wel super leuk zijn wil het gesprek nog op gang gaan komen
Dit inderdaad. Dan moet je echt leuk zijn om het nog te redden. Er maken al genoeg mensen opmerkingen over mijn uiterlijk.
Flessuh schreef:mirthheee schreef:Dit inderdaad. Dan moet je echt leuk zijn om het nog te redden. Er maken al genoeg mensen opmerkingen over mijn uiterlijk.
Sorry hoor maar als je die opmerking ziet als een opmerking over je uiterlijk denk je er veel te serieus over. Vooral als het met aantal smileys komt
Robijntjah schreef:Oke mijn date met de 2 dames van hier is een beetje uit de hand gelopen![]()
En vandaag moet ik weer feesten... Waarom leek me dat een goed idee?!