Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Snap ik ook wel hoor Anc. Denk dat als ik het een paar keer zou hebben gehad, ik liever ook niet meer zou bestellen.
Ik ga er over een week of 3 heen, kan het wel aankaarten? Ze komt in elk geval over als een fijne vrouw. Die het wellicht gewoon te druk heeft met de webshop in haar eentje.. Kan het altijd proberen aan het kaarten.. Wie weet ziet ze het zelf gewoon niet. Weten jullie nog toen die order bij The Beauty Bakery? Zij had dat toen ook helemaal nog niet op de manier gezien dat mensen liever eerst bericht krijgen dan zomaar een ander item..
DnT schreef:Ik snap het probleem echt wel en ik wil haar ook zeker niet afkraken, maar het is wel echt heel vervelend.
Heb dit ook al tegen haar gezegd via mail.
Maar het nog een keer aankaarten kan natuurlijk nooit kwaad.
Ze heeft een leuke shop, met fijne producten en als het over het algemeen wel goed was gegaan zou ik gewoon blijven bestellen, maar mijn laatste bestellingen zijn allemaal niet goed of heel apart verlopen.
Hoop echt dat het is wat Yv zegt en dat ze het zelf niet in de gaten heeft.
Want het zou zonde zijn als dit er voor zorgt dat een leuke webwinkel klanten verliest.
kiwiwitje schreef:WME, kwam die raad de geur nou altijd uit het assortiment wat je hebt?
waxmeltsenzo schreef:kiwiwitje schreef:WME, kwam die raad de geur nou altijd uit het assortiment wat je hebt?
Ja en ik probeer hem ook relatief actueel te houden, dus een geur die iig op dat moment ook leverbaar is bij tijden van het maken van de raad de geur. Dus geen geuren die er niet zijn want die zijn lastig om te raden lijkt meEn het gaat dus niet om waar ruikt de geur naar maar naar de naam zoals die heeft