Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:18

Sherlock :))

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:18

ElineS schreef:
Het staat er weer op! *\o/* Probleem opgelost!

*\o/* top, is het erachteraan gaan niet voor niets geweest!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:37

Gelukkig maar wat een verhaal zeg!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:40

cobiie schreef:
ElineS schreef:
Het staat er weer op! *\o/* Probleem opgelost!

Kan je haar nog aanmerken als oplichter op MP? Want als je niet zo Sherlock was geweest had je waarschijnlijk kunnen fluiten naar je centen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:47

Abercrombie schreef:
cobiie schreef:

Kan je haar nog aanmerken als oplichter op MP? Want als je niet zo Sherlock was geweest had je waarschijnlijk kunnen fluiten naar je centen.

Het was via Facebook, dus helaas, dat kan niet.. en kan niet echt haar naam neerzetten op verkoop pagina's als ik mijn geld gewoon heb terug gekregen.

Eerlijk, ik denk dat het een rare samenloop van omstandigheden waren, dat ze het gewoon nog niet had opgestuurd, dat ze gewoon bagger is in communiceren, en dat ze geen oplichter is die dit structureel doet. Ik bedoel, alle informatie is zo over haar te vinden, zelfs adres en nummer. Als rasechte oplichter zou je dat toch wel even anders doen.

Ik ben trouwens vanaf nu in te huren voor oplichter speurwerk :') Maar 100,- per uur! }>

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:22

Maar, waar wilde ze dan aangifte van doen?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:04

Bedreiging denk ik. Kreeg kort na mijn belletje sms dat politie op de hoogte is van mijn bedreigingen en de bokt moderators ook :+ Enige 'dreigement' dat ik heb gemaakt, geld terug of ik doe aangifte en zet je naam online als oplichter. Ik heb nooit gescholden of andere bedreigingen gemaakt.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:36

Ik zou als ik jou was wel een melding doen bij de politie (en bij het bokt team ook trouwens). Dan is het bekend en dan kan er sneller actie ondernomen worden als er weer wat aan de hand is.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:49

Wat grappig, zij is in fout maar jij wordt aangeklaagd voor bedreiging... Ja hoor!

Inderdaad wel gewoon melden zodat er al kennis is genomen van haar naam in het geval ze dit nog een keer flikt,.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:26

Ik zou er ook zeker een melding van maken, misschien geen grote oplichter maar het zou mij niks verbazen als jij geen contact met haar had genomen zij nooit de deken had opgestuurd.

Hier ook een rare snuiter, advertentie waar in de titel maat 40 staat en in de beschrijving enkel dit is maat 44 en gaan weg wegens niet meer gebruiken.
Dus ik reageer met de vraag welke maat het nu eigenlijk is en in welke staat, krijg ik alleen 40 terug.
Nogmaals naar de staat gevraagd, krijg ik terug, staat in de adv.
Nouja laat maar lekker hoor, heb geen zin om verder mrt diegene in contact te zijn, kijk ik wel verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:51

Ik heb een setje van 4 fleece bandages te koop, splinternieuw met kaartje nog aan. Krijg ik er een bod op van €5 "maar dat is dan wel incl. verzenden".

Netjes geantwoord dat mijn idee van prijs toch ietsje hoger ligt :')

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:00

Haha, ik had een bod van 6 inclusief verzenden voor bandages. Bij zo’n kleine bedragen kan de koper toch echt beter ophalen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:03

Voor €5 laat ik ze sowieso niet gaan, ophalen of niet. Ze zijn nog spierwit, zijn nooit de verpakking uit geweest. Moesten het nou gebruikte bandages geweest zijn... dan had ik €5 excl. misschien wel nog overwogen. Maar zo hard liggen ze niet in de weg, en als ze niet verkocht raken kan ik ze komende zomer misschien alsnog zelf gebruiken.

Ik ben alleen geen snelle/handige bandagekunstenaar, en verkoop ze liever om dan witte peesjes aan te schaffen.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:50

Haha dat had ik laatst ook. Nieuw HV polo dekje kreeg ik een berichtje:10 euro inclusief.
Heb maar vriendelijk bedankt.

Ook mooi dit. Heb een ring op MP staan. Iemand had wel interesse. Nou prima, wat heen en weer berichten gestuurd. Of ik het voor €10 meer vandaag nog wou langs brengen.
Ondertussen was het al 8 uur ‘s avonds, maarja het was maar 15 minuten rijden en het was als cadeau voor zijn vriendin. Hopeloze romanticus die ik ben, dus gezegd dat het wel kon en of hij een adres had.
Krijg ik bericht terug: ik zie er vanaf.
Wooow, die bedenkt zich snel, vanaf het bod tot het er vanaf zien zat misschien een uur :P . Nog even gevraagd waarom maar daar heb ik geen antwoord meer op gehad.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:35

Te bedenken dat verzenden alleen al €6,95 is :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:24

youaremystar schreef:
Haha dat had ik laatst ook. Nieuw HV polo dekje kreeg ik een berichtje:10 euro inclusief.
Heb maar vriendelijk bedankt.

Ook mooi dit. Heb een ring op MP staan. Iemand had wel interesse. Nou prima, wat heen en weer berichten gestuurd. Of ik het voor €10 meer vandaag nog wou langs brengen.
Ondertussen was het al 8 uur ‘s avonds, maarja het was maar 15 minuten rijden en het was als cadeau voor zijn vriendin. Hopeloze romanticus die ik ben, dus gezegd dat het wel kon en of hij een adres had.
Krijg ik bericht terug: ik zie er vanaf.
Wooow, die bedenkt zich snel, vanaf het bod tot het er vanaf zien zat misschien een uur :P . Nog even gevraagd waarom maar daar heb ik geen antwoord meer op gehad.

Misschien had z’n vriendin hem net gedumpt :))

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:25

Als ik iets zoek waar ik weinig voor wil neertellen, dan zoek ik bewust iets wat in de buurt zit zodat ik het kan ophalen, dan scheelt dat toch 7 euro verzendkosten. Als ik iets in mijn hoofd heb om daar zo'n 10 a 15 euro voor uit te geven, dan vind ik het zonde om ook nog 7 euro verzendkosten bij op te tellen. 10 euro inclusief verzenden is ook niet te doen.

Zo heb ik laatst een horseware liner gekocht voor 20 euro, helemaal netjes nog. Was 5 minuten vanaf mijn stal, dus kon dat mooi combineren :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 12:01

Precies, sommige dingen zijn nieuw 25,- en dan tweedehands 10/15 euro. 7 euro verzendkosten erbij en je bespaard maar een paar euro dan. Kun je het beter nieuw kopen of dus ophalen inderdaad. Anders is het de moeite haast niet waard.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:32

Ik had voor zaterdag met een Duitse mevrouw afgesproken om een KitchenAid op te halen. Appt ze de dag erna dat haar man hem al verkocht heeft zonder het tegen haar te zeggen.. |o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:57

Wij hadden vandaag ook iets ergs.. kwam iemand een slee ophalen die we te koop hadden staan... is hij waarschijnlijk uit de tuin gestolen... We dachten allebei dat de ander hem in de garage had gezet maar hij was nergens meer.. nu die vrouw beloofd dat als we hem nog vinden dat we hem komen brengen, en dat we onze oren en ogen openhouden op Facebook en marktplaats voor haar. Voel me er toch wel banketstaaf onder

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:47

Goed bezig Eline *\o/* hier een gozer die om half 10 zou komen. Gesprek was al vet wazig hij wilde dat toestel vandaag halen. Toen verzenden toen weer halen toen weer verzenden enz. Ik zo ik werk maar t kan savonds. Hij zo ik kan om 9 uur, ik zo rond 8en ben ik vrij, zegt ie is goed zie je rond half 10 :+
Het is nu 10 voor en ik ben dood en dood op ik wil naar bed -O-

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:48

ik heb vandaag een advertentie op marktplaats gezet voor mn auto.
auto's als die van mij staan op MP voor 6.000-7.000 euro
Mijne op 5750, bieden vanaf €5000.

Krijg ik meteen na het plaatsen van mijn advertentie een smsje.
Afbeelding

Meneer Maup zijn werkelijke naam staat op de een of andere manier onder mijn smsje (als contact persoon ofzo?) en zal zeker niet de nieuwe eigenaar van mijn lieve Swiffer zijn.
Swiffie verdient een lief schattig baasje

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 09:35

doet mp bij jullie ook zo raar?
ik ben opzoek naar een pony hoofdstel, maar krijg meer dan 6000 resultaten.... van borsttuig maat trekpaard tot longeersingel maat Shetlander....
mp reageert totaal niet op mijn zoekopdracht.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 09:47

silvericathy schreef:
doet mp bij jullie ook zo raar?
ik ben opzoek naar een pony hoofdstel, maar krijg meer dan 6000 resultaten.... van borsttuig maat trekpaard tot longeersingel maat Shetlander....
mp reageert totaal niet op mijn zoekopdracht.

Heb net even getest voor je op de app , ook hoofdstel ingetikt en krijg ook beugelriemen en bitten en singels.. en in de beschrijving zelf staat geen hoofdstel,, heb dat ook nog gecheckt

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:16

Ik heb het juist andersom als ik iets opzoek.. dat ik resultaten heb en naar beneden scroll en dat er dan staat dat er geen gevonden resultaten zijn :evaw: