Siersma schreef:Jaaaa dierenbabyde enige baby’s die wel schattig zijn
Totdat je jonge papegaaiachtigen hebt gezien. Dat zijn een soort gerimpelde kruisingen van Gollum met ET, maar dan met snavel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Nu meteen weer zin om The Owls of Ga'Hoole te kijken.oomens schreef:Totdat je jonge papegaaiachtigen hebt gezien. Dat zijn een soort gerimpelde kruisingen van Gollum met ET, maar dan met snavel.
Die vind ik dus schattig van lelijkheid. Net als uilskuikens
.
Qimm schreef:Mkango schreef:Nu meteen weer zin om The Owls of Ga'Hoole te kijken.
In je eentje kinderfilms kijken kan best op je 28ste, toch?
Sowieso. Ik heb recent de hele Hannah Montana serie + films gekeken. En nu kijk ik Kim Possible
Qimm schreef:Avatar
idinn schreef:Ja hoor.. ik bler regelmatig keihard disneyliedjes mee (ok 2 maar). Kan prima
Arme kinderen van Florentijn.. vooral Dit en Zij. En te hopen dat mini klein blijft. Nee, het klinkt meer als namen voor kippen of varkentjes ofzo
_San87_ schreef:Qimm schreef:Avatar
Ik vind dat zó grappig, vooral Sokka.
idinn schreef:Ja hoor.. ik bler regelmatig keihard disneyliedjes mee (ok 2 maar). Kan prima
Arme kinderen van Florentijn.. vooral Dit en Zij. En te hopen dat mini klein blijft. Nee, het klinkt meer als namen voor kippen of varkentjes ofzo
Ik kijk bijna wekelijks Disneyfilms en ken alle liedjes zo ongeveer.
oomens schreef:Siersma schreef:Jaaaa dierenbabyde enige baby’s die wel schattig zijn
Totdat je jonge papegaaiachtigen hebt gezien. Dat zijn een soort gerimpelde kruisingen van Gollum met ET, maar dan met snavel.
Hilli schreef:Mkango schreef:Ik laat denk ik mijn achternaam veranderen in 'De Koekoek' en mijn kind noem ik dan 'Dankje'.
Zo heet de kleinzoon van de buurvrouw Joerie-Nee (althans, dat roepen ze altijd naar hem). Ik hoop dus zo dat ze zijn kleine broertje Domi hebben genoemd, Domi-Nee
corinep schreef:Ja leuk disneyfilms als volwassenen kijken, ben er aan de ene kant dol op, aan de andere kant snap je nu alle dubbelzinnigheden en dat haalt wel een deel van de magie weg vind ik... En dan helemaal als je erachter komt dat Scar gewoon zn eigen broer opgegeten heeft nadat ie m vermoord heeft
Varekaj schreef:corinep schreef:En dan helemaal als je erachter komt dat Scar gewoon zn eigen broer opgegeten heeft nadat ie m vermoord heeft
Hoooow even... Whut?
Mkango schreef:Ik vind dat ding nog altijd meer op een bavianenschedel lijken dan op die van een leeuw.
Of nee, wacht, rephrase: het ís een bavianenschedel.
Captain schreef:Vandaag alweer 4x gestoord door de buurtkinderen.![]()
Twee keer de deurbel, op de ramen kloppen en beneden bij de deur bellen. Even vergetende dat we beneden een camera hebben.![]()
Dus foto gemaakt van die poedersuiker en weer naar de buurvrouw gegaan. Die werd kwaad, maar deze keer op de kinderen en geloofde ze ons zowaar.Dus ze is met ons mee gegaan naar beneden en heeft de kinderen aangesproken waaran een van die goblins (god wat was dat een lelijk mormel) zei dat hij dat niet deed. Ik: Joh, we hebben een camera slimpie. We hebben je GEZIEN.
Toen stond 'ie met een mond vol tanden (lelijke tanden!).
Hopelijk nu opgelost, al verhuizen we zaterdag toch al.