Het kortingscode topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:05

nnicolex schreef:
Zal hypostore nog met een kortingscode komen voor dierendag? Zag dat ze vorig jaar al aantal dagen van te voren een code hadden…

Maar 10% korting met ANIMALDAY10

Melzazu

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:09

Ik heb speciaal tot vandaag gewacht om te zien of welkoop toch heel misschien nog met korting kwam op voer maar helaas. Ben toch maar gaan halen want de bodem van de tonnen kwam in zicht.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:32

Melzazu schreef:
Ik heb speciaal tot vandaag gewacht om te zien of welkoop toch heel misschien nog met korting kwam op voer maar helaas. Ben toch maar gaan halen want de bodem van de tonnen kwam in zicht.

Ik dacht hetzelfde. Waren wel kortingen, maar niet op al het voer wat ik nodig had.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:36

Yaffie schreef:
nnicolex schreef:
Zal hypostore nog met een kortingscode komen voor dierendag? Zag dat ze vorig jaar al aantal dagen van te voren een code hadden…

Ze lijken helemaal niet mee te doen met korting dit jaar. Ik was aan het wachten om de Sugar balance of gluco balance ergens met een goeie korting nog te scoren.

Jawel hoor.
nu jouw favoriete items met 10% korting!*
Gebruik kortingscode: ANIMALDAY10

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:47

FriesWytske schreef:
Melzazu schreef:

Ik dacht hetzelfde. Waren wel kortingen, maar niet op al het voer wat ik nodig had.

Ik vind het bijna iets voor het stom-topic -O-

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:51

Hier was ik ook aan het wachten op korting, maar helaas…

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23 min geleden

Ik heb het donderdag gevraagd toen ik bij de welkoop was maar idd, kwam geen korting aan..

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 0 min geleden

Ik wacht nog wel even of Welkoop nog aanbiedingen krijgt de komende 2-3 weken. Voerboorpaarden is helaas echt te ver, maar bedankt voor de tip!

Hypostore valt me ook tegen met de korting dit jaar, dus daar bestel ik nu ook niks.