Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:42

Hangslot geforceerd op mijn werk en nu uitzoeken of er wat mist of kapot is. |o

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:51

Helderder schreef:
Ook hier burenstruggles. Weer een nacht amper geslapen omdat meneer ruzie had via Skype met zijn buitenlandse vriendinnetje. :roll: Hopelijk is het nu uit en al dat nachtelijke prutsmuts ook over.

Hier was het een poos terug ook met bovenburen steeds een ramp. Altijd ruzie, schreeuwen, janken, niet normaal. Maar ja in Duitsland zijn ze daar wel streng mee. Klagen bij de verhuurder, politie is ook een keer gekomen en na een waarschuwing gebeurde het weer. Dus ik weer verhuurder bellen en toen moesten ze eruit :+ Zijn ze midden in de nacht naar Polen vertrokken, alle spullen achter gelaten :=

Dallista

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:56

Uuuurenlang met iPad aan de slag geweest om hem een apple ID te laten herkennen. Geen succes. Uiteindelijk ingelogd met ander ID... en dan blijkt dat als je ingelogd bent, je kan uitloggen en dan met dat eerste ID *wel* gewoon kan inloggen. No problem, hupsakee, binnen paar seconden alles werkend.
*face palm*
Zoveel tijd wasted. 8)7

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 10:12

Vanmiddag voor ongeveer de tiende keer dit jaar naar de dierenarts :') zoveel pech dit jaar, ongelofelijk, baal hier zo van.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:05

Firehart sterkte bij de dierenarts.

Ik wacht op een brief voor een ziekenhuisafspraak.
Eerst op consult en dan 2 operaties inplannen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:08

Ik sta lekker in de keuken een bananen pannenkoek te maken, stijgt mijn hartslag uit het niets naar de 140 en die zit daar nu al een tijdje. Ik voel me echt heel naar :+ , Ik voel mijn hart ook gewoon kloppen. Duizelig en heel kortademig

Doe normaal hart. Stel je niet aan. Ik ben niet eens de trap opgelopen ofzo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:38

Rottige bejaarden die bij ons op het werk eten halen. En dat vervolgens bij de buren op het terras (stoelen om te wachten) gaan opeten. Buren zijn gesloten dus die zijn er niet. Echt wat snap je niet aan de lockdown. En het zijn ook áltijd bejaarden. :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:46

Lestrange01 schreef:
Ik sta lekker in de keuken een bananen pannenkoek te maken, stijgt mijn hartslag uit het niets naar de 140 en die zit daar nu al een tijdje. Ik voel me echt heel naar :+ , Ik voel mijn hart ook gewoon kloppen. Duizelig en heel kortademig

Heb je dit vaker? Anders toch eens naar de arts hoor!

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:57

Wilde vandaag dus eindelijk maar eens een cake maken voor een feestje, kom ik ineens op het idee om er noten doorheen te doen..
Alles gaat prima, van beslag tot het mixen, denk ik eindelijk eens die noten door de blender te doen (want ja die dingen moeten toch wat fijner gemaalt worden), hoor ik die blender knetteren en stinken en valt ie plots uit..
Ben maar bang de keuken uitgerend, dan komt die cake maar ff wat later :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:57

Knert schreef:
Lestrange01 schreef:

Heb je dit vaker? Anders toch eens naar de arts hoor!

Ja. Ik loop al bij een cardioloog omdat ik POTS heb (extreme verhoging hartslag wanneer ik opsta of lang stilsta) en van mezelf al een redelijk hoge hartslag. Maar normaal ziet er meer uit dat ik bv 90-100 hartslag heb zittend, en wanneer ik opsta 160. En dan gaat het naar beneden. Als ik stilsta of gewoon rustig bezig ben komt hij eigenlijk nooit boven de 120, dus dit was wel wat heftig voor mijn doen (ik voel er wat van zodra mijn hart boven de 125 komt).

Volgende week maandag ook nog een afspraak bij de cardioloog dus dan ga ik het wel even aangeven dat dit gebeurde want het voelt echt heel naar. Mijn hartslag is nu, terwijl ik in bed zit, nog steeds rond de 120. En dat is voor mij niet normaal, heb ook pijn op mijn borst en dat heb ik normaal nooit. Weet ik ook niet waarom, ik heb alleen wat water gedronken en banaan ei pannekoek gegeten - niets wat naar mijn weten een slecht effect kan hebben op de hartslag?

En nu maar verder gaan met huiswerk :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:58

Carol_Beer schreef:
Wilde vandaag dus eindelijk maar eens een cake maken voor een feestje, kom ik ineens op het idee om er noten doorheen te doen..
Alles gaat prima, van beslag tot het mixen, denk ik eindelijk eens die noten door de blender te doen (want ja die dingen moeten toch wat fijner gemaalt worden), hoor ik die blender knetteren en stinken en valt ie plots uit..
Ben maar bang de keuken uitgerend, dan komt die cake maar ff wat later :')

:') _O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:58

Dat ik nu al een week last heb van m'n pols. Geen idee wat ik ermee heb gedaan, maar hij doet goed pijn.
Mijn moeder wordt sinds kort behandeld door de chiropractor waarbij ze heeft geleed dat het lichaam compenseert. Dat als je op plek A last hebt, het zich elders op plek B in het lichaam kan uitten.

Nu krijg ik steeds te horen dat ik naar de chiropractor, of iig een behandelaar, moet om mijn lichaam los te maken zodat het polsprobleem zich op lost.

Nee mam, soms is het gewoon echt pijn op die specieke plek, en heeft het niks te maken met het afvoeren van afvalstoffen in het lichaam of compensatie. Ik heb gewoon last van m'n pols :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:06

Lestrange01 schreef:
Ja. Ik loop al bij een cardioloog omdat ik POTS heb (extreme verhoging hartslag wanneer ik opsta of lang stilsta) en van mezelf al een redelijk hoge hartslag. Maar normaal ziet er meer uit dat ik bv 90-100 hartslag heb zittend, en wanneer ik opsta 160. En dan gaat het naar beneden. Als ik stilsta of gewoon rustig bezig ben komt hij eigenlijk nooit boven de 120, dus dit was wel wat heftig voor mijn doen (ik voel er wat van zodra mijn hart boven de 125 komt).

Volgende week maandag ook nog een afspraak bij de cardioloog dus dan ga ik het wel even aangeven dat dit gebeurde want het voelt echt heel naar. Mijn hartslag is nu, terwijl ik in bed zit, nog steeds rond de 120. En dat is voor mij niet normaal, heb ook pijn op mijn borst en dat heb ik normaal nooit. Weet ik ook niet waarom, ik heb alleen wat water gedronken en banaan ei pannekoek gegeten - niets wat naar mijn weten een slecht effect kan hebben op de hartslag?

En nu maar verder gaan met huiswerk :+

Kijk je uit? Waarschijnlijk is het niks, maar als die pijn langer dan 5 a 10 minuten aanhoudt met een hoge hartslag is het beter om even de huisartenpost te bellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:09

Kleurstof in m'n oog gesmeerd. :+

Pas op jezelf, Lestrange. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:13

[quote="Lestrange01]

En nu maar verder gaan met huiswerk :+[/quote]

Idd als je langer dan een bepaalde tijd hartkloppingen hebt, kan dat bloedpropjes veroorzaken. En dat kan ernstig zijn.... Ik zou even bellen... :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:33

Dan moet ik toch ook maar eens contact opnemen met huisarts. Heb de laatste tijd ook regelmatig last van hartkloppingen alleen dan geen pijn erbij. Met dat het door mijn medicatie kan komen (stoppen kan en mag niet).

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:46

Mensen die slecht lezen.

Erg irritant.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:52

Gewoon mijn dag niet vandaag. Ik voel me alsof ik ieder moment in huilen kan uitbarsten. En waarom? Geen idee.
Misschien maar eens ontbijten, zal mogelijk wel helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:54

Marcella schreef:
Dan moet ik toch ook maar eens contact opnemen met huisarts. Heb de laatste tijd ook regelmatig last van hartkloppingen alleen dan geen pijn erbij. Met dat het door mijn medicatie kan komen (stoppen kan en mag niet).

Ja echt even doen, en vooral niet gaan Googlen haha!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:58

Aan hoe iedereen nog steeds massaal gezellig gaat winkelen hier in de buurt...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:05

Zo veel te doen, zo weinig energie, en nog minder zin

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:07

Mijn kippen. Ik koop een bakje gehakt zodat ze een snack hebben maar ik krijg de kans amper om het open te maken of ze springen het al uit mijn handen. Nou bedankt hey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:35

Mensen die moeten reageren reageren niet. Heel leuk verjaardag vieren, maar is toch nog wel even wat geregel.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:01

Zadel (custom wel, dus snap dat dat even duurt maar nog) besteld gehad, ging 4 a 5 weken duren. Vond ik toen lang...
Inmiddels zijn we 10 weken verder, en volgende bestelling komt pas over 14 dagen toe. Is het maar hopen dat ie erbij zit |o

Overigens ook de laatste keer dat ik naar die winkel ga (of het moet om echt heel goede dingen die je nergens anders vind gaan), de pad die ik daar toen had gehaald is na 3 weken al een dikke scheur in gekomen

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:10

Corona.
Dat is ook het enige.
Ik wil gewoon gezellig met m'n vrienden wat doen... In plaats daarvan hebben we 1 keer met z'n allen ergens gezeten (omg de regels overtreden, of niet... 't was wel buiten destijds...) en ik ben 't nu wel zat