Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nevica schreef:1 jaar is ook al wel lang, maar dan ben je nog niet geskeleteerd toch? Volgens Google duurt dat onder de grond 5 tot 7 jaar. Iemand enig idee of dat boven de grond heel anders is?

Sting schreef:Er zijn inderdaad mensen met die aandoening. Maar dat je toch voldoende verstand hebt om dan arts te worden, verbaasd me weer
Edit; ik had het artikel nog niet gelezen en dacht dat het over er iets anders ging. Er is nl ook een aandoening die erover gaat dat je voelt dat een bepaald lichaamsdeel niet bij je hoort en het daarom eraf wilt hebben.
Sting schreef:Dat noemen ze lichaams dysformie, heeft verder geen seksueel aspect.Er zijn inderdaad mensen met die aandoening. Maar dat je toch voldoende verstand hebt om dan arts te worden, verbaasd me weer
Edit; ik had het artikel nog niet gelezen en dacht dat het over er iets anders ging. Er is nl ook een aandoening die erover gaat dat je voelt dat een bepaald lichaamsdeel niet bij je hoort en het daarom eraf wilt hebben.

Citaat:During a 1993 playoff game in the Greek basketball league Serbian player Boban Janković paralyzed himself by slamming his head against a post out of frustration over a call made by a referee.
After being bound to a wheelchair for the final 13 years of his life, Janković gained weight, which exerted too much stress on his heart, and he eventually died of heart failure at the age of 42, on the date of June 28, 2006, while he was on a holiday cruise on the Greek island of Rhodes