Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abercrombie schreef:cobiie schreef:top, is het erachteraan gaan niet voor niets geweest!
Kan je haar nog aanmerken als oplichter op MP? Want als je niet zo Sherlock was geweest had je waarschijnlijk kunnen fluiten naar je centen.
youaremystar schreef:Haha dat had ik laatst ook. Nieuw HV polo dekje kreeg ik een berichtje:10 euro inclusief.
Heb maar vriendelijk bedankt.
Ook mooi dit. Heb een ring op MP staan. Iemand had wel interesse. Nou prima, wat heen en weer berichten gestuurd. Of ik het voor €10 meer vandaag nog wou langs brengen.
Ondertussen was het al 8 uur ‘s avonds, maarja het was maar 15 minuten rijden en het was als cadeau voor zijn vriendin. Hopeloze romanticus die ik ben, dus gezegd dat het wel kon en of hij een adres had.
Krijg ik bericht terug: ik zie er vanaf.
Wooow, die bedenkt zich snel, vanaf het bod tot het er vanaf zien zat misschien een uur. Nog even gevraagd waarom maar daar heb ik geen antwoord meer op gehad.
silvericathy schreef:doet mp bij jullie ook zo raar?
ik ben opzoek naar een pony hoofdstel, maar krijg meer dan 6000 resultaten.... van borsttuig maat trekpaard tot longeersingel maat Shetlander....
mp reageert totaal niet op mijn zoekopdracht.