Outfit vandaag, lekker makkelijk en comfy:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die roze outfit is ook erg leuk!
En je setje hierboven ook erg leuk, dat rokje ..

2 verschillende patronen op elkaar is voor mij een no go, je broek is wel erg leuk!
.

foxy80 schreef:Tot je dan 40 bent, de fashion police van je huishouden er niet meer is (mama was trouwens van de deux pieces, parels, hoeden en Delvaux), je werkt en een kind hebt. Je kan niet alles meer dragen maar je wil niet in de val lopen van gemakkelijk en fleece en lycra. Je ziet moeders in huispak of gele panties/paarse corduroy tuinbroek aan de schoolpoort staan en je denkt: "OMG, dat wil ik NIET!". Waarna je je dus in tracht te lezen en ik nu dus de fouten maak die pubers normaliter maken: te heftig, te veel, miskopen. Maar ik leer alle dagen bij (ook dankzij het topic) dus we ploeteren vrolijk verder.
Wat de opmerking over merk/prijs betreft, ik val nooit puur voor de naam, maar wel voor de kwaliteit, en ja die kost geld. Ik hou echt heel lang aan de dingen die me passen. Laatst een paar converse sneakers weggegaan die ik van 1998 had. Ze waren helaas kapot.
Oh ja, de zwarte cardigan van gisteren met strikjes gaat in de verkoop, want ik draag hem nooit. En de paarse (geen roze) blazer van vandaag ook. En al mijn shirts en sweaters met print. Wegwegweg.
Gewoon afgeven in de wikkel.
Goeie kleur broek, goed model, flatteuse jas met goede lengte, nette bescheiden schoenen, simpele tas en één catchy item, namelijk je blouse (overigens snap ik dat je hem weg wil doen als je hem weinig draagt).
) en je hebt een prachtig figuur, ga er voor