Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 17:18

Telpeva schreef:
Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker :')

Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken :')

Ben er nog niet uit of ik wil vloeken, of heel hard wil lachen

Ergens is het wel echt super schattig hahahaha maar ook weer raar.
Hopelijk blijft het hier wel bij

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 17:23

Annet_Dottie schreef:
Mijn "vriend" die ik eigenlijk zo langzamerhand niet eens meer vriend wil noemen die weer eens kortsluiting in zijn hoofd had, echt dingen uitkraamt die nergens op slaan. Begint het gesprek met dat we nog steeds het gesprek omtrent samenwonen nooit "afgemaakt" hebben. Hij denkt dat ik in een maandje tijd even de switch kan maken van jaren in de waan leven dat we gaan samenwonen naar dat we dat ineens niet gaan doen net rond de periode dat we eindelijk een huisje kunnen krijgen, hij vind het een goed idee om beide apart van elkaar te verhuizen en dan te blijven latten, geen idee hebbende waar we uiteindelijk beide gaan wonen en voor ons beide een verhuizing voor de boeg enz. Daarnaast is hij als één of andere gek ineens geobsedeerd door "dopamine" en heb ik voor de 20e keer een heel verhaal gehoord waarin hij aangeeft dat hij veel te veel afleiding heeft, veel te veel dopamine krijgt en met alles gaat stoppen (lees roken, tv kijken, suikers, youtube (behoorlijk youtube verslaafd), gamen, seks enzz), hij totaal geen leuke dingen meer gaat doen, geen enkele afleiding meer in zijn leven wil, en doordat iemand op youtube dat ook doet zich helemaal terug wil trekken als een soort kluizenaar.
Echt soms heeft hij dit soort gekke dingen ineens, maar het is nu wel heel erg. Ik val dus ook onder een afleiding dus waar hij in eerste instantie zegt we moeten het verder hebben over wel of niet samenwonen zegt hij vervolgens dat als hij er serieus mee bezig gaat met een paar maandjes dat ik een afleiding ben en dat ik daar dus ook maar voor wijken. Leuk zo'n "relatie" waarin je te horen krijgt dat er op lange termijn toch geen toekomst in zit omdat hij weer eens een kronkel heeft _O-

Voor als mensen zich afvragen waarom stop je er niet direct mee, hij belde mij om even flink te spuien blijkbaar terwijl ik met de pup van een vriendin aan het wandelen was. Kreeg er geen woord tussen en ondertussen is hij onderweg naar de andere kant van NL voor familie bezoek, niet het perfecte moment om verder in gesprek te gaan. Als ik er een woord tussen kreeg werd er over me heen geschreeuwd dus heb op een gegeven moment het gesprek gewoon beëindigd en gezegd dat we dit gesprek face to face wel even voortzetten, wat waarschijnlijk volgende week zal zijn.

Jeetje.. #)

Als iemand mij zo zou behandelen zou ik er niet eens meer een gesprek aan willen besteden, zoek het uit. Doei!

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 17:42

Van 10:00 tot 17:00 werken in de bediening :=
Zou wel kapot zijn daarna..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 17:54

Klinkt als een psychose... pas goed op jezelf Annet_Dottie laat je niet manipuleren erdoor. Voor de rest zeker je eigen keuze wat je gaat doen , maar als iets je ongelukkig maakt waarom wou je er dan nog blijven?

--

Dat mijn vader dus de hele week niks gevraagd heeft of ik wel vrij was vanavond want we gaan blijkbaar uit eten. Hij is er dan van overtuigd het gevraagd te hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 18:05

Captain schreef:
Jeetje.. #)

Als iemand mij zo zou behandelen zou ik er niet eens meer een gesprek aan willen besteden, zoek het uit. Doei!

Snap ik helemaal maar na zo'n lange tijd ben ik niet het type wat de deur dicht gooien kan. Ben daarin misschien een beetje het tegenovergestelde van hem, ik ken hem en zijn issues langer dan vandaag en zo'n gesprek wil ik niet midden op straat uitvechten maar het laatste woord is hier echt nog niet over gesproken :x

Zebrastreep schreef:
Klinkt als een psychose... pas goed op jezelf Annet_Dottie laat je niet manipuleren erdoor. Voor de rest zeker je eigen keuze wat je gaat doen , maar als iets je ongelukkig maakt waarom wou je er dan nog blijven?

--

Dat mijn vader dus de hele week niks gevraagd heeft of ik wel vrij was vanavond want we gaan blijkbaar uit eten. Hij is er dan van overtuigd het gevraagd te hebben :+

Toevallig dat je dat zegt dat zei ik ook al tegen m'n vriendin inderdaad :') nee hoor komt goed ik ken hem langer dan vandaag weet wel hoe ik met hem om moet gaan maar het geduld en begrip vanaf mij is nu wel een beetje klaar :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 18:07

Poeh Annet, zie je dit de komende 20 jaar zo doorgaan als je toekomst? Continu aan het lijntje gehouden worden? Ik begrijp best dat het lastig is om iets vertrouwds los te laten, maar nu heb je ook geen kans om een leuker leven op te bouwen, alleen of wellicht met iemand die je zou kunnen ontmoeten als je je huidige vriend los zou kunnen laten. Het lijkt me niet makkelijk voor je!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 18:44

Een bonkend geluid op de trap vannacht toen onze dochter terug was van de carnaval.Ga kijken,maar ze had haar tas van de trap laten vallen.Net bekende ze dat ze zelf van de trap viel.Gelukkig niet hoog,maar wel met haar hoofd tegen de muur.
En dat het piratenjurkje voor vanavond wel erg kort is :(
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 26-02-22 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 19:14

Loop ik lekker samen met mijn hond in het bos, gaan we aan het eind van het pad rechtsaf loopt daar een man met een sigaret. En de wind staat precies mijn kant op. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 19:21

prompter schreef:
Poeh Annet, zie je dit de komende 20 jaar zo doorgaan als je toekomst? Continu aan het lijntje gehouden worden? Ik begrijp best dat het lastig is om iets vertrouwds los te laten, maar nu heb je ook geen kans om een leuker leven op te bouwen, alleen of wellicht met iemand die je zou kunnen ontmoeten als je je huidige vriend los zou kunnen laten. Het lijkt me niet makkelijk voor je!

Nee hoor maar dat was ook een beetje wat ik zei of in ieder geval bedoelde te zeggen dat dit gesprek voor mij wel het begin van het einde is, alleen we zijn al best een tijd samen kennen elkaar ook al heel lang en dat loslaten is idd moeilijk en dan nog het was dus een telefoongesprek hij onderweg en ik op straat met een pup dus niet het moment om zo'n gesprek te voeren wat mij betreft tenminste. Maar hij is maandag vrij dus kan best zijn dat ik hem dan bel of er heen ga. Ben er zeker niet oké mee in ieder geval.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 19:56

prompter schreef:

Sluit ik me bij aan.
Beter alleen zijn dan met zonne koekwaus zouden we hier zeggen.
Laat die zijn eigen leven maar overhoop halen, niet dat van jou.
En beloftes van zo iemand is alleen maar eigen gewin, die veranderen niet.
Denk aan jezelf.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:28

Zulk lekker weer vandaag en de komende dagen en ik zit merendeels binnen op de bank met een kapotte knie. ;( Donderdag hoor ik eindelijk na 3 weken wat er mee is en of er nog een operatie moet komen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:40

-O- Corona.....

Gelukkig hele milde klachten :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:55

Net bijna zelf een ongeluk veroorzaakt omdat ik iemand over het hoofd zag op een rotonde.. "gelukkig" busje van de lokale friettent dus daar net even naartoe gegaan en mijn excuses aangeboden want het was volledig mijn schuld -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 21:55

DuoPenotti schreef:
prompter schreef:

Sluit ik me bij aan.
Denk aan jezelf.

Lief, zie reactie boven jou :D maar fijn dat jullie zelfs vinden dat ik beter verdien al zijn jullie vreemden, geeft mij alleen maar kracht om nu daadwerkelijk voor mezelf te gaan kiezen.

-

Waar ik me momenteel aan erger is morgenochtend testen voor toegang, baal er stiekem zo van dat dat nu moet. Als het even kan wil ik testen vermijden, uiteraard bij klachten wel maar niet nu voor een concert al begrijp ik het natuurlijk volledig. Als het in m'n keel gaat ga ik over m'n nek. En ik ben zenuwachtig omdat ik stiekem dus bang ben dat ie ineens positief is terwijl ik nergens last van heb. Wil me gewoon optimaal verheugen op m'n concert...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 22:00

Annet_Dottie schreef:
DuoPenotti schreef:

Sluit ik me bij aan.
Denk aan jezelf.

Lief, zie reactie boven jou :D maar fijn dat jullie zelfs vinden dat ik beter verdien al zijn jullie vreemden, geeft mij alleen maar kracht om nu daadwerkelijk voor mezelf te gaan kiezen.

-

Waar ik me momenteel aan erger is morgenochtend testen voor toegang, baal er stiekem zo van dat dat nu moet. Als het even kan wil ik testen vermijden, uiteraard bij klachten wel maar niet nu voor een concert al begrijp ik het natuurlijk volledig. Als het in m'n keel gaat ga ik over m'n nek. En ik ben zenuwachtig omdat ik stiekem dus bang ben dat ie ineens positief is terwijl ik nergens last van heb. Wil me gewoon optimaal verheugen op m'n concert...

Ik baal er ook van! Ik kan nu zeker nergens meer naartoe. Wel aangemeld als vrijwilliger voor een festival, in de hoop dat het daar niet hoeft. Anders ga ik tijdens dat festival thuis een flink potje janken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:09

Volgens mij las ik dat ze bij testen voor toegang minder ver de neus in gaan althans las het hier laatst ergens op een forum. Mijn zusje benoemde dit ook. Ik moet eind maart een test voor toegang laten doen ik ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:20

xPabloBokt schreef:
Net bijna zelf een ongeluk veroorzaakt omdat ik iemand over het hoofd zag op een rotonde.. "gelukkig" busje van de lokale friettent dus daar net even naartoe gegaan en mijn excuses aangeboden want het was volledig mijn schuld -O-

Schrikken is dat, he. Wat netjes dat je nog even erheen bent gegaan!

Pfff, ik vind het super voor de horeca dat ze weer lekker lang open mogen. Maar ik was vergeten hoeveel herrie er uit de tokkiekroeg hiernaast kan komen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:21

Helaas gaat in de neus helemaal niet bij mij :( dat is een trigger voor heftige paniek waarbij ik ook een gevaar ben voor mezelf en mijn omgeving. Ik zie of hoor niks meer, ik kan alleen denken aan vluchten. Wie in de weg staat moet met geweld aan de kant. Ik zie geen rode stoplichten, treinspoor, snelwegen...
Vervolgens duurt het een dag of 3 voor ik bij ben gekomen. Dan is de testuitslag niet meer geldig, dus ik kan nog steeds niet naar het evenement.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:22

Ik ben inmiddels zo nerveus voor maandag... Ik heb gewoon geen idee wat ik kan verwachten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:25

Moet dat testen voor toegang ook als je geboosterd bent?

Annet, is dit nog steeds dezelfde jongen als in het liefdesverdriet topic?

Even klagen maar heb serieus echt 6 dozen Rituals gekregen. Zit ook nog van die poedersuiker handzeep in.

Ik vind het best wel lekker af en toe maar 6!!!! dozen.

Op markplaats zetten is ook zo respectloos.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:26

Urbanus schreef:

Even klagen maar heb serieus echt 6 dozen Rituals gekregen. Zit ook nog van die poedersuiker handzeep in.

Stuur maar door.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:26

Urbanus schreef:

Yep helaas ook als je gevaccineerd plus geboosterd bent -O- ik keek even in de app en daarbij staat ook 3g wordt momenteel niet gebruikt of iets in de trant van vaccinatie bewijzen doen we nu niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:38

Urbanus schreef:

Oeh welke geur? Ik zou daar wel blij mee zijn :P ben je jarig geweest?
Anders gewoon een tijdje wachten en dan komt het wat minder waardeloos over als je het op marktplaats zet?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:40

Of gewoon met verjaardagen weer terug geven _O-.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:40

Urbanus schreef:

.

Er is nu alleen de 1G regel, getest dus. :j