Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:45

tirzasarah10 schreef:
Ik kan geen keuze maken of ik het bod hoog genoeg vind voor de stoel die ik vorig jaar compleet heb gerestyled. Ik vraag er 100 euro voor omdat ik toen had berekend dat al was kwijt was voor het materiaal. De stoel gaat weer weg omdat vanwege corona ik de verkeerde blauwe kleur heb gebruikt en het nu niet meer past in het nieuwe huis. De kleur is trouwens niet lelijk maar ik heb even geen idee waar hij moet. Ik kan hier dan dus uren over nadenken en denken is het bod goed genoeg:+ zwaar irritant en vermoeiend

Wat is het bod dan? Anders gezegd: voor welk bedrag breng je jezelf in onbalans?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:46

Kat heeft koorts.. vorige week gesteriliseerd, nergens last van gehad en wond ziet er goed uit. Gelukkig metacam in huis en een blikje tonijn (lekkerste wat ze ooit aangeboden heeft gekregen :+ ) eet ze wel gelukkig maar -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:52

Erger mij aan het feit dat ik echt knullig slecht betaald wordt, de achterlijke loonheffing hier in NL waardoor het niet eens loont om een 2de baan te nemen. En ik kom er echt niet van mijn huidige loon.

Iets met wel willen werken maar niet kunnen? _O-

Blijf maar tot mijn 40e bij mij ouders wonen want dat is schijnbaar heel normaal hier in dit verrot land 8)7
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 30-09-21 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:58

Cowboy55 schreef:
tirzasarah10 schreef:
Ik kan geen keuze maken of ik het bod hoog genoeg vind voor de stoel die ik vorig jaar compleet heb gerestyled. Ik vraag er 100 euro voor omdat ik toen had berekend dat al was kwijt was voor het materiaal. De stoel gaat weer weg omdat vanwege corona ik de verkeerde blauwe kleur heb gebruikt en het nu niet meer past in het nieuwe huis. De kleur is trouwens niet lelijk maar ik heb even geen idee waar hij moet. Ik kan hier dan dus uren over nadenken en denken is het bod goed genoeg:+ zwaar irritant en vermoeiend

Wat is het bod dan? Anders gezegd: voor welk bedrag breng je jezelf in onbalans?

Er was nu 70 op geboden, ik denk dan ja maar is het dan niet zonde of of... die eeuwige twijfel van mij en de 600 opties die ik dan bedenk. :')
Morgen maar over beslissen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:58

Mijn relatie gaat naar de klote en ik kan het alleen maar op een afstandje zien gebeuren :(, hoevaak ik ook al zei wat ik nodig had en wou, hij luistert niet

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-21 22:59

Even mezelf verwend de afgelopen paar dagen en nu meteen weer geldstress 8)7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 23:08

fotolijstje schreef:
Mijn relatie gaat naar de klote en ik kan het alleen maar op een afstandje zien gebeuren :(, hoevaak ik ook al zei wat ik nodig had en wou, hij luistert niet

:knuffel: dat zijn geen leuke dingen. Maar je verdient iemand die naar je luistert.

xPabloBokt schreef:

Maak een OF!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 23:09

tirzasarah10 schreef:
Cowboy55 schreef:

Er was nu 70 op geboden, ik denk dan ja maar is het dan niet zonde of of... die eeuwige twijfel van mij en de 600 opties die ik dan bedenk. :')
Morgen maar over beslissen

Even keihard: is je mentale gezondheid (even heel extreem geformuleerd) Euro 30 waard? Zo ja, PB me je bankgegevens en ik maak Euro 30 naar je over. Puur voor mijn eigen Karma :D

Ik zag gisteren een programma waarbij iemand Euro 20.000 betaald had voor handgeschilderde plafondpanelen uit een 17e eeuws grachtenpand uit A’dam. Die werden te koop aangeboden aan antiquairs. Aan het eind van de rit kreeg hij 18.000 voor de panelen. -2.000 dus. Maar een geweldige stuk geschiedenis overgedragen aan een liefhebber. Just sayin’.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-21 06:29

MarcoBorsato schreef:
xPabloBokt schreef:

Maak een OF!

Wasda? :D

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 07:14

De deur dicht doen met je teen ertussen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 07:16

MarcoBorsato schreef:
_San87_ schreef:
Mensen.

Mensen zijn zo poedersuiker.

Iedere dag weer wordt dat bevestigd.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 07:25

[/quote]

Morgen maar over beslissen[/quote]

Even keihard: is je mentale gezondheid (even heel extreem geformuleerd) Euro 30 waard? Zo ja, PB me je bankgegevens en ik maak Euro 30 naar je over. Puur voor mijn eigen Karma :D

Ik zag gisteren een programma waarbij iemand Euro 20.000 betaald had voor handgeschilderde plafondpanelen uit een 17e eeuws grachtenpand uit A’dam. Die werden te koop aangeboden aan antiquairs. Aan het eind van de rit kreeg hij 18.000 voor de panelen. -2.000 dus. Maar een geweldige stuk geschiedenis overgedragen aan een liefhebber. Just sayin’.[/quote]

Je heb helemaal gelijk :+ oke, ik moet gewoon niet moeilijk doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 08:04

Oppas teckel die me vannacht 2x wakker maakte. Nu maar naast mijn bed gezet met zijn reisbench. Woon in een studio dus los probeerde hij steeds op mijn bed te springen. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 08:55

Gewoon ook weer beroerd van de pijn wakker worden. %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 09:52

Marcella schreef:

:knuffel: Beterschap!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:07

:x

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:22

DuoPenotti schreef:
Wat wel werkt, domme leut verhalen op gaan hangen.

Met de gasmaatschappij uw rekening kan omlaag.
Geen interesse.

Oh wat bijzonder wilt u dan niet minder betalen?
Is het bij jou ook slecht weer?
Hier regent het al de hele dag, heb mijn vest maar aangedaan. Heb jij op het callcenter nu ook een vest aan.

Maar ik bel u voor de energieprijzen, dat kan lager.
Ja maar daarom trek ik al dat vest aan, dan gaat hij vanzelf omlaag. Mijn vest is blauw, wat is de kleur die jij nu aanhebt?

Heb dit precies hetzelfde gehad.
Nadat ik aangaf geen interesse te hebben in minder betalen.
Ontplofte ze, en zei die doos dan bent u een dief van u portemonnee.
Nou gelukkig is het me eigen portemonnee en niet die van jou.

En een van de Staatsloterij het vreemd vind dat ik geen duur abonnement wilde. Zei hij dus u wilt geen miljonair worden.
Dus heb hem uitgelegd dat ik de kans dat ik miljonair wordt met en zonder loten gelijk is.
Aangegeven dat die zelf naar een abonnement moest nemen, want als de kans zo groot was op dikke prijzen.
Dat hij dat mss beter kon gebruiken om een opleiding te gaan volgen.
Einde gesprek, ineens een dode lijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:36

Telpeva schreef:
Marcella schreef:

:knuffel: Beterschap!

Jij ook beterschap en doe nu rustig aan met je arm. En weet dat het moeilijk is. :(:)

UWV wachtrij 15 minuten. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:37

Dat ik twijfel om mijn haar weer tot ongeveer mijn schouders af te knippen (nu tot bh bandje op rug), maar twijfel of het bij de vorm van mijn gezicht zal passen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:44

Hele tijd geen werk kunnen vinden en nu word het ineens druk. Net gesprek via Teams gehad en morgen kennismakingsgesprek in een winkel. En kreeg net een mailtje van ander beveiligingsbedrijf of ik nog werk zocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:45

Volgens mij moet dit in het wat maakt jou blij topic! Dit is gewoon super positief dat er wat in beweging is! :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:49

Moestuin schreef:
Volgens mij moet dit in het wat maakt jou blij topic! Dit is gewoon super positief dat er wat in beweging is! :j

Als ik mij nu ook lekker zou voelen, maar helaas nog beroerd van de pijn. Dus nu verzinnen hoe ik er fatsoenlijk eruit zie. :=

Voor morgen maar lading pijnstillers erin denk ik maar.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:07

Mijn man :+ . Is zijn werk al een poosje zat, vooral door gezeur en valse beloftes. Is nu druk aan het solliciteren. Maar heeft ook gesprek gehad op zijn huidige werk, nadat ie aangaf een ander aanbod te hebben gehad.

Nu word er weer op m ingepraat en weer nieuwe valse beloftes gedaan :Y) en gaat ie twijfelen of hij niet toch moet blijven (terwijl die al 3 jaar tegen dezelfde dingen aanloopt/schopt)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:09

astrea schreef:

En een van de Staatsloterij het vreemd vind dat ik geen duur abonnement wilde. Zei hij dus u wilt geen miljonair worden.
Dus heb hem uitgelegd dat ik de kans dat ik miljonair wordt met en zonder loten gelijk is.
Aangegeven dat die zelf naar een abonnement moest nemen, want als de kans zo groot was op dikke prijzen.

Soms zijn die leut gesprekken ook echt wel grappig hoor. Maar ligt idd wel wie je aan de andere kan hebt.

Ik meen de postcodeloterij
Als ik DE vraag goed zou beantwoorden dan kreeg ik een gratis eerste lot.
Tuurlijk zo'n vraag die normaliter iedereen goed zou hebben. Toen Overal in het nieuws dat Freek vonk gebeten was door een krokodil.
Dus die vraag kreeg ik, door wie is Freek Vonk gebeten?
Mijn antwoord, een guppy.
Die telefonist lag krom van het lachen, Hoe kom je daar nu bij zei hij, maar omdat ik zo origineel was werd mijn vraag toch goed gekeurd.... tuurlijk.... :D
Echt zo een paar minuten zitten ouweh0eren om niks en beide met een lach opgehangen.
Het kan wel hoor :D
Maar sommige idd niet.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:12

astrea schreef:
DuoPenotti schreef:
Wat wel werkt, domme leut verhalen op gaan hangen.

Met de gasmaatschappij uw rekening kan omlaag.
Geen interesse.

Oh wat bijzonder wilt u dan niet minder betalen?
Is het bij jou ook slecht weer?
Hier regent het al de hele dag, heb mijn vest maar aangedaan. Heb jij op het callcenter nu ook een vest aan.

Maar ik bel u voor de energieprijzen, dat kan lager.
Ja maar daarom trek ik al dat vest aan, dan gaat hij vanzelf omlaag. Mijn vest is blauw, wat is de kleur die jij nu aanhebt?

Oh he bik ook gehad, u bent een dief van uw eigen portemonnee. En daarbij de opmerking "Ik denk niet dat u heel rijk bent". Toen heb ik terug gezegd, nou toevallig heb ik laatst de hoofdprijs van een loterij gewonnen en heb ik een paar miljoen op de bank, dus u belt mij nu voor het huis waar mijn vrienden gratis in mogen wonen, denk je dat mijn bankrekening iets geeft om 20 euro per jaar meer of minder? Nee he. Dacht ik ook. Minder aannames doen! Fijne dag mevrouw" maar bij de fijne dag had ze al opgehangen. Jammer altijd weer :')