Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Nou, direct zo reageren hoeft toch niet? Ik snap dat het, zeker nu, wat gevoelig ligt. Ook bij mij. Een beetje rekening houden met elkaar lijkt me redelijk.
Maar goed, dit is dan wel weer hét topic om het evt. te bespreken
Suzanne F. schreef:Lol, de oom van mijn beste vriendin is op zo'n wijze gegaan dat ik eerst een half uur blauw heb gelegen van het lachen en daarna per direct heb besloten ook zo te willen gaanAilill schreef:Nou, direct zo reageren hoeft toch niet? Ik snap dat het, zeker nu, wat gevoelig ligt. Ook bij mij. Een beetje rekening houden met elkaar lijkt me redelijk.
Eens. Het is een luguber topic toch? En anders is er een kruisje. Ik heb bepaalde foto’s hierboven ook bewust niet aangeklikt. Andere weer wel. Je weet zelf wel wat je wel of niet kan hebben. Doodgaan hoort bij het leven. Geen leven zonder dood, geen zwart zonder wit en geen licht zonder donker.
Als ik moet gaan dan het liefst aan een hartstilstand, oh en in mijn slaap.
Ailill schreef:Ik stond er net onder de douche nog even over na te denken, en ik kan me indenken dat dit, ondanks dat andere onderwerpen ook worden besproken, toch voor bepaalde mensen een trigger kan zijn. Zeg nu absoluut niet dat dit voor Tica van toepassing is, maar meer in het algemeen.
Dat onderwerp echt inhoudelijk bespreken kan voor mensen net dat zetje zijn. En dan zijn er vast ook mensen die dierbaren op zo'n wijze zijn verloren. Dus ergens snap ik het wel.
Kaitlyn schreef:Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar juist dit topic is de aangewezen plek om het over zulke dingen te hebben. Wanneer dat te confronterend is, is het verstandig om het topic te sluiten en op een later moment weer aan te sluiten.
Ailill schreef:Nou, direct zo reageren hoeft toch niet? Ik snap dat het, zeker nu, wat gevoelig ligt. Ook bij mij. Een beetje rekening houden met elkaar lijkt me redelijk.
sureido schreef:Ik hoorde dat sterven in een huis dat brand meestal niet zo erg is omdat je meestal al buiten bewustzijn bent van de rook, maar geen idee of dit waar is. Vind het wel interessant!
Whale schreef:En als het goed is heb je een brandalarm die afgaat (als je die hebt en als die niet leeg is). Ik slaap overal doorheen, maar niet door dat ding.