Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Judith, in zowel het gewone topic als in het kippenhok topic van vorig jaar kan jij informatie vinden over jou Santa, gebruik je hints in die 2 topic's
Citaat:@Linnie050, jouw Santa heeft een vraag voor jou: Hou je van moeilijke of van iets minder moeilijke puzzels? Zoals je hopelijk gemerkt hebt, kom je er niet heel makkelijk vanaf dit jaar
Citaat:@Capopjekop, jouw Santa heeft ook een extra hint voor jouw... Zoek in de rugnummers
Citaat:@Judith, in zowel het gewone topic als in het kippenhok topic van vorig jaar kan jij informatie vinden over jou Santa, gebruik je hints in die 2 topic's
Judith_ schreef:Citaat:@Judith, in zowel het gewone topic als in het kippenhok topic van vorig jaar kan jij informatie vinden over jou Santa, gebruik je hints in die 2 topic's
Het spijt me verschrikkelijk maar ik zie het echt niet.ik heb elke mogelijke zoekterm gebruikt die ik kon bedenken. En heel eerlijk, ik weet niet eens goed wat mijn hints zijn. Het boekje zelf? Daar vind ik niks van terug, of de mensen doen niet mee aan secret Santa. En de A? Is dat een hint?
Ik wil echt heel graag mijn best doen, zeker voor de Santa die zoveel moeite in mijn pakket heeft gestoken. Maar ik kom er niet uit.
Citaat:@snoopydog, de P staat voor pagina, de naam- cijfer er achter staat voor welk bericht van de genoemde naam je moet hebben. Met de R en de L zit je goed. Succes!
Citaat:@Linnie050, cijfers en tekens tellen niet mee, dus bokkers met een cijfer oid in hun naam kunnen voorkomen in de puzzel maar dan met alleen de letters. Die mag je ook wegstrepen. Ik heb je een beetje gespaard, maar je komt er niet heel makkelijk vanaf. Veel puzzelplezier!