Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:00

Mer1980 schreef:
Ik ben al 7 jaar getrouwd, hen geen tinder geïnstalleerd ik vind dat ook niet kunnen als je in een rekatie zit dus als mijn kerel dat zou doen zal er echt wel een pittig gesprek plaatsvinden. Maar ik vind swipen wel heel erg leuk.

Hoe ik dat nu oplos: we nemen een beste vriendin: Silly hierboven in dit geval. Zij spaart alle likes / matches etc van haar op en dan mag ik de selectie maken. Niet dat er dan veel goed tussenzit, maar hey, het swipen is wel leuk ;)

Haha ja maar lieve schat, ik heb geen abonnement meer dus is nu gewoon swipen, maar vind je ook vast niet erg :P

Het hele stiekeme gedoe is inderdaad niet leuk, maar ik merk zelf dat als ik echt geïnteresseerd ben in iemand ik ook geen zin heb om te swipen, ook niet gewoon voor de lol.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 18:12

Silly1972 schreef:
Mer1980 schreef:
Ik ben al 7 jaar getrouwd, hen geen tinder geïnstalleerd ik vind dat ook niet kunnen als je in een rekatie zit dus als mijn kerel dat zou doen zal er echt wel een pittig gesprek plaatsvinden. Maar ik vind swipen wel heel erg leuk.

Hoe ik dat nu oplos: we nemen een beste vriendin: Silly hierboven in dit geval. Zij spaart alle likes / matches etc van haar op en dan mag ik de selectie maken. Niet dat er dan veel goed tussenzit, maar hey, het swipen is wel leuk ;)

Het hele stiekeme gedoe is inderdaad niet leuk, maar ik merk zelf dat als ik echt geïnteresseerd ben in iemand ik ook geen zin heb om te swipen, ook niet gewoon voor de lol.

Herkenbaar, dat heb ik ook haha.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:16

Ik heb woensdag een date. Nu al stress... :') Wordt wel nog lastig wat we kunnen gaan doen. De terrassen zijn wel weer open dan maar weet niet of dat zo gezellig is nu. Even kijken dus. Als iemand suggesties heeft :o .

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:27

Lekker wandelen door een leuk stadje en samen wat te drinken of een ijsje halen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:37

MissFloorx schreef:
Ik heb woensdag een date. Nu al stress... :') Wordt wel nog lastig wat we kunnen gaan doen. De terrassen zijn wel weer open dan maar weet niet of dat zo gezellig is nu. Even kijken dus. Als iemand suggesties heeft :o .

Spannend, veel plezier! :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 21:15

Silly, dat heb ik ook hoor. Eigenlijk gelijk na de eerste date als ik denk oh dit is leuk, stop ik met tinder etc. Eerst maar eens uitvissen hoe iemand is. Ik kan dat dus ook echt niet, drie verschillende tegelijk ofzo.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 21:55

Heb ik ook. :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 22:31

daffodil schreef:
Silly, dat heb ik ook hoor. Eigenlijk gelijk na de eerste date als ik denk oh dit is leuk, stop ik met tinder etc. Eerst maar eens uitvissen hoe iemand is. Ik kan dat dus ook echt niet, drie verschillende tegelijk ofzo.

Ik ook niet

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 11:26

Nou, mijn tindermatch bleek ineens dezelfde humor te hebben als ik, en we hebben vanmiddag afgesproken. Dit is voor mij de eerste keer iemand te ontmoeten zo, dus ik vind het wel heel spannend. :))

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 11:52

Imaginaerum schreef:
Nou, mijn tindermatch bleek ineens dezelfde humor te hebben als ik, en we hebben vanmiddag afgesproken. Dit is voor mij de eerste keer iemand te ontmoeten zo, dus ik vind het wel heel spannend. :))

Wat leuk! Veel plezier alvast.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 11:56

Aaah.. veel plezier Imaginaerum.

Ik ga vanmiddag wandelen met een match..
Verwacht er weinig van, maar het is heerlijk weer en ik hou van wandelen, dus ik ga er hoe dan ook van genieten.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 11:58

Leuk! Veel plezier Imaginaerum :D .

Waarom verwacht je er weinig van Fem?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:02

Omdat ik dus net gefriendzoned ben bij mijn vorige waar ik wel leuk mee aan het daten was en waarvan ik dacht 'm al een klein beetje te kennen.
Met deze klets ik eigenlijk nog niet zo heel lang, weet ook echt nog maar weinig van 'm. Dus vanmiddag maar eens zien of ik wat meer over hem te weten kan komen en dan zie ik wel.. ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:02

Imaginaerum schreef:

Die met die complot theorieën?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:13

Veel plezier alle twee! :)

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:13

Fem schreef:
Omdat ik dus net gefriendzoned ben bij mijn vorige waar ik wel leuk mee aan het daten was en waarvan ik dacht 'm al een klein beetje te kennen.
Met deze klets ik eigenlijk nog niet zo heel lang, weet ook echt nog maar weinig van 'm. Dus vanmiddag maar eens zien of ik wat meer over hem te weten kan komen en dan zie ik wel.. ;)

Aha begrijpelijk! Wel stoer dat je toch zo snel weer op date gaat dan na zo'n vervelende ervaring. Veel plezier! :)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 12:16

Ja, erg hè. :') Het is zo grappig als je meeleest en dat iemand dan veel te lang aan zo'n dood paard blijft trekken, dat je dan echt denkt "toe nou, dumpen die gast!" en dat je dan zelf precies hetzelfde doet in zo'n situatie. _O-
Ik heb geen verwachtingen van die persoon en eigenlijk maar één doel: ervaring opdoen in daten, want ik heb dat amper gedaan tot nu toe. Dus daarom doe ik het toch. En als entertainment voor m'n vrienden. Hoop met mooie verhalen weer thuis te komen. :')

Fem, veel plezier! Ik snap wel dat je baalt van dat friendzonen. :(:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 14:42

Imaginarium, veel plezier!

Fem, komt vast goed. Idd gewoon weer lekker op date gaan.

Ik ben gisteren weer samen met de dokter geweest. De tijd is echt om gevlogen. We hebben samen gekookt. En ondanks dat hij de vorige keer zei dat hij er heel slecht tegen kan om stil te zitten als een ander aan het koken is, zat hij nu duidelijk te genieten dat ik lekker aan het rommelen was. We hebben vooraf lekkere hapjes gegeten en heerlijk in het zonnetje in de tuin. In de avond gewijnt en een beetje netflix gekeken. Heel erg veel gekletst.

Het is gewoon echt een hele aardige gozer. Maakt geen avances. Sterker nog, ik complimenteerde heb daar gisteren op. Dat het zo heerlijk verfrissend is om zo met elkaar om te gaan en dat ik het echt enorm waardeer.

Hij gaf ook aan dat hij daar niet van is, dat hij veel liever iemand eerst beter leert kennen. En dat emotionele connectie veel belangrijker is als een fysieke connectie. En eerlijk is eerlijk. Daar kan ik het best wel mee eens zijn.

Dus een hele geslaagde 2e date. *\o/*

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:21

Wauw leuk Peelie!

Leuke dates dus allemaal, hoop ik voor iedereen tenminste.

Ik heb Tinder even in de ijskast gezet even geen zin in.

Ik heb heb het gezellig met mijn laatste Tinderdate als fwb en mijn oude schoolgenoot waar ik via Tinder weer contact mee heb.

Verder vind ik het wel even goed zo.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:37

Oh Peelie klinkt echt als een perfecte avond! Wat fijn!

Zo’n periode heb ik ook gehad Silke, dat je er echt even geen zin in hebt. Maar prima toch, zeker als je nu twee leuke contacten zo hebt :j .

Ik heb woensdag mijn date. Het appen gaat tot nu toe nog steeds heel leuk, we lijken echt goed te klikken. Dus ben heel benieuwd woensdag. Heb ook geen tinder meer gebruikt de afgelopen dagen. Ik vind dat nooit fijn om met meerdere matches gesprekken te moeten onderhouden dus eerst woensdag maar eens afwachten.
Laatst bijgewerkt door MissFloorx op 31-05-20 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:37

Hopelijk is het in het echt net zo leuk Floor! :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 16:11

Ik heb dat ook hoor Floor. Vind met meerdere matches verdieping zoeken vind ik zo raar.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 16:23

Ja precies! Zeker nu, als het echt zo goed klikt, dan heb ik die behoefte ook niet. Je zou maar dingen door elkaar gaan halen :') .

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:16

Silly1972 schreef:
Wauw leuk Peelie!

Leuke dates dus allemaal, hoop ik voor iedereen tenminste.

Ik heb Tinder even in de ijskast gezet even geen zin in.

Ik heb heb het gezellig met mijn laatste Tinderdate als fwb en mijn oude schoolgenoot waar ik via Tinder weer contact mee heb.

Verder vind ik het wel even goed zo.

Ongeveer dezelfde situatie hier. Vind het wel leuk om met iedereen mee te lezen, klinkt als een hele geslaagde date Peelie. :)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:05

Fem, hoe was het?
Die van mij is echt heel knap, maar wij staan totaal anders in het leven. Zoals verwacht. ;) Illusie armer, ervaring rijker.

Peelie, wat fijn!
MissFloorx, veel plezier alvast!