Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 15:50

Hier zijn alle werkborrels tegenwoordig alcoholvrij gelukkig...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 16:20

Bloedneuzen door die kl*te neusspray.
Vrijdag maar aan de dokter vragen of ik over kan gaan op die andere voor chronisch gebruik

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 16:38

xPabloBokt schreef:
Ik ben jarig maar het is niet zoals ik gehoopt had.

Wat jammer, hopelijk is je dag toch nog een beetje leuk geworden inmiddels. Gefeliciteerd!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 16:50

prompter schreef:
Hier zijn alle werkborrels tegenwoordig alcoholvrij gelukkig...

Dan ontspringen de cokesnuivers weer de dans..... :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 17:02

juval schreef:
gefeliciteerd Pablobokt!

Gefeliciteerd!!! *\o/*

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 18:20

Gefeliciteerd pablobokt!

Ik irriteer mij voor de zoveelste x in ik geloof 3 week aan mijn vrachtauto....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 18:24

Pablo gefeliciteerd!
Hagelslag: is dat ding nog niet klaar?

Stelen is gewoon laag. Niks meer, niets minder. Kan het misschien nog op de inboedelverzekering?

Ben al een uur thuis en zit nog steeds met mn jas aan.tis inmiddels al warm binnen, maar ben gewoon lui

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 18:27

Dat ding zou klaar moeten zijn volgens de garage.
Heb hem vorige week donderdag opgehaald.
Na 43 minuten rijtijd begon hij alweer te zeiken.
Nu zit de uitlaat weer bijna dicht

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 18:36

Voel me vandaag zo rot. Moodswings de hele dag door, wil nog steeds de huisarts bellen voor informatie over pms/pmdd, omdat ik denk dat ik dat kan hebben, maar ik durf niet :+ . Nog steeds pijn van de val van gister. Hopelijk gaat morgen wat beter zijn -O-

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 19:00

te laat met afsluiten van het water... alle waterbakken bij de paarden zijn nu dus bevroren. Ik hoop maar dat het heel blijft.

dus weer met emmers water slepen :(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 20:13

Ik dacht vandaag:ik ga naar de pony's na het werk.Kom ik thuis,heeft mijn zoontje een brief bij dat ze vrijdag met een aantal klassen gaan langlaufen in Butgenbach,last minute beslissing.
Hij moet snowboots of waterdichte schoenen en een heel dikke broek,als skibroek,aan doen.
Dat heeft hij niet,dus alsnog naar Decathlon kunnen rijden.Ervoor gekozen om dat eerst te doen zodat we later in de avond niet in een gigantische file zouden staan.
Daarna nog richting pony's maar het was al zo goed als donker toen ik vertrok.Voelde me net een illegale stroper in het bos,al sleurend met 3 baaltjes hooi op mijn steekwagen doorheen de sneeuw die aan de bandjes bleef plakken.
Heb me kapot gezweet.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 20:15

Ik erger er aan dat ik mails niet meer terug kan vinden terwijl ik echt de email heb gezien en nu niet meer kan terug vinden.
(Heb maandag er nog 1 gehad, en die kan ik niet meer terug vinden, en zelfs een email voor kerst had ik ook niks mee gedaan en die is ook ineens pleitos) :x

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 21:10

Ehm, hondenkenners, help?

M'n hond zoekt sindskort af en toe toenadering van de katten. Alsof ie er mee wilt spelen. Achterna lopen, ze intens snuffelen, zachtjes pootje op hun leggen om wat uit te dagen en laatst zelfs ging hij voor een kat liggen en zo zachtjes 'brommen' om uit te dagen (absoluut niet grommen). Net was ie weer de kat aan het snuffelen en ging hij hem eh, droog neuken :+ de kat (kater) stond gewoon vrij dus die liep rustig weg en de hond heeft hem niet aan geraakt ofzo.

De katten zijn er al sinds Augustus. De hond doet er prima mee, nooit problemen mee geweest. Er is geen loops teefje in de buurt, daar reageert hij sowieso niet op. Al jaren gecastreerd en hij is ab-so-luut niet dominant. 0,0 dominatie in geen enkel gedrag, ook niet naar mensen of honden. Nu is hij sowieso de laatste tijd in de avonden onrustig ondanks uitlaten, snuffelmatje, aandacht etc.

Maar wat?? Why?? Heel z'n gedrag naar de katten laat verder ook 0 dominatie zien en er is niks voorgevallen. Beide katten zijn al maanden steriel ook.
Voor je beeldvorming: kitten van 3,5kg en een Berner Sennen. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 21:14

Rijden is 99 van de 100 keer ook geen dominantie, dat is helaas een hardnekkig fabeltje, maar juist afvloeien van spanning bijvoorbeeld. Dus die dominantie heeft er sowieso bijna nooit wat mee te maken. Degene die in alle jaren het ergste was van alle honden die ik kende was een teef, niet de volle reuen. Een onzekere teef die als ze overprikkeld was heel erg ging rijden.

Kan allerlei onderzaken hebben. Er zal waarschijnlijk iets zijn wat er in de avond voor zorgt dat hij onrustig is. Lastig om het uit te vinden alleen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 23:15

Dat onze handdoeken nogsteeds pluizen na 3,5 maand.
Al meerdere keren gewassen met azijn, ook al in de droger enzo gegaan maar nogsteeds |(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 23:40

Katten die steeds blijven vasthangen met een teen in de roosters van de verwarming.Zonet weer ééntje die vreselijk krijsend ondersteboven hing te bengelen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:09

Voor de mensen die zich mijn berichten herinneren, k heb weer(nog?) werk!
Het bedrijf is overgenomen en ik mag mee in de overname

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:09

fleurtjeuh schreef:
Voor de mensen die zich mijn berichten herinneren, k heb weer(nog?) werk!
Het bedrijf is overgenomen en ik mag mee in de overname

*\o/*

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 02:06

Net terug van de HAP met een doodzieke man.
Bij het verlaten van het parkeerterrein, werkte het kaartje niet. Ik belde met de intercom naar de portier/beveiliging. Hele preek, moet dat kaartje wel goed doen, je moet betalen, bla bla. Al die tijd t raam van de auto open, man doodziek. Hoge koorts. Schiet op vent, raam moet dicht, kerel moet z’n bed in!!!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 04:01

Nyaleti schreef:
Ehm, hondenkenners, help?

M'n hond zoekt sindskort af en toe toenadering van de katten. Alsof ie er mee wilt spelen. Achterna lopen, ze intens snuffelen, zachtjes pootje op hun leggen om wat uit te dagen en laatst zelfs ging hij voor een kat liggen en zo zachtjes 'brommen' om uit te dagen (absoluut niet grommen). Net was ie weer de kat aan het snuffelen en ging hij hem eh, droog neuken :+ de kat (kater) stond gewoon vrij dus die liep rustig weg en de hond heeft hem niet aan geraakt ofzo.

De katten zijn er al sinds Augustus. De hond doet er prima mee, nooit problemen mee geweest. Er is geen loops teefje in de buurt, daar reageert hij sowieso niet op. Al jaren gecastreerd en hij is ab-so-luut niet dominant. 0,0 dominatie in geen enkel gedrag, ook niet naar mensen of honden. Nu is hij sowieso de laatste tijd in de avonden onrustig ondanks uitlaten, snuffelmatje, aandacht etc.

Maar wat?? Why?? Heel z'n gedrag naar de katten laat verder ook 0 dominatie zien en er is niks voorgevallen. Beide katten zijn al maanden steriel ook.
Voor je beeldvorming: kitten van 3,5kg en een Berner Sennen. :+

Mijn reu heeft het ook weleens gedaan naar een klein pupje. Je hond snapt wel dat het poesje te klein is. Wel opletten natuurlijk dat hij niet te ruig wordt.
Denk dat je een loops teefje in de buurt hebt (gecastreerd of niet) en dat hij daardoor onrustg is.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 07:16

Wat fijn fleurtjeuh, weer wat zekerheid *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 08:13

Top zeg Fleurtjeuh, dat is heel goed nieuws!

Het is veel te vroeg na wederom een slechte nacht, maar ik moet helaas echt opstaan.
Moet naar het Erasmus Medisch Centrum, ik hoop maar dat het niet glad is vanaf het ov daar heen om te lopen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 08:16

Anders pak je hier en daar het fietspad als het niet begaanbaar is.
Heb ik gisteren ook gedaan richting het dorp.

Pff, gistermiddag optijd geappt met de vraag hoe het erf eruit ziet van de boerderij, ivm de gladheid.
Word ik vanmorgen rond 5.30/5.45u wakker en zie ik dat ik om 2.30u een appje terug gekregen heb. _O-

Oftewel het erf ligt sneeuw en ijs, dus hier en daar niet begaanbaar.. nu echt zo'n gevoel van wel of niet gaan...?

*Ergenis 2, dat ik nu een 3e niesbui voel aankomen... %)
Laatst bijgewerkt door Siggislief op 18-01-24 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 08:19

Medicatie vergeten. _-:(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 09:16

Mensen die zichzelf stoer/beter vinden omdat ze door de dikke sneeuw over spekgladde wegen naar kantoor rijden

Ik werk wel thuis :+