Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:‘Ik ben niet voor of tegen vaccinaties, maar ik sta voor vrijheid,’ schrijft de artiest
Achterom schreef:Waarom? Het is schandalig dat hij zich hier überhaupt voor heeft laten betalen.
Loretta schreef:Pinacolada schreef:
Dan weten we ook weer hoeveel geld de overheid betaald aan 1 lompe acteur voor een kortdurend propaganda spotje. Ver boven de Balkenende norm.
Citaat:Buiten moet voortaan ook een FFP2-masker gedragen worden wanneer de afstand van 2 meter niet kan worden aangehouden.
De Groene Pas, is nu nog maar zes maanden geldig.
pien_2010 schreef:Achterom schreef:Waarom? Het is schandalig dat hij zich hier überhaupt voor heeft laten betalen.
Wat een rare reactie. Het moet maar eens afgelopen zijn om de bekendheid van artiesten te gebruiken zonder er iets voor terug te betalen. Zeker als je nu kijkt naar die lock down en dat die hele branche plat ligt. Moeten ze dan van de lucht gaan leven.
Word eens wakker. Voor niets gaat de zon op.
bigone schreef:Iemand mag best betaald worden voor zijn werk om als boegbeeld te fungeren. Ik vind het juist triest dat hij nu het tegenovergestelde doet, juist met zijn invloed op jongere mensen is dit gewoon een totaal verkeerde boodschap. Geld had hij mogen houden maar ook zijn mond.
bigone schreef:Iemand mag best betaald worden voor zijn werk om als boegbeeld te fungeren. Ik vind het juist triest dat hij nu het tegenovergestelde doet, juist met zijn invloed op jongere mensen is dit gewoon een totaal verkeerde boodschap. Geld had hij mogen houden maar ook zijn mond.
Suzanne F. schreef:Ik las dat ze echt hopen dat de wal het schip gaat keren. Dat er op een gegeven moment zoveel besmettingen zijn (geweest) dat het virus steeds minder mensen tegenkomt die het kan besmetten. Dat mensen door de boosters en de besmettingen immuniteit hebben opgebouwd en de omicron geen voet meer tussen de deur kan krijgen en uitdooft.
Laten we het hopen. En dat er dan geen gemene nieuwe opduikt natuurlijk.