M_D_H schreef:Vraag aan alle Santa's...
Zijn jullie mijn Santa?![]()
Voor jou de vraag, voor mij de weet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dispar_Vulgo schreef:Jouw SS maakt het wel heel lastig! (Hoop dat mijne wat makkelijker is)
Jodym schreef:Hier even wat minder happy door een paard wat heel erg kreupel is.
Ik hoop op een hoefzweer, maar las dat dat ook lang kan duren. Hij is niet zomaar te vinden
M_D_H schreef:Dispar_Vulgo schreef:Jouw SS maakt het wel heel lastig! (Hoop dat mijne wat makkelijker is)
Ja, zeg dat.
Ik pas dus een nieuwe tactiek toe...
Ik ga mij hier niet meer druk over maken tot de ena laatste Santa geraden is en daarna doe ik een wilde gok
Ik wil overigens even melden dat het de bedoeling is dat alle hints naar mij gestuurd worden... Santa![]()
M_ D_H schreef:Dispar_Vulgo schreef:Jouw SS maakt het wel heel lastig! (Hoop dat mijne wat makkelijker is)
Ja, zeg dat.
Ik pas dus een nieuwe tactiek toe...
Ik ga mij hier niet meer druk over maken tot de ena laatste Santa geraden is en daarna doe ik een wilde gok
Ik wil overigens even melden dat het de bedoeling is dat alle hints naar mij gestuurd worden... Santa![]()
Megane schreef:plutolover schreef:Ik heb al aantal profiels bezocht maar nog geen idee.. wie mijn ss is.
Same, nominatie lijstje wordt inmiddels wel wat korter, maar kom er nog niet echt uit haha.
Wat een leuke pakketten zijn er al binnen!!
fohadie schreef:Ik ben nergens allergisch voor. Ik hoop dat mijn lootje confetti en dergelijke niet erg vind. ( Ze reageert niet op de vraag van anderen, dus dan is het geen nee in mijn ogen.)
Zondag krijg ik een flinke zak vulling voor in de doos, mijn zwager had nog wat over van Sinterklaas.