Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Klopt, heel veel mensen denken dat je gevolgd word en je zelfs niet meer rustig op de pot kunt zitten. En dat zijn vaak de grootste schreeuwers op social media , hoezo volgen
karuna schreef:Ik hoorde op het nieuws net dat Landal in nederland aardig volgeboekt is voor de herfst vakantie door nederlanders. Ik vraag me af hoe ze die huisjes willen ontsmetten goed als er normaal al zo weinig tijd is voor het schoonmaken bij een wissel.
Duitsland en belgie gaan trouwens ook niet echt goed nu met besmettingen.
karuna schreef:Ik hoorde op het nieuws net dat Landal in nederland aardig volgeboekt is voor de herfst vakantie door nederlanders. Ik vraag me af hoe ze die huisjes willen ontsmetten goed als er normaal al zo weinig tijd is voor het schoonmaken bij een wissel.
Duitsland en belgie gaan trouwens ook niet echt goed nu met besmettingen.
Sheran schreef:Denk je echt dat je bij de huisjes een groter risico loopt dan bij de AH/horeca/op school?
MizzMontana schreef:Wij zitten in het noorden van Nederland en herken helemaal wat je zegt Pien. Mensen uit Noord- en Zuid-Holland boeken massaal hier vakantiehuisjes en zeggen letterlijk dat ze het virus willen ontlopen.
Veulen84 schreef:MizzMontana schreef:Wij zitten in het noorden van Nederland en herken helemaal wat je zegt Pien. Mensen uit Noord- en Zuid-Holland boeken massaal hier vakantiehuisjes en zeggen letterlijk dat ze het virus willen ontlopen.
Ik vertrek over 2 weken ook voor 2 weken richting het noorden van nederland. Die keuze heb ik echt wel bewust gemaakt. Hier zit ik midden in de hotspot en zelfs als ik daar in een lockdown terecht kom vind ik dat minder erg. De rust is hier op straat gewoon ver te zoeken.
Plus dat ik vorig jaar september voor het laatst op vakantie ben geweest. Draai al sinds april op volle toeren, ben echt aan pauze toe.
Veulen84 schreef:MizzMontana schreef:Wij zitten in het noorden van Nederland en herken helemaal wat je zegt Pien. Mensen uit Noord- en Zuid-Holland boeken massaal hier vakantiehuisjes en zeggen letterlijk dat ze het virus willen ontlopen.
Ik vertrek over 2 weken ook voor 2 weken richting het noorden van nederland. Die keuze heb ik echt wel bewust gemaakt. Hier zit ik midden in de hotspot en zelfs als ik daar in een lockdown terecht kom vind ik dat minder erg. De rust is hier op straat gewoon ver te zoeken.
Plus dat ik vorig jaar september voor het laatst op vakantie ben geweest. Draai al sinds april op volle toeren, ben echt aan pauze toe.
bigone schreef:Klopt, heel veel mensen denken dat je gevolgd word en je zelfs niet meer rustig op de pot kunt zitten. En dat zijn vaak de grootste schreeuwers op social media , hoezo volgen
MoniqueT schreef:De kust wordt overspoeld door mensen uit Madrid, want de lockdown daar was opgeheven door de rechter. Nu heeft de regering de staat van alarm ingesteld en om drie uur gaat de stad alsnog op slot. Helaas te laat, de meesten zijn hier al.
Maandag is een landelijke feestdag.
pien_2010 schreef:Sheran schreef:Denk je echt dat je bij de huisjes een groter risico loopt dan bij de AH/horeca/op school?
Bij alle 3 kom ik niet. En ja dat denk ik want zeker mensen met klachten kunnen hier naar toe vluchten, (mensen uit de grote steden in Frankrijk zoeken naarstig huisjes in de Limousin)maar dat is niet enkel de reden.
Ik begin volgend jaar met vouchers mensen. En dat risico wil ik voor de herfst 21 niet meer lopen want wij wonen buiten het seizoen vanaf volgend jaar zelf in de fermette. Dus het was een én én verhaal.