Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:26

Ruiken :))

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 14:31

Yv_ schreef:

8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:34

Yv_ schreef:

heeeeel veel ruiken.... Laat je pinpas maar thuis haha

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:35

Ik heb 3x besteld en 3x niet compleet of iets anders gekregen. Van de laatste bestelling zou ze terugbetalen, dat moet ik dus nog even afwachten. Ik denk ook dat ze het gewoon te druk heeft, ze was aan het verhuizen naar een ander pand. Maar ze is vlg. mij nogal chaotisch en gemakkelijk. Een vriendin van mij had haar man naar de winkel gestuurd (met lijstje,haha!), die kwam daar door zijn werk in de buurt. Toen vroeg ze aan hem of hij niet een bestelling van iemand anders mee naar huis kon nemen, zodat die klant het bij hem op kon halen, omdat dat volgens haar dichter bij was!! Dat doe je toch niet... Maar toen belde ze die klant en die wilde dat ook niet :)
Het is wel een hele aardige vrouw die het uiteindelijk wel netjes oplost, maar ik vond het nu de 3e keer zelf vervelend om weer te mailen dat het niet goed was. Kost haar ook iedere keer geld, met nasturen en vervangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:36

Ja pinpas thuis, credit card mee!
O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:37

DnT schreef:
Ja pinpas thuis, credit card mee!
O:)

alles thuis en handjes op de rug gebonden, heeeeeel strak whaha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:38

Nee creditcard moet ik ergens deze week misbruiken geloof ik. Iets met usashop :')

Heb niet zo heel veel op mn wish hoor. Mountain Lodge ruiken, jar kringle Cozy Cabin en miss wat melts van GC. Kan me verder niet zoveel bedenken..

Oh jeetje dat is wel bijzonder hoor Pirouette..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 05-01-16 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:38

Yv_ schreef:
Snap ik ook wel hoor Anc :j. Denk dat als ik het een paar keer zou hebben gehad, ik liever ook niet meer zou bestellen.

Ik ga er over een week of 3 heen, kan het wel aankaarten? Ze komt in elk geval over als een fijne vrouw. Die het wellicht gewoon te druk heeft met de webshop in haar eentje.. Kan het altijd proberen aan het kaarten.. Wie weet ziet ze het zelf gewoon niet. Weten jullie nog toen die order bij The Beauty Bakery? Zij had dat toen ook helemaal nog niet op de manier gezien dat mensen liever eerst bericht krijgen dan zomaar een ander item..

Dit zou zomaar kunnen.
En in je eentje zeker als je zoveel spullen hebt is het gewoon echt een hoop werk.
Mogelijk is het voor haar wel een idee om hulp te hebben met inpakken een paar uurtjes per dag, dat ze dan zelf e mails e.d kan beantwoorden en verzendverzoeken kan versturen. Het kan nooit kwaad om er iets over te zeggen natuurlijk. Idd komt ze over als een fijne vrouw en uiteindelijk zijn we allemaal mensen.

Het feit dat ze de ene persoon wel een bevestiging stuurt en de ander niet duid erop dat ze het normaal wel doet dus dat ze in te drukke tijden er niet aan toe komt. Bij pakket verzendingen waarbij iemand thuis moet zijn is het niet handig om geen bevestiging te sturen. Moet ook heel eerlijk zeggen de bevestiging is 1 druk op de knop en dan even de code invoeren. Dat is wat de meeste tijd kost. Ik heb een samengesteld bericht die iedereen krijgt als bevestiging. Maar als bij elke bestelling iets ontbreekt dan zul je dus voor iedereen een ander bericht aan moeten maken.

Toen ik nog vaker op braderieen stond klopte er vaak niets van mijn voorraden, ik ben om die reden eigenlijk gestopt met de braderién omdat dat voor mij geen doen was in mijn uppie, Kan me er heel goed in vinden dat als iemand er een winkel naar heeft er toch ook iemand bij zou moeten komen anders zou ik het niet redden iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:46

Ik snap het probleem echt wel en ik wil haar ook zeker niet afkraken, maar het is wel echt heel vervelend.
Heb dit ook al tegen haar gezegd via mail.
Maar het nog een keer aankaarten kan natuurlijk nooit kwaad.

Ze heeft een leuke shop, met fijne producten en als het over het algemeen wel goed was gegaan zou ik gewoon blijven bestellen, maar mijn laatste bestellingen zijn allemaal niet goed of heel apart verlopen.

Hoop echt dat het is wat Yv zegt en dat ze het zelf niet in de gaten heeft.
Want het zou zonde zijn als dit er voor zorgt dat een leuke webwinkel klanten verliest.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:47

Absuut. Zeker omdat ze de enige is met zo'n breed assortiment aan merken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:56

DnT schreef:
Ik snap het probleem echt wel en ik wil haar ook zeker niet afkraken, maar het is wel echt heel vervelend.
Heb dit ook al tegen haar gezegd via mail.
Maar het nog een keer aankaarten kan natuurlijk nooit kwaad.

Ze heeft een leuke shop, met fijne producten en als het over het algemeen wel goed was gegaan zou ik gewoon blijven bestellen, maar mijn laatste bestellingen zijn allemaal niet goed of heel apart verlopen.

Hoop echt dat het is wat Yv zegt en dat ze het zelf niet in de gaten heeft.
Want het zou zonde zijn als dit er voor zorgt dat een leuke webwinkel klanten verliest.

En ik snap jou ook heel goed.
Foutjes kunnen maar horen vanuit een shop opgelost te worden in goed overleg.
Hoe druk je het ook hebt, klanten betalen voor een goede service.
Fouten kunnen en zeker in drukke tijden is dat onvermijdelijk maar jij hebt gewoon ook geen goede service gehad achteraf anders had je niet zo,n gevoel erbij gehad. En dan zullen klanten idd op een gegeven moment weg blijven dat is een logisch gevolg.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:00

WME, kwam die raad de geur nou altijd uit het assortiment wat je hebt?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:04

kiwiwitje schreef:

Ja en ik probeer hem ook relatief actueel te houden, dus een geur die iig op dat moment ook leverbaar is bij tijden van het maken van de raad de geur. Dus geen geuren die er niet zijn want die zijn lastig om te raden lijkt me :D En het gaat dus niet om waar ruikt de geur naar maar naar de naam zoals die heeft ;)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:06

Mijn 3 of 4 bestellingen bij de duizendpoot gingen allemaal goed :) Mijn vader is in de winkel geweest en had ook een positieve ervaring. Misschien voortaan alleen nog naar de winkel DnT :+

Leuk Yv! Ik wil ook nog steeds maar februari/maart wordt heeeel duur dus ik zit op m'n handjes :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:09

Haha ken het wel hoor Selka! Ik ben even mijn vakantiedagen aan het in plannen, staan paar stedentripjes en NY op de planning en dat zal ook geld zat gaan kosten, dus na die grote bestelling die binnen komt vind ik het ook wel weer even genoeg. Dan gaan we ook langzamerhand wel weer naar de warmere avondjes en dan brand ik eigenlijk toch nooit wat.

Jammer dat ze niet zo centraal zit. Ik moet ook dik 5 kwartier rijden. Maar ach, ga eerst even bakkie bij mn oom en tante doen denk ik, die wonen er 2 dorpen naast :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:09

Vakantie...
Ik kan niet wachten :D

Maar moet dus wel even ophouden met geurkaarsen en/of melts te kopen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:10

Haha jij helemaal ja :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:11

waxmeltsenzo schreef:
kiwiwitje schreef:

Ja en ik probeer hem ook relatief actueel te houden, dus een geur die iig op dat moment ook leverbaar is bij tijden van het maken van de raad de geur. Dus geen geuren die er niet zijn want die zijn lastig om te raden lijkt me :D En het gaat dus niet om waar ruikt de geur naar maar naar de naam zoals die heeft ;)

Oke top! Dan ga ik zo inzenden :D

Anoniem

Hoorde wel dat ze op Sydney Airport een BBW winkel hebben geopend O:)

Kirja

Even snel tussendoor..

Afbeelding

Afbeelding

Mijn eerste bestelling bij haar ging goed. De tweede opzich ook wel, hetgeen wat ik in eerste instantie besteld had werd netjes geleverd maar ik had nog gemaild met haar om wat extra bij te bestellen en dat is ze in alle drukte vergeten.
Nu mist dus mijn Jar, ben benieuwd wanneer ze terug mailt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:12

Ojee.... Daar gaat je geld _O- _O- _O- _O-
Is de koers een beetje voordelig?

Leuke bestelling Kirja! Ben benieuwd wat je van die WW waxjes vind, ik ruik er helaas echt bijna niks van..

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:15

Ik wil er ook een keer naar toe als de nieuwe geuren binnen zijn. Ze heeft echt een heel fijn assortiment. Ik ben de laatste 2 maanden echt fan geworden van Kringle en Goose Creek <3 en hoef nu niet meer in de USA te bestellen. Kan ik al die verzend- en douanekosten spenderen aan wax :P

Ik brand het hele jaar door, maar wel andere geuren dan in de winter

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:17

kiwiwitje schreef:
kiwiwitje schreef:

Oke top! Dan ga ik zo inzenden :D

Ben benieuwd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:18

Gelukkig hoorde ik ook dat ze niet zo veel keuze hebben aan kaarsen, het is meer body lotion, body wash, handzeep, etc.
Misschien maar goed ook, anders had ik 4 weken met kaarsen in mijn koffer lopen zeulen :')

Waar zit 1000poot ook al weer?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:18

Ik ook of ik gelijk heb :P