Ik ben ook al een uurtje klaarwakker. De afzuiging maakt teveel lawaai hier meestal niet zoveel last van niet in mijn eigen bed slapen maar vannacht dus helaas wel. Ik hoop dat ik aankomende nacht beter slaap. Ben allang blij met mijn privé kamer hier. Moet er niet aan denken tussen snurkende nog ziekere oudere mensen te moeten liggen. (Lig in het ziekenhuis op afdeling oncologie/interne geneeskunde)
Sterkte Fenja! Hier de laatste keer eindelijk (veel ziekenhuizen gezien) een echt fijne kamer en ondanks vergelijkbaar met jou, voor het eerst eens wat kunnen slapen, al zijn ze altijd vroeg aan de slag. Knuffel!
Ik kom net nietsvermoedend thuis van me late dienst, alles zat dicht dus dacht me ouders slapen al deur op knip gedaan even spelletje en gaan slapen. Kwam me pa met me broer ineens binnen, ja mama ligt in het ziekenhuis
Heeft rond half 7 de honden uitgelaten, heeft luna met rennen tegen haar aangeknalt en heeft ze der knie gebroken. Had alleen geen telefoon mee en heeft 2 uur geroepen in het bos . Uiteindelijk hebben voetgangers haar gevonden, die konden niet in de buurt komen want de honden natuurlijk superwaaks.. Nu ligt ze in het ziekenhuis, morgen mri. Knieplaat gebroken ws
Ik meld me hier. Eigenlijk slaapdienst, maar door een stroomstoring op mn werk doet het deuralarm het niet en kunnen de jongeren zo naar buiten lopen. Dusss heb ik met mn collega de nacht maar in tweeën gehakt. Ik heb net een paar uurtjes geslapen, nu is zij aan de beurt. Ik mag nu dus tot 07.30 hier zitten.