Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:20

Ik vind dat cognackleur altijd heel leuk staan bij een donker blauwe jeans!
Ik match mijn schoenen wel altijd bij mijn tassen (ik heb ook 2 cognackleurige en 2 zwarte MK tassen)

Om die reden wil ik nog heel graag mooie donkerbruine laarzen! (Heb nog geen laarzen voor bij mijn LV)

_Kellyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:21

Bruin vind ik inderdaad ook erg mooi bij een bruine jeans, maar dan vind ik het weer minder leuk staan met wat ik als shirtje/vestje oid draag... Ik denk dat ik me gewoon aanstel.. :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:30

Ik vind dat MK logo altijd zo groot.. Ben er nog niet over uit of ik dat juist mooi vind of helemaal niet. :') Vind de laarzen wel mooi!

Heb een paar MK wedges en die lopen ook heerlijk. :)

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:35

_Kellyy schreef:
Spoiler:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die grijze MK pumps gratis heb gekregen achteraf, voor de nieuwsgierigen mag je me PB'en, maar ga dat niet op internet zetten.... :o

Eerlijk gezegd klinkt dat niet zo netjes. _O-

Macyy schreef:
Wat vinden jullie trouwens van die truien en vesten met dat 'fluffy' effect? Heb ze wel zien hangen, maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden..

Fluffy truien? :o? Foto? Loop weer eens achter geloof ik.. :+

xRoosss schreef:
En heeft iemand een gouden tip voor mij? Had gisteren pumps aan maar ook een panty. En daardoor glipte ik aan de achterkant telkens uit m'n hak. Een siliconen padje heb ik geprobeerd maar daardoor gaat het juist knellen bij m'n tenen. Zat te denken aan ducktape er in plakken :') maar misschien dat jullie betere ideeën hebben

Ik stop er dan altijd dubbelzijdig tape in. :') Onder je voet en bij je hak.

_mexx_lady_ schreef:

Leuk! Edgy en netjes haha. Heb je ze gekocht?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:39

Ik vind die fluffy dingen ook helemaal niks. :=
En MK vind ik ook niks, sorry. Vind dat merk gewoon niet mijn ding!

Ik sta op het punt dit te bestellen:
AfbeeldingAfbeelding

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:40

Leuke schoenen Athea!

Dat grote merk vind ik ook wat minder bij MK.

Als ik er gelijk achter kwam, had ik het gezegd, maar ga niet terug omdat zij een fout maken bij het hoofdkantoor..

Fluffy trui:
Afbeelding

Dat dubbelzijdig tape lijkt me echt vreselijk zitten.... :P

Leuke items MarlindeRooz! Zou ik ook zo kopen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:45

Oh brr. Volgens mij was dat hip toen ik 10 was of zo. :=

Tape voel je niks van :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:52

Mooi Marlinde! Ik mag na de tentamenweek ook shoppen als ik minstens 4/6 tentamens haal, nog even een weekje doorzetten. _O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:07

Ik vind de fluffy truien geweldig, voor thuis als chill vest. Niet om buiten de deur te dragen :')

Ik heb een MK tas en ik ben er zo ontzettend blij mee :* heb wel die grote hanger met MK er af gehaald. Vind dat zo opzichtig :+ nu alleen subtiel het merkje er op.

Heb net in de sale bij loavies een luipaard blazer besteld. Me happy :D http://www.loavies.com/the-leopard-jacket.html

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:30

Mooie bestelling Marlinde!

Ik weet dus ook niet zo goed wat ik er van moet vinden, soms zie ik iemand lopen waar het heel leuk bij staat, maar durf me er niet aan te wagen. _O-

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:34

Ik heb 1 zo'n fluffy vest, in een soort mintgroene kleur. Vond het zelf altijd lelijk, maar deze is zo chill te combineren dat ik 'm graag draag :)

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:07

Ik kom even binnenvallen hoor.

Ik heb laatst een zwarte winterjas gezien, met bovenop de rug achter, een print, blokjes ofzoiets. Verder was de jas helemaal zwart en een touwtje om de taille te accentueren.

Ik vroeg me af of een van jullie weet wat ik bedoel en waar je zoiets kan kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:11

Smileyy schreef:

Ik heb laatst een zwarte winterjas gezien, met bovenop de rug achter, een print, blokjes ofzoiets. Verder was de jas helemaal zwart en een touwtje om de taille te accentueren.

Ik vroeg me af of een van jullie weet wat ik bedoel en waar je zoiets kan kopen.

Only? Ik heb geloof ik precies die jas. :D

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:15

Boself schreef:
Smileyy schreef:

Only? Ik heb geloof ik precies die jas. :D

Dat zou toevallig zijn !

Op de site kan ik hem niet vinden .. Weet je misschien de exacte naam ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:29

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:37

Mag ik me ook weer melden? Heeeel lang geleden ooit eens fanatiek meegepost maar door werk en dergelijke een tijdje uit de running geweest van bokt.

Over fluffy truien gesproken, ik vind ze heerlijk! Heb een zwarte van Vila.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:43

CCCCC jij had altijd zulke leuke inspiratie foto's :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:52

Fluffy truien zijn leuk, net als nepbontjassen. Helaas is het onderste deel van mijn lijf behoorlijk breed (dikke kont en brede bovenbenen) en mijn bovenlijf is wat smaller. Daardoor komt mijn figuur totaal niet lekker uit in dat soort items en lijk ik echt 500 kilo :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:54

Ik weet hoe het is Drunksheep :Y) Ben van boven echt vrij slank, maar van onder heel breed en als ik wijde bovenkleding aan heb lijk ik echt een olifant. Vandaag ook weer in een wijde trui met een strakke broek, ziet er gewoon niet uit :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:55

Ja dat is het hele probleem met truien tegenwoordig, ze zijn gemaakt om er 3x in te passen. Dat staat bij mij dus ook gewoon écht niet. :n

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:57

Ik heb hetzelfde hoor, ik ben van de voorkant gezien breed gebouwd en van de zijkant gezien juist heel slank. Ik doe de trui altijd iets bij mijn broek in bij de voorkant, dan creëer je nog enigszins taille. Leuke statement ketting erbij, mooie strakke skinny en dan is het nog wel redelijk te doen! Ik vind het leuk, dus ik trek het gewoon aan haha.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:58

Ik hou van oversized truien en blouses, alleen daar zit totaal geen taille in dus charmant is het niet. Helaas. Moet het beste gewoon getailleerde jurkjes aan, strakke shirts/blouses met rokjes of een high waisted broek met een blouse erop. Maar aan de achterkant lijkt dat vaak alsnog lomp, omdat er een hele ruimte overblijft boven mijn kont (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar shirts hangen dan vanaf je schouders naar je kont recht naar beneden, in plaats van dat het meegaat met je vormen :+)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:02

Oké, even wat inspiratieplaatjes die ik van mijn Pinterest heb geplukt voor komende herfst/winter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:05

Leeeukkk! Jouw inspiratie plaatjes CCCC.

Kan niet wachten tot mijn leren jasje binnen is. Als het goed is morgen samen met de panterprint blazer *\o/*