Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 21:22

Lynnepinny schreef:
@Momo94, heb je Bumble ook al geprobeerd? Persoonlijk vind ik dat een veel prettigere datingapp, misschien kan je dat ook proberen ;)

Thanks voor de tip! Zal eens kijken. :D

Lolacabana

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 21:26

Ik had vandaag mijn date en ik denk dat ik een beetje verliefd ben <3

We waren al aan het praten sinds begin januari en dat ging al snel over in voicememo’s en bellen & daar hadden we echt een ongelofelijke klik. Het kan bijna niet, maar in het echt was hij nog leuker. Ik ga het gewoon rustig aan doen en zien waar het heen gaat, maar dit is wel echt wauw **\O/**

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 21:28

Lolacabana schreef:

We waren al aan het praten sinds begin januari en dat ging al snel over in voicememo’s en bellen & daar hadden we echt een ongelofelijke klik. Het kan bijna niet, maar in het echt was hij nog leuker. Ik ga het gewoon rustig aan doen en zien waar het heen gaat, maar dit is wel echt wauw **\O/**

Ah wat heerlijk! Geniet ervan en goede instelling <3

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 21:42

Lolacabana schreef:

Wauw! Heel gaaf!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 21:42

Wat leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 22:00

Leuk lolacabana :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 22:03

Oeh! Wat leuk lolacabana!
Ik hoop voor je dat het wat wordt en je je partner in crime hebt gevonden. :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 22:32

Wat heerlijk, geniet er van!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 09:38

Leuk, geniet ervan!

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 10:54

Wat leuk Lolacabana!

Mijn mood bij Tinder momenteel..
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 12:32

robin, precies dat! :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 13:01

Hahaha. Nauwelijks herkenbaar ofzo.

Ik had gisteren de 2e date met de "uit het wild gevangen" man.

Het was erg gezellig. Maar ik weet niet helemaal zeker of ik me echt aangetrokken voel tot hem.

Hij heeft minder levenservaring dat dat ik heb (ondanks dat hij ouder is) en dat beaamt hij ook. Hij gaf gisteren aan dat ik hem aan het denken zet, maar andersom zet hij mij tot nu toe nog niet aan het denken. Het prikkelt mij nog niet echt.

Maar nogmaals. Verder een heel aardige man. Galant. Beetje oude stempel, wat ik fijn vind.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 13:14

Maar moet het dan altijd ingewikkeld?
sorry als ik het verkeerd interpreteer maar heb soms het idee dat je zelf veel te ingewikkeld denkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 13:23

Ik denk idd dat je het verkeerd interpreteert. Ik heb het ook helemaal niet over ingewikkeld. Ik heb het over iemand die mij prikkelt. Boeit. Interesseert. Goede vragen stelt om mij te leren kennen enz enz. Hoe je het ook noemen wilt.

Hij had mij bijvoorbeeld gevraagt om een lijstje van 10 liedjes te verzamelen die op een of andere manier iets betekend hebben of nog betekenen in mijn leven.

Dat vind ik een prikkelende en boeiende vraag, want op die manier kan je elkaar op een heel originele manier leren kennen en een gesprek hebben over het hoe en waarom van die liedjes.

Hij kwam er voor zichzelf achter dat hij eigenlijk helemaal niet zo veel met muziek heeft. We hebben per persoon 2 a 3 liedjes erbij genomen gisteren. Waarvan er 1 van hem nieteens een liedje, maar een soort epiloog van een scifi enthousiast was. En toen ik vroeg waarom hij dat had uitgekozen en wat hem er aan raakte (dat waren zijn woorden, dat dat hem raakt), kon hij niet uitleggen waarom.

Dat vind ik dan jammer. Dan komt hij met zo'n goede vraag in de basis en dan mist hij volledig de plank voor mijn gevoel door zijn eigen vraag niet te kunnen beantwoorden.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 13:47

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 13:56

Peelie schreef:
Ik denk idd dat je het verkeerd interpreteert. Ik heb het ook helemaal niet over ingewikkeld. Ik heb het over iemand die mij prikkelt. Boeit. Interesseert. Goede vragen stelt om mij te leren kennen enz enz. Hoe je het ook noemen wilt.

Hij had mij bijvoorbeeld gevraagt om een lijstje van 10 liedjes te verzamelen die op een of andere manier iets betekend hebben of nog betekenen in mijn leven.

Dat vind ik een prikkelende en boeiende vraag, want op die manier kan je elkaar op een heel originele manier leren kennen en een gesprek hebben over het hoe en waarom van die liedjes.

Hij kwam er voor zichzelf achter dat hij eigenlijk helemaal niet zo veel met muziek heeft. We hebben per persoon 2 a 3 liedjes erbij genomen gisteren. Waarvan er 1 van hem nieteens een liedje, maar een soort epiloog van een scifi enthousiast was. En toen ik vroeg waarom hij dat had uitgekozen en wat hem er aan raakte (dat waren zijn woorden, dat dat hem raakt), kon hij niet uitleggen waarom.

Dat vind ik dan jammer. Dan komt hij met zo'n goede vraag in de basis en dan mist hij volledig de plank voor mijn gevoel door zijn eigen vraag niet te kunnen beantwoorden.

Voor mij is dit ingewikkeld :+

Ik haak al af bij zo’n vraag en als hij dan de vraag niet zo kan beantwoorden als dat jij dat voor ogen hebt slaat ie de plank mis. Dit voelt verre van luchtig en ingewikkeld.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 14:01

Wat een huiswerk Peelie :list:
Ik kan me voorstellen dat het niet werkt wanneer de een het heel leuk vind om zo te reflecteren en de ander daarbij dichtklapt . Muziek doet mij heel veel (en houd van heel veel) maar ik zou ook moeite hebben met het opstellen van zo'n lijst en daar ook nog uitgebreid over te moeten spreken. Maar ik ben dan ook totaal geen lijstjes mens.

Hier gistermiddag even gewandeld met mijn fwb en ouderwets geflirt in de kroeg. Goede ego boost :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 14:18

Nouja. De vraag kwam van hem uit. Hij wilde er over reflecteren. Ik had het niet zelf bedacht :')

En hij is leraar. Maakte al grapjes over dat het huiswerk was.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 14:38

Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 16:29

Nou bij zo'n vraag haak ik echt af hoor.. wat een gedoe.. :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 16:41

Peelie schreef:

Lijkt een beetje op de kaartenbak uit Lang leve de liefde...ik haak af hierbij. Het moet een beetje een "natuurlijk" beloop hebben. Zo iemand zou mij ook niet prikkelen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 16:45

Relaxed schreef:

Nou op zich kan de insteek wel leuk zijn maar 10 is sowieso teveel. En als je die vraag stelt, dan ga ik er inderdaad vanuit dat je hem zelf wel kunt beantwoorden. Dus als hij hem zelf niet eens kan beantwoorden dan is het een standaard ‘wat doe ik om het ijs te breken op een eerste date-vraag’ die hij niet eens zelf verzonnen heeft. Beetje sneu dan.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 16:53

Normaal was ik meer een mee lezer dan reageerder maar tinder komt weer op een laag pitje.
Gister feestje gehad en lopen flirten met de tech guy. Uiteindelijk mochten mijn vriendin en ik naar hem en zijn collega toe op hun plek. Super leuke klik blijkt dat hij me geliked had op tinder, ik had hem nog niet gespot. Ruim 2 uur daar blijven hangen, nu aan het appen geslagen aankomende week een date.
Maar ook die vriendin van mij is met die andere jongen aan het appen! Dus wie weet word dit wat voor ons beide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 17:17

Suzanne F. schreef:
Relaxed schreef:

Nou op zich kan de insteek wel leuk zijn maar 10 is sowieso teveel. En als je die vraag stelt, dan ga ik er inderdaad vanuit dat je hem zelf wel kunt beantwoorden. Dus als hij hem zelf niet eens kan beantwoorden dan is het een standaard ‘wat doe ik om het ijs te breken op een eerste date-vraag’ die hij niet eens zelf verzonnen heeft. Beetje sneu dan.

Ja precies dat, dit komt sowieso enorm geforceerd over en als je dan zelf niet eens iets kunt bedenken os het nogal sneu :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 17:21

Ik vond de vraag wel origineel, in de zin van dat mij nog nooit zoiets gevraagt is. Dus ik kon de moeite voor de vraag zeker waarderen (ongeacht of hij het zelf had bedacht of aan chatGPT had gevraagt :')). Dat hij zijn eigen vraag dan niet kon beantwoorden, en dan ook nog eens met alleen maar een lijstje met "nummers" zonder uitleg komt. Mja. Daar val ik meer over. Misschien ook wel omdat ik er echt over had nagedacht en bij elk nummer ook een rede had waarom ik die had gekozen. En dan niet "omdat het me raakt", maar vooral ook de waarom op mij als persoon. Beetje scheve verhouding in de ingestoken moeite zeg maar :')

We gaan wel nog op een 3e date. Wie weet herpakt hij zich dan.