Mijn "vriend" die ik eigenlijk zo langzamerhand niet eens meer vriend wil noemen die weer eens kortsluiting in zijn hoofd had, echt dingen uitkraamt die nergens op slaan. Begint het gesprek met dat we nog steeds het gesprek omtrent samenwonen nooit "afgemaakt" hebben. Hij denkt dat ik in een maandje tijd even de switch kan maken van jaren in de waan leven dat we gaan samenwonen naar dat we dat ineens niet gaan doen net rond de periode dat we eindelijk een huisje kunnen krijgen, hij vind het een goed idee om beide apart van elkaar te verhuizen en dan te blijven latten, geen idee hebbende waar we uiteindelijk beide gaan wonen en voor ons beide een verhuizing voor de boeg enz. Daarnaast is hij als één of andere gek ineens geobsedeerd door "dopamine" en heb ik voor de 20e keer een heel verhaal gehoord waarin hij aangeeft dat hij veel te veel afleiding heeft, veel te veel dopamine krijgt en met alles gaat stoppen (lees roken, tv kijken, suikers, youtube (behoorlijk youtube verslaafd), gamen, seks enzz), hij totaal geen leuke dingen meer gaat doen, geen enkele afleiding meer in zijn leven wil, en doordat iemand op youtube dat ook doet zich helemaal terug wil trekken als een soort kluizenaar.
Echt soms heeft hij dit soort gekke dingen ineens, maar het is nu wel heel erg. Ik val dus ook onder een afleiding dus waar hij in eerste instantie zegt we moeten het verder hebben over wel of niet samenwonen zegt hij vervolgens dat als hij er serieus mee bezig gaat met een paar maandjes dat ik een afleiding ben en dat ik daar dus ook maar voor wijken. Leuk zo'n "relatie" waarin je te horen krijgt dat er op lange termijn toch geen toekomst in zit omdat hij weer eens een kronkel heeft

Voor als mensen zich afvragen waarom stop je er niet direct mee, hij belde mij om even flink te spuien blijkbaar terwijl ik met de pup van een vriendin aan het wandelen was. Kreeg er geen woord tussen en ondertussen is hij onderweg naar de andere kant van NL voor familie bezoek, niet het perfecte moment om verder in gesprek te gaan. Als ik er een woord tussen kreeg werd er over me heen geschreeuwd dus heb op een gegeven moment het gesprek gewoon beëindigd en gezegd dat we dit gesprek face to face wel even voortzetten, wat waarschijnlijk volgende week zal zijn.