Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:01

Ik denk ook dat je beter dat soort dingen achterwege kan laten :=

Ik heb vanmiddag een date maar heb er niet zoveel zin in :') gelukkig komt hij naar hier en hoef ik maar 5 min te fietsen :Y)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:05

Wat zuur dames. Ik vind het geen dijenkletser maar hij kan er wel net mee door hoor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:08

Ik vind dat niet zuur, als mijn 1e indruk is dat het een flauw jong is, dan zoek ik wel verder.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:16

F_Orumster schreef:
Wat zuur dames. Ik vind het geen dijenkletser maar hij kan er wel net mee door hoor.

Nou hij kan er miss net mee door met net wat lieveli zegt, indruk maak je er niet mee. Dan kan hij t toch beter int vervolg niet meer doen :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:21

Ach het is denk ik zijn humor, dan kan die in het begin wel heel anders doen dan die werkelijk is, maar ook daar gaat ie geen meid mee vinden. Ik kan dat soort humor wel waarderen en maak dan een gelijke opmerking terug. Iets in de trant van:
Ik dacht je al te herkennen op de foto's, wist niet direct waarvan. Nu schiet het me te binnen, ik zag je tussen de opgezette olifanten van Naturalis.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:22

Flessuh schreef:
Zo, ik had een match zonder gevoel voor humor :=

Vroeg of ze de linker of de rechter was op de foto. Stond ze op met een kameel :+
Meteen verwijderd -O-

Ik begrijp opeens waarom het bij jou niet lukt met de dames...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:27

Nou flessuh, ik zou je ook verwijderd hebben zonder er nog een woord aan vuil gemaakt te hebben.
Humor is leuk, heel leuk zelfs, maar humor is iets dat je aan moet voelen en dat komt gaandeweg in een gesprek vanzelf.
Als deze opmerking de opening van je gesprek is toon je echt 0,0 oprechte interesse in je match, terwijl je dat toch juist wil. Er zit voor de ontvanger nogal verschil tussen jouw opmerking en bijvoorbeeld een leuke vraag over wederzijdse interesses of een 'wow, wat lijk jij me een leuke meid'.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:28

janderegelaa schreef:
Flessuh schreef:
Zo, ik had een match zonder gevoel voor humor :=

Vroeg of ze de linker of de rechter was op de foto. Stond ze op met een kameel :+
Meteen verwijderd -O-

Ik begrijp opeens waarom het bij jou niet lukt met de dames...

Ik vind het niet erg sympathiek dat hij dit zo zegt, maar ik geef toe dat ik het ook dacht Fles, sorry. Ik zou die flauwe grappen toch maar achterwege laten in de 1e 10 minuten.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:30

Goof schreef:
Nou flessuh, ik zou je ook verwijderd hebben zonder er nog een woord aan vuil gemaakt te hebben.
Humor is leuk, heel leuk zelfs, maar humor is iets dat je aan moet voelen en dat komt gaandeweg in een gesprek vanzelf.
Als deze opmerking de opening van je gesprek is toon je echt 0,0 oprechte interesse in je match, terwijl je dat toch juist wil. Er zit voor de ontvanger nogal verschil tussen jouw opmerking en bijvoorbeeld een leuke vraag over wederzijdse interesses of een 'wow, wat lijk jij me een leuke meid'.

En deze botte humor doe je dan vaak ook in het dagelijks leven. Leuk onder mannen Flessuh, met een date beter van niet :(:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:34

F_Orumster schreef:

Inderdaad! Ik kan dit veel meer waarderen dan de zoveelste 'hoi' of andere saaie opening.

Vooral jezelf blijven Flesje en als ze dat niet kunnen waarderen zijn ze ook niet geschikt voor je! Ik had het ook zo kunnen zeggen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:43

Wij zijn friezen gewend :+

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:48

Ik vind hem wel grappig maar zou het zelf niet doen bij een match, wel als je die persoon al een poosje kent

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:03

Ik vind het lastig, want je moet wel jezelf blijven. Als dit je humor is dan is het ook wel prettig een match te vinden die daar tegen kan. Anders wordt het sowieso al niks.
Misschien alleen voor het vervolg ietsje later erin gooien :))
Ik zou je er overigens niet direct voor verwijderd hebben maar je zou wel flink je best moeten gaan doen daarna om het goed te maken :))

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:48

MMIDV schreef:
Ik vind het lastig, want je moet wel jezelf blijven. Als dit je humor is dan is het ook wel prettig een match te vinden die daar tegen kan. Anders wordt het sowieso al niks.
Misschien alleen voor het vervolg ietsje later erin gooien :))
Ik zou je er overigens niet direct voor verwijderd hebben maar je zou wel flink je best moeten gaan doen daarna om het goed te maken :))

Inderdaad,je moet jezelf kunnen zijn..
En ik dacht ik probeer eens wat anders dan steeds netjes beginnen :+
Of het nou geslaagd of niet is geen idee, die opmerkingen horen toch wel wat bij me dus als ze daar niet tegen kan was het toch al niet waard om er tijd in te steken

Ik weet dat veel mensen daar geen tolerantie voor hebben, maar ja, jammer dan :P ik ben hoe ik ben. Doe je weinig aan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:59

Ik snap je, ben het met je eens maar even wachten met een grap maakt je toch niet meteen een ander persoon? En als je nou helemaal tevreden bent met jezelf en je leven snap ik die nonchalante houding maar zo kom je ook niet over. Niet vervelend bedoeld en ik wil er ook zeker geen 'help Fles de zomer door' topic van maken. Maar als je echt een relatie wil zul je je strategie toch moeten aanpassen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:00

Als jij het zo wil doen moet je het lekker doen, maar dan hoef je je niet af te vragen waarom alle matches je verwijderen! :')
Zeker als iemand veel meer matches heeft, jij maakt zo'n opmerking en zij denken: next!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:02

Dit was juist wat anders. Maar op zich wel goede test op 1 specifiek punt. :P

Heb momenteel nog aardig matches staan hoor. Voor mijn doen heel erg veel :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:08

Als ik dat voor de eerste keer zou horen, zou ik het wel grappig vinden. Maar het is een onorginele flauwe grap, die echt niet grappig meer is als je 'm meerdere keren krijgt :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:26

Alja schreef:
Zou je er ook niet om verwijderen maar na zo n opmerking sta je wel gelijk 5 punten achter en moet je wel super leuk zijn wil het gesprek nog op gang gaan komen :+

Dit inderdaad. Dan moet je echt leuk zijn om het nog te redden. Er maken al genoeg mensen opmerkingen over mijn uiterlijk. :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:42

mirthheee schreef:
Alja schreef:
Zou je er ook niet om verwijderen maar na zo n opmerking sta je wel gelijk 5 punten achter en moet je wel super leuk zijn wil het gesprek nog op gang gaan komen :+

Dit inderdaad. Dan moet je echt leuk zijn om het nog te redden. Er maken al genoeg mensen opmerkingen over mijn uiterlijk. :+

Sorry hoor maar als je die opmerking ziet als een opmerking over je uiterlijk denk je er veel te serieus over. Vooral als het met aantal smileys komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:51

Ik vind het vooral heel flauw. Echt als een belediging zou ik het niet zien, maar zie gewoon geen toegevoegde waarde aan zo'n opmerking als openingszin gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 12:07

Oke mijn date met de 2 dames van hier is een beetje uit de hand gelopen :')

En vandaag moet ik weer feesten... Waarom leek me dat een goed idee?!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 12:07

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:

Sorry hoor maar als je die opmerking ziet als een opmerking over je uiterlijk denk je er veel te serieus over. Vooral als het met aantal smileys komt

Niet dat ik het zo serieus neem hoor, maar ik zou geen behoefte meer hebben om verder te praten na zo'n flauwe grap. Zeker niet als ik nog genoeg andere matches heb :+ voor jou 10 anderen. Maar zo merk je wel meteen of iemand jouw humor deelt, dus liever meteen verwijderen dan later erachter komen dat het niets is.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 12:31

Ik denk dat ik zo'n opmerking als van Flessuh best kan waarderen en er een flauwe opmerking op terug zou gooien.

Robijntjah schreef:
Oke mijn date met de 2 dames van hier is een beetje uit de hand gelopen :')

En vandaag moet ik weer feesten... Waarom leek me dat een goed idee?!

Uit de hand gelopen? >;) Dat is een understatement. Volgens de papieren moet ik weer nuchter zijn, ik voel me alles behalve. En ik geloof dat ik alles heb gedaan wat god verboden heeft zo ongeveer :')

Dadelijk vriendlief weer in mijn armen sluiten <3 Heb hem toch maar gevraagd of hij naar mij toe komt in plaats van ik naar hem, leek me een beter idee :o
Gisteren in alles behalve nuchtere toestand hem gebeld, samen 50 minuten gebeld, het is zo'n lieverd <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 12:39

Oke.