Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faya__ schreef:Aan de andere kant, moeilijk doen is ook een vak. Als mensen zich zelfs al irriteren aan een gezond stuk fruit
Femek2902 schreef:Aaargh, ik had een super fijn plekje in een hele rustige coupé. Lekker geïnstalleerd met m'n laptop om te leren en een rustig muziekje.
Stappen er in Assen vier jeppende 65+ gezellig een dagje weggeweest vrouwtjes in en gaan ze recht achter mij zitten
topsylover schreef:Femek2902 schreef:Aaargh, ik had een super fijn plekje in een hele rustige coupé. Lekker geïnstalleerd met m'n laptop om te leren en een rustig muziekje.
Stappen er in Assen vier jeppende 65+ gezellig een dagje weggeweest vrouwtjes in en gaan ze recht achter mij zitten
Toen ik vanmorgen op Assen instapte kwam er net een hele treinlading vol grijze dakjes uit de trein vanuit Zwolle gezet. (minstens 25) Dus wees blij dat het er niet meer waren.
Femek2902 schreef:Aaargh, ik had een super fijn plekje in een hele rustige coupé. Lekker geïnstalleerd met m'n laptop om te leren en een rustig muziekje.