Citaat:@xZiva_, hou jij van puzzelen zoals bijvoorbeeld met een legpuzzel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Asvinia, jouw Santa is heel benieuwd of jij al een idee heeft van wie hij/zij is.
Een kleine tip voor hint 1: Het aantal letters in het woord 'secretsanta' komt overeen met het aantal letters van de gebruikersnaam de bokker die jouw secret santa is.
Citaat:@Olympia, de foutjes zijn BLONDE foutjes.
'Little Unicorn' is een van de DRIE hints die je zou kunnen vinden. Om je iets op weg te helpen, adviseer ik jouw nog eens goed te kijken naar de doos en je cadeautjes. Deze bevatten een element die je verder kunnen helpen.
Succes!
Granoek schreef:Oooh LAMPJES
Voor mijn santa, ik heb bij inschrijven 2 adressen opgegeven: eentje in België en eentje in Nederland (dat is mijn opa) zodat vanuit beide landen gemakkelijk verzonden kon worden.
Ik weet niet welk het uiteindelijk geworden is maar moest je dus het Nederlandse adres hebben dan kan er vertraging zitten in het ontvangen van het pakketje. Mijn opa moest nl naar het ziekenhuis en woont nu eventjes bij ons thuis tot hij zich beter voelt (niks ernstigs gelukkig). Hij gaat wel regelmatig thuis de krant halen maar niet elke dag dus er kunnen wat dagen tussen zitten!
Giolli schreef:Granoek schreef:Oooh LAMPJES
Voor mijn santa, ik heb bij inschrijven 2 adressen opgegeven: eentje in België en eentje in Nederland (dat is mijn opa) zodat vanuit beide landen gemakkelijk verzonden kon worden.
Ik weet niet welk het uiteindelijk geworden is maar moest je dus het Nederlandse adres hebben dan kan er vertraging zitten in het ontvangen van het pakketje. Mijn opa moest nl naar het ziekenhuis en woont nu eventjes bij ons thuis tot hij zich beter voelt (niks ernstigs gelukkig). Hij gaat wel regelmatig thuis de krant halen maar niet elke dag dus er kunnen wat dagen tussen zitten!
Oooh, hopelijk is er niks mis met hem?![]()
Je opa klinkt mega schattig. De krant ophalen elke dag.