Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Kellyy schreef:Spoiler:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die grijze MK pumps gratis heb gekregen achteraf, voor de nieuwsgierigen mag je me PB'en, maar ga dat niet op internet zetten....
Macyy schreef:Wat vinden jullie trouwens van die truien en vesten met dat 'fluffy' effect? Heb ze wel zien hangen, maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden..
xRoosss schreef:En heeft iemand een gouden tip voor mij? Had gisteren pumps aan maar ook een panty. En daardoor glipte ik aan de achterkant telkens uit m'n hak. Een siliconen padje heb ik geprobeerd maar daardoor gaat het juist knellen bij m'n tenen. Zat te denken aan ducktape er in plakkenmaar misschien dat jullie betere ideeën hebben
_mexx_lady_ schreef:
Smileyy schreef:Ik kom even binnenvallen hoor.
Ik heb laatst een zwarte winterjas gezien, met bovenop de rug achter, een print, blokjes ofzoiets. Verder was de jas helemaal zwart en een touwtje om de taille te accentueren.
Ik vroeg me af of een van jullie weet wat ik bedoel en waar je zoiets kan kopen.
Boself schreef:Smileyy schreef:Ik kom even binnenvallen hoor.
Ik heb laatst een zwarte winterjas gezien, met bovenop de rug achter, een print, blokjes ofzoiets. Verder was de jas helemaal zwart en een touwtje om de taille te accentueren.
Ik vroeg me af of een van jullie weet wat ik bedoel en waar je zoiets kan kopen.
Only? Ik heb geloof ik precies die jas.