Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 19:29

We moesten vanavond naar de Praxis, maar toen we aankwamen was die al dicht. Mijn vriend super chagrijnig op mij omdat hij claimde dat ik gisteren had opgezocht dat die tot 21:00 open was. Ik heb gisteren helemaal niks opgezocht en doorgegeven :?
Maar hij geloofde me niet en ik had het fout. Zojuist kwam die toch sorry zeggen omdat hij het fout had, maar ik ben nu wel lekker geïrriteerd :evaw:

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 19:47

Je ziet er prachtig uit Pablo!

Mijn haar is afgelopen maart veel te kort geknipt, terwijl ik de laatste keren daarvoor juist echt op mijn strepen ben gaan staan. Dus niet naar huis voor het precies zo zat als ik het wilde hebben. En dat mag je ook echt doen, jouw haar, jouw wensen.
Maar goed, het groeit idd wel weer aan, maar soms is het even balen.

Siers83

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 19:58

Pablo ik vind je haar heel mooi! Mooie lengte en de kleur is prachtig!

Ik ben laatst na 2 dagen terug gegaan naar de kapper. Ik heb sinds ern paar maanden kort haar dus moet elke 6 weken. Nu was ik dus geweest en had ze het bovenop bijna niet geknipt. Daardoor kreeg ik het niet lekker in model. Na 2 dagen gebeld en kon langskomen. Had toen een andere kapster en die snapte helemaal wat ik bedoelde. Ze vond het werk van haar collega ook niet zo heel goed gelukt. Zij heeft het toen zo goed geknipt dat het nu na 4 weken nog steeds heel goed zit en ik het ook supermakkelijk in model krijg.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:00

Ik had nu eigenlijk ook weer gekund naar de kapper, maar heb pas in begin Augustus een afspraak staan.
En ergens baal ik dat ik niet de afspraak in Juli heb geplaatst.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:19

Oordopjes die niet willen connecten met m'n PC, toen ik ze net had al ruzie met ze gehad want toen kreeg ik ze niet verbonden aan m'n telefoon (eerst maar 1 oordopje per keer) nou dat eindelijk gelukt en toen m'n pc opgegeven. Maar wil ze nu ook graag verbonden hebben met m'n PC maar dat lukt niet. Of maar 1 kant lukt of gewoon helemaal niet |o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:45

Dat ik mijn Loop Experience Oordopjes kwijt ben... -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:51

Morgen de hele dag regen. Houd op met me, hoor _O-.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:11

_San87_ schreef:

Ergens aanmeren en de kroeg in. :j

Of drank inslaan en spelletjes spelen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:14

Roosch schreef:
_San87_ schreef:

Ergens aanmeren en de kroeg in. :j

Of drank inslaan en spelletjes spelen.

Nee, we gaan km's maken. We willen morgen een eind richting Zwolle zijn en dan maandag (wanneer t beter weer is) lekker door de Weerribben :D.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:17

Oh nouja sterkte dan he :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:45

Siggislief schreef:

Oooh oliebol dat is poedersuiker!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:07

JudithGigi schreef:
xPabloBokt schreef:
Bij de kapper geweest en voel me weer eens verschrikkelijk terwijl ze alleen de puntjes eraf gehaald heeft. Ik ga denk ik nooit meer baar de kapper ofzo.

Ik ga hierdoor dus al 3 jaar niet meer :')

Ik heb 1 fijne kapper en ondanks dat ik al 6 jaar verhuisd ben, rij ik nog elke keer weer op en neer om mijn haren door haar te laten knippen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-23 22:30

Oh dat doe ik ook. Gaan nog steeds in Valkenswaard naar de kapper, zowel ik als vriend. Durf geen nieuwe te zoeken :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:31

Als je geen krullen hebt, wees stil pls.

:')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:34

Urbanus schreef:

Ik heb krullen :+
En heel dik, lang en zwaar haar en om de een of andere reden willen kappers altijd graag mijn haar doen... Waarbij ze vooral benoemen hoe graag ze het af willen knippen.
Mijn haar is schijnbaar een magneet voor de schaar >;)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:41

Ik ga niet naar de kapper want heb zo goed als geen haar meer om te knippen :') dat is pas triest.

Was het maar lang en zwaar en nog wat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 23:10

Ik erger me aan de enorme toeristenbranche hier op vakantie. Je wordt aan alle kanten opgelicht en leeggetrokken. Veel te dure drankjes, winkels zogenaamd met discount maar dan nog is de prijs veel hoger dan in Nederland. Zelfde artikelen gewoon zeker 25% duurder. Sandalen die je in Nederland bij de Bristol koopt voor 20 euro zijn hier 69.95 euro maar met 30% discount. Jaja.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 23:49

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:

Ik heb krullen :+
En heel dik, lang en zwaar haar en om de een of andere reden willen kappers altijd graag mijn haar doen... Waarbij ze vooral benoemen hoe graag ze het af willen knippen.
Mijn haar is schijnbaar een magneet voor de schaar >;)

Haha dit ken ik. Gelukkig is mn moeder kapser geweest en heb ik dermate makkelijk haar dat ik het zelf knip en dan even fohn.. Het valt altijd wel dikke prima. Met stijl haar (hoe graag ik dat zelf ook zou willen) zie je elke misknip...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 00:11

Klote muziek vanuit de voetbalvereniging een heel eind verderop.
Raam dicht en oordopjes in maar hoor het nog zo goed want is een zware bass. Wordt gek hoor :=

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 00:14

Ik ben al 23 jaar niet naar de kapper gegaan.. Daarvoor ook niet al te vaak maar het was bijna altijd mislukt als een kapper het deed - kappertrauma dus. Dus de afgelopen 23 jaar hebben mijn moeder, schoonmoeder en de laatste jaren mijn man mijn haar geknipt. Meestal 1x per 2-3 jaar dat er een stuk afgaat.
Ik heb gewoon stijl haar en ik heb het al mijn hele leven gewoon in een paardenstaart want ik wil geen haar in mijn gezicht. Lekker saai. Al zou ik het best een keer roze of groen willen verven ben alleen zo bang dat het dan zo lang duurt voor het uitgegroeid is dat ik het daardoor niet durf. Dat is tevens een ergernis :-)
Misschien dat ik het als oud omaatje in het bejaardenhuis nog een keer doe voor de bucket list hahaha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 00:35

Ik kan niet slapen en ben super moe dus niet blij…

Pjer als je je haar toch altijd in een paardenstaart hebt, wat kan er dan mis gaan als de kapper alleen de puntjes bijknipt? Oprechte vraag hoor.
Ik ga elke 6 weken naar de kapper, heb wel een vaste kapster en die heeft aan een half woord bij wijze van al genoeg.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 01:05

Pff alweer fietsaccu gejat, duur grapje zo. Hij zit in het midden van mijn fiets en een extra slot gaat niet, want dan gaan mijn knieen er steeds tegenaan, en die zijn al pijnlijk. Normaal haal ik de accu altijd uit mijn fiets als ik hem stal, maar was nu niet lang weg en aan de wandel. Accu past niet in de heuptas. Voortaan niet met de fiets naar het startpunt vd wandeltocht, niet met de fiets naar station als ik accu niet mee kan nemen, eigenlijk kan ik beter mijn fiets niet stallen, maar er alleen op blijven zitten. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 08:17

Urbanus schreef:
Siggislief schreef:

Oooh oliebol dat is poedersuiker!

En heb geen flauw idee waar ze zijn, heb ze begin Juli nog gehad in de Efteling.
Daarna geen idee... Had ze altijd in mijn broekzak/portemonnee, dus ben bang dat ze eruit zijn gevallen.

Dan maar weer nieuwe bestellen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 08:37

Ineke2 schreef:
Pjer als je je haar toch altijd in een paardenstaart hebt, wat kan er dan mis gaan als de kapper alleen de puntjes bijknipt? Oprechte vraag hoor.
Ik ga elke 6 weken naar de kapper, heb wel een vaste kapster en die heeft aan een half woord bij wijze van al genoeg.

Ik ben Pjer niet ;) maar veel kappers halen er met "puntjes bijknippen" makkelijk dikke 5cm vanaf :+ dat zal het zijn gok ik?

Heb zelf echt niets meer om te knippen though :') ze zeggen dat veel sporten gezond is maar duidelijk niet voor je haar. Voordat ik ging klimmen en veel en intensief paardrijden had ik prima lang, dik haar en nu is er nog net geen Gollum kapsel van over :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 09:09

Een goede kapper kijkt naar wat de dode punten zijn, en als jij zegt 'alleen de puntjes', dan kan dat idd makkelijk 5 cm zijn. Afhankelijk van de staat van je haar, ook 10 cm :=.

Maar een goede kapper zou dat ook laten zien voor er geknipt wordt.