Maar ga dat eerst in twee delen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Zebrastreep schreef:61 min wachttijd bij de huisarts om überhaupt een afspraak te kunnen maken. Gelukkig bestaat tegenwoordig de optie dat ze je terug bellen.
Jeeeeetje en dat om 8:10dat is toch niet normaal meer.
MarlindeRooz schreef:Ik pakte net de sleutel uit mijn achterdeur (zit daar altijd in) om de voordeur op slot te doen.
Toen kwam ik tot de ontdekking waarom déze sleutel ook alweer in de achterdeur gestationeerd was.
Die was ook krom!
Dat worden 5 nieuwe sleutels morgen. Ik heb geen 1 rechte meer!
Zebrastreep schreef:_Nancy schreef:Jeeeeetje en dat om 8:10dat is toch niet normaal meer.
Iedereen dacht hetzelfde om 8:00. Maar de assistente van de huisarts spreken is nog altijd makkelijker, dan mijn manager bellen. Want die neemt nooit op en vertikt het het ook om terug te bellen.
pjer schreef:paarden aten de laatste baal zo slecht / niet. Dus vanmorgen stond ik in de restjes te grabbelen om het ff als nieuw te laten lijken, vind ik dit.
Beest was al gemummificeerd. Maar ik snap nu wel waarom dat hooi 'vies' was.
[ Afbeelding ]
Ik was gelijk klaar wakker (dacht toen ik het oppakte dat het een ijzeren haakje was) brrrr.
pjer schreef:paarden aten de laatste baal zo slecht / niet. Dus vanmorgen stond ik in de restjes te grabbelen om het ff als nieuw te laten lijken, vind ik dit.
[ Afbeelding ]
Ik was gelijk klaar wakker (dacht toen ik het oppakte dat het een ijzeren haakje was) brrrr.
[ Afbeelding ]
MarlindeRooz schreef:Ja ik twijfelde ook maar ik vind de vorm van een kop meer een adder.
Little_Gift schreef:Vanavond voor de eerste keer een fentanyl pleister plakken als chronische pijnstilling bovenop de chronische tradonal... Ben benieuwd hoe ik me dit weekend weer zal voelen pf...