Bowo schreef:Ik kwam er vandaag achter dat "breakfast" komt van "breaking the fast" oftewel het eerste eten na het "vasten" in de nacht
Dan lees je dit topic nog niet zo lang, want pas is hij ook voorbij gekomen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shadow0 schreef:De stencils waren op de niet-montessorischool, dit soort dingen: https://www.123lesidee.nl/files/topo2.pdf
In ongeveer die kwaliteit.
Nicje87 schreef:Shadow0 schreef:De stencils waren op de niet-montessorischool, dit soort dingen: https://www.123lesidee.nl/files/topo2.pdf
In ongeveer die kwaliteit.
Ah dank je wel voor deze afbeelding. Super leuk weer eens te zien na al die jaren haha
Bron: WikipediaCitaat:Quarantaine (quaranta giorni, veertig dagen) is een van origine medische term die afkomstig is uit het Italiaans ten tijde van de pestepidemie in de 14e eeuw. In deze tijd werden namelijk alle aanmerende schepen verplicht om 40 dagen in de haven stil te blijven liggen, en werd de bemanning daarbij geacht het schip niet te verlaten.
culaccino schreef:Ik bedacht me vannacht dat 'quarantaine' eigenlijk wel een beetje klinkt als het Italiaanse woord voor 'veertig': quaranta. En inderdaad:Bron: WikipediaCitaat:Quarantaine (quaranta giorni, veertig dagen) is een van origine medische term die afkomstig is uit het Italiaans ten tijde van de pestepidemie in de 14e eeuw. In deze tijd werden namelijk alle aanmerende schepen verplicht om 40 dagen in de haven stil te blijven liggen, en werd de bemanning daarbij geacht het schip niet te verlaten.
culaccino schreef:Ik bedacht me vannacht dat 'quarantaine' eigenlijk wel een beetje klinkt als het Italiaanse woord voor 'veertig': quaranta. En inderdaad:Bron: WikipediaCitaat:Quarantaine (quaranta giorni, veertig dagen) is een van origine medische term die afkomstig is uit het Italiaans ten tijde van de pestepidemie in de 14e eeuw. In deze tijd werden namelijk alle aanmerende schepen verplicht om 40 dagen in de haven stil te blijven liggen, en werd de bemanning daarbij geacht het schip niet te verlaten.
Relaxed schreef:CastaMickey schreef:Ik zie zojuist dat de klok app die standaard op je telefoon zit (voor alarm, timer etc) als pictogram ook al een werkende klok is ipv een stilstaand plaatje van een klok
Haha wtf.. Echt ja