Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:14

Dat sinds februari mijn kat kan klokkijken, wat heel knap is want wij hebben geen eens een klok in de woonkamer :’)
Zij begint dus elke dag rond 22;00 te miauwen en echt zeuren omdat ze eten wil, terwijl ze om 20:00 nog heeft gehad

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:35

Eerste salaris van m'n nieuwe werk gestort. Er gaat per uur €2,25 af van bruto naar netto. 2.25. per uur. Koekoek :wow: 8)7

Oh nog meer zelfs want er zit een toeslag bij van X cent maar weet niet hoeveel. Hoop eigenlijk dat ze een foutje hebben gemaakt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:58

Stiltecoupe. S. T. I. L. T. E. Niet zo moelijk.
Wel mooi dat moeder met gilkind vervolgens haar iPad stuk laat vallen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:07

En nu dus gezellig benauwd hebben ook nog.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:14

Ik wil mijn muziek verbreden.
Mijn muziek bestaat uit 95% Arctic Monkeys :') Wat ik zelf geen probleem vind, maar ik wil ook wel andere artiesten luisteren. Maar niks spreekt me echt aan. Eminem staat ook in mijn playlist en wat meer van dat soort nummers (alles wat niet am is, is echt anders :') )
Iemand tips? :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:33

Jankende poedersuiker hond van hiernaast. Eigenlijk kan het beestje er helemaal niets aan doen, baasje zijn schuld. Maar het is wel erg vervelend. Wordt er vaak wakker van. Eerst ging de buurman er vaak mee wandelen en nu nooit meer. Beestje zit dag en nacht in de achtertuin en krijgt weinig aandacht.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:50

Appeltje_1 schreef:
Mijn muziek bestaat uit 95% Arctic Monkeys :') Wat ik zelf geen probleem vind, maar ik wil ook wel andere artiesten luisteren. Maar niks spreekt me echt aan. Eminem staat ook in mijn playlist en wat meer van dat soort nummers (alles wat niet am is, is echt anders :') )

Wat radioposten luisteren, nummers die je bevallen Shazammen en toevoegen aan Spotify of Apple Music. Dan eens de essentials van die artiest luisteren. Gaandeweg kun je dan spotify of Apple Music muziek laten voorstellen en zo ben je vertrokken :D
En op festivals naar vanalles gaan kijken!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:05

Appeltje_1 schreef:

Hoeveel tips wil je :') Maar wat is je gerne? Of in welke richting moeten we zoeken?

Ik zit zelf veel in de jaren 70 / 80 qua muziek en bands. Bands van tegenwoordig ben ik niet zo mee bezig maar ken de bekendste dan wel.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:21

Kookaburra schreef:
Ik ben team kreeft. Bedankt zon.

Update. Deze kreeft is nog wakker. En als ik in bed draai of woel dan voel ik mijn schouder(s). Zucht.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:25

Appeltje_1 schreef:

Als je Arctic monkeys leuk vind, denk ik dat the neighbourhood ook in de smaak valt. Niet hun nieuwe nummers! Maar de oudere albums, "I love you" en "wiped out"

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:31

Appeltje_1 schreef:

Zijn er nog meer genres welke je mogelijk interessant vind? beide ken ik niks van :D

Mocht je het leuk vinden om heel random iets compleet anders te horen... ik draai momenteel Antti Martikainen - the king of the highlands, dat is instrumentaal en zou imo prima passen als theme voor bijvoorbeeld een fantasy film of serie. Bijna alle muziek die hij maakt is ongeveer in dat genre, muziek die je in films zou verwachten als opening theme, bij spannende scenes of de aftiteling.
Mocht het je wat lijken:
https://www.youtube.com/watch?v=wORM3bTruUE

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:34

Oren zijn vervelend aa het doen. Zitten dicht en aan het suizen. Gelukkig ben ik suizen wel gewend maar de druk voelt vreemd. Gelukkig geen pijn maar wel jeuk.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 00:46

Mijn rug :(

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 01:38

Lestrange01 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Als je Arctic monkeys leuk vind, denk ik dat the neighbourhood ook in de smaak valt. Niet hun nieuwe nummers! Maar de oudere albums, "I love you" en "wiped out"

Toevallig net naar geluisterd! Beviel me vanavond niet helemaal, terwijl ik wel wat nummers van ze luister haha. Andere keer weer proberen.
Maar The Kooks wel aangezet en die vind ik echt geweldig <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 04:23

Ik erger mij aan de achterlijk hoge kosten , alles is omhoog gegaan, ik betaal nu voor een 1 persoons huishouden aan stadsverwarming 201 euro voor een appartement… is toch niet normaal pfff

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 07:33

Zoon mag alleen nog maar brood en fruit mee naar school. Terwijl dochter ook nog drinken mee moet. En nu denk ik iedere keer dat ik wat vergeet bij zoon.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 08:14

Zebrastreep schreef:
Oren zijn vervelend aa het doen. Zitten dicht en aan het suizen. Gelukkig ben ik suizen wel gewend maar de druk voelt vreemd. Gelukkig geen pijn maar wel jeuk.

Wonder boven wonder zijn mijn oren weer open en heb ik geen pijn. Had echt verwacht dat ik wakker zou worden met een hevige oorontsteking en griep :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 08:29

Kind van de buren genaamd “Pietje-nee-niet-doen” is weer eens aan het krijsen.

Dat kind jankt zo vaak dat ik me bijna zorgen ga maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 08:52

Rennie89 schreef:
Ik erger mij aan de achterlijk hoge kosten , alles is omhoog gegaan, ik betaal nu voor een 1 persoons huishouden aan stadsverwarming 201 euro voor een appartement… is toch niet normaal pfff
Maar is dat wat je ook echt kwijt bent aan het einde van het jaar of komt daar ook nog een hoop van terug? Ik betaalde ook 170 euro in de maand, maar dat was bij lange na niet wat ik uiteindelijk betaald heb, het merendeel daarvan kreeg ik terug.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:16

Net VOL met een grote gieter over m’n voet/sokken gegoten. Is dit de straf die je krijgt als je roze crocs draagt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:17

MarlindeRooz schreef:
Net VOL met een grote gieter over m’n voet/sokken gegoten. Is dit de straf die je krijgt als je roze crocs draagt?

Nee, die straf zal veel erger zijn.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:18

MarlindeRooz schreef:

Nee, dat is de straf wat je krijgt als je crocs draagt...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:37

Over gejatte logo’s; het VW logo van mijn Beetle is ook gejat :+ was nog zo’n wit met blauwe haha

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:49

Dat ik op Facebook op mijn tijdlijn ineens allemaal berichten zie van mensen die gereageerd hebben op een beroemdheid.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:50

Kairos schreef:
Dat ik op Facebook op mijn tijdlijn ineens allemaal berichten zie van mensen die gereageerd hebben op een beroemdheid.

Ja omg hier het zelfde. Ik dacht dat ik gescamd was of zo :')