Vandaag dat mijn tand gisteren dus even snel, snel, snel er weer op is geplakt (moet dinsdag weer naar de tandarts om me echt te laten behandelen) en nu zit er een klodder lijm de hele tijd tegen mijn bovenlip te schuren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laraxXxemma schreef:Nou ik ben er godgloeiende weer ingetrapt hoor. Ik dacht; "Ja! Harry Potter op tv!". Even vergeten dat SBS6 het uitzend![]()
Dat beteken van half 11 tot 11 hart van nederland en shownieuws, midden door de film heen.
Om ook nog niet te spreken over 4x een reclameblok van ca 10 minuten PER UUR
laraxXxemma schreef:Nou ik ben er godgloeiende weer ingetrapt hoor. Ik dacht; "Ja! Harry Potter op tv!". Even vergeten dat SBS6 het uitzend![]()
Dat beteken van half 11 tot 11 hart van nederland en shownieuws, midden door de film heen.
HorseTimeXL schreef:Aan al dat geroddel van de pers zodra er een groot artiest is overleden. Alsof het minder erg is als iemand gewoon in zijn slaap overleden is (lees: overlijden George Michael en velen voor hem). Lijkt steeds erger te worden die wereld..