Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Dat is nog best prijzig wat ik zo zie.
Amado7 schreef:En daar ben ik weer![]()
Ik ben op zoek naar een programma om bestanden te knippen. Zowel mp3 als mp4 te knippen. Daarmee wil ik ook kunnen converteren naar ander bestand (bv TS naar MP4).
Het mag betaald zijn, nu zag ik AnyMP4 maar die kost 35 euro per maand, dat is behoorlijk wat. En ik heb het echt een paar keer per jaar nodig. Echter moet het gewoon goed gaan, het gaat om grote bestanden (uitvaartdiensten). Alle gratis online dingen kom ik dus niet mee weg tot nu toe.
dalena schreef:Ik zoek dit rokje of soortgelijke rokje.
Deze is van de primark/atmosphere. In maat m,l of xl. Ik zit tussen deze maten in,haha. Ik heb deze zelf een hele tijd terug gekocht in maat s of xs en ik vind hem zo mooi. Maar helaas door medicatie flink aangekomen dus rokje past niet meer
[ [url=m/EEihlt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb al gekeken op marktplaats en vinted maar kom het niet tegen. Misschien zitten hier beter speurneuzen
Rambogirl schreef:Rambogirl schreef:Dat is nog best prijzig wat ik zo zie.
Vind je?
Ik weet niet precies wat het gewicht en de afmeting is, maar ik was voor een middelgrote doos iets van 15 euro ofzo kwijt. Vond het eigenlijk een koopje.
Daan13 schreef:Ik zat al te zoeken naar bokkers die in Duitsland wonen en dat eventueel door kunnen sturen maar dit is ook een handige oplossing.![]()
Ooit tijdens de zoektocht naar een nachthemd voor m'n schoonmoeder zag ik een unicorn nachthemd voorbij komen.
( Voor volwassenen dus)
Uiteraard kan ik die big shirt/nachtjapon/nachthemd niet meer vinden.
Het is voor volwassenen.
Marleen_L schreef:https://www.huifkarverzendservice.nl/services/
Deze misschien? Zij hebben ook als service dat ze meerdere kleine pakketjes tot een grotere bundelen zodat het goedkoper wordt staat op hun site.
Amado7 schreef:En daar ben ik weer![]()
Ik ben op zoek naar een programma om bestanden te knippen. Zowel mp3 als mp4 te knippen. Daarmee wil ik ook kunnen converteren naar ander bestand (bv TS naar MP4).
Het mag betaald zijn, nu zag ik AnyMP4 maar die kost 35 euro per maand, dat is behoorlijk wat. En ik heb het echt een paar keer per jaar nodig. Echter moet het gewoon goed gaan, het gaat om grote bestanden (uitvaartdiensten). Alle gratis online dingen kom ik dus niet mee weg tot nu toe.
Daks schreef:Ik ben op zoek naar een kleine evenementen locatie buiten. Maximaal 250 gasten dus budget ook niet heel hoog.
Liefst een verhard terrein Ivm oldtimers.
Locatie geen probleem.
Het probleem waar wij tegen aan lopen is dat je bij de bekende locaties een geheel pakket moet afnemen.
iiSunshine schreef:gerlindie, misschien heb ik ze gevonden op marktplaats?
https://link.marktplaats.nl/m1777734708 ... nt=app_ios