Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helderder schreef:Ook hier burenstruggles. Weer een nacht amper geslapen omdat meneer ruzie had via Skype met zijn buitenlandse vriendinnetje.Hopelijk is het nu uit en al dat nachtelijke prutsmuts ook over.
Lestrange01 schreef:Ik sta lekker in de keuken een bananen pannenkoek te maken, stijgt mijn hartslag uit het niets naar de 140 en die zit daar nu al een tijdje. Ik voel me echt heel naar, Ik voel mijn hart ook gewoon kloppen. Duizelig en heel kortademig
Doe normaal hart. Stel je niet aan. Ik ben niet eens de trap opgelopen ofzo
Knert schreef:Lestrange01 schreef:Ik sta lekker in de keuken een bananen pannenkoek te maken, stijgt mijn hartslag uit het niets naar de 140 en die zit daar nu al een tijdje. Ik voel me echt heel naar, Ik voel mijn hart ook gewoon kloppen. Duizelig en heel kortademig
Doe normaal hart. Stel je niet aan. Ik ben niet eens de trap opgelopen ofzo
Heb je dit vaker? Anders toch eens naar de arts hoor!
Carol_Beer schreef:Wilde vandaag dus eindelijk maar eens een cake maken voor een feestje, kom ik ineens op het idee om er noten doorheen te doen..
Alles gaat prima, van beslag tot het mixen, denk ik eindelijk eens die noten door de blender te doen (want ja die dingen moeten toch wat fijner gemaalt worden), hoor ik die blender knetteren en stinken en valt ie plots uit..
Ben maar bang de keuken uitgerend, dan komt die cake maar ff wat later
Lestrange01 schreef:Ja. Ik loop al bij een cardioloog omdat ik POTS heb (extreme verhoging hartslag wanneer ik opsta of lang stilsta) en van mezelf al een redelijk hoge hartslag. Maar normaal ziet er meer uit dat ik bv 90-100 hartslag heb zittend, en wanneer ik opsta 160. En dan gaat het naar beneden. Als ik stilsta of gewoon rustig bezig ben komt hij eigenlijk nooit boven de 120, dus dit was wel wat heftig voor mijn doen (ik voel er wat van zodra mijn hart boven de 125 komt).
Volgende week maandag ook nog een afspraak bij de cardioloog dus dan ga ik het wel even aangeven dat dit gebeurde want het voelt echt heel naar. Mijn hartslag is nu, terwijl ik in bed zit, nog steeds rond de 120. En dat is voor mij niet normaal, heb ook pijn op mijn borst en dat heb ik normaal nooit. Weet ik ook niet waarom, ik heb alleen wat water gedronken en banaan ei pannekoek gegeten - niets wat naar mijn weten een slecht effect kan hebben op de hartslag?
En nu maar verder gaan met huiswerk