Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geleidelijk en voorbereiden zodat het niet onverwachts komt. En wat uitleg er bij geven zoals "het wordt bijna donker" of "het gaat dicht, kijk maar, iedereen gaat naar huis" of "je kan nog 1 dingetje doen, kies maar wat je als allerlaatste wil doen" en vooral ook een leuk vooruitzicht thuis en dat dan ruim op tijd zeggen zodat hij even doordrenkt kan raken van het idee 
Dan kan ie zo boos worden dat hij zichzelf tegen het hoofd slaat, de pancake. Meestal praat ik dan even met hem, leg uit dat we gaan eten en als ik hem dan even met rust laat begint hij vanzelf 
niets meer dan dat. 

) En carrotcupcakejes met icing en glitters, om uit te delen op het kdv (eindelijk eens een leuke foto van het kdv, bij de meeste foto's zit hij onder de modder of verf). Zelfgemaakt en versierd door meneer, want dat is een van de allerleukste bezigheden: bakken.
Heerlijk zo'n goedgebekt kind. Ik bereid me er alvast op voor, die van mij is 1,5 en kletst de oren al van mijn hoofd.
Lijkt me ook prachtig om te zien. Oudste kaapte hier op vakantie een meisje om mee hand in hand te lopen tijdens het dansen, arm kind kon geen kant meer op
Verder eigenlijk nog niet gezien. Flinke vent dan al zeg, 110/116!
Sterkte met de buikgriep...
Liever een kind onder de modder thuis en 1x onder de douche dan na elke maaltijd douchen en de hele omgeving schoonmaken. Dus is een stille dood gestorven
Jongste eet als een bouwvakker maar zolang ik nog mag voeren, voer ik lekker. Sowieso vind ik fruit en stukjes groente nog wel oké voor met de handen, maar ik eet ook geen pasta of yoghurt met m’n handen dus dat is sowieso een no go voor Rapley voor mij. tita schreef:Niwla
Draagt Sam nu ook 68/74/80/ en dan houdt ut op echt geen 92
Welkom kaka, flinke jongen geworden

Met bestek eten, zelf doen, op het potje, het interesseert hem geen mallemoer. Wordt nog het liefst gevoerd, lekker makkelijk
Hij kan het overigens prima, zelf eten. Mag ook wel met ruim 3,5. Ik vind 1 hap proeven dan wel weer belangrijk zodat je iig gefundeerd kunt zeggen, nee hoef ik niet/lust ik niet. grap is bij de oudste dat ie dan vaak zoiets heeft van ohja, heb toch wel honger en gewoon begint te eten. Maar mooi toch hoe dat overal anders werkt