Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 13:19

Ik heb hier altijd meegelezen en reageer sporadisch.

Vanavond heb ik sinds een tijdje weer een date. We gaan naar de film, niet handig om te praten, maar ik vind het stiekem wel fijn. Kan ik een beetje pijlen of ik iemand interessant vind in grote lijnen. Want ik ben te awkward om date vroegtijdig te verlaten :') :+

Robijntjah: jammer... Maar een man die inderdaad alleen maar toestemt is ook niet interessant...
Ahhh vervelend van de afstand... Is het niet makkelijk te bereiken voor je?

MissBambi: Leuk dat het al zo fijn klikt met het kletsen! Ik ben wel altijd bang dat het irl altijd zo tegenvalt. 1 keer gehad en ben daar echt bang door geworden :') Gesprekken waren echt hilarisch en super interessant, maar irl vond ik het een ongelooflijk irritant ventje :+

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 13:23

Jawel hoor hebben allebei een auto. Maar eerst maar eens zien of ik hem langer dan 2 dagen interessant vind _O-

Veel plezier vanavond!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 13:28

Ah zo, ja oké, misschien ook wel handig om dat eerst uit te vogelen ja hahaha

Dankjewel! Ben weer echt te zenuwachtig... Gelukkig eerst een autorit, kan ik de zenuwen eruit zingen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 13:34

Hahaha ik word daar altijd nog zenuwachtiger van. Al wordt dat wel iedere keer minder.

Ja, ik haak erg snel af op het moment, ben snel uitgepraat met iemand.
Was ook nog buiten Tinder om uitgevraagd, al 2 maanden 80 keer door dezelfde jongen maar ik haak iedere keer op het laatste moment af _O-

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:01

Het wordt wel beter inderdaad... Ietsjes maar... :')

Het is beter dat je dat weet van jezelf, anders wring je jezelf in vervelende situaties denk ik zo. Stille date is niet leuk. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:03

Ik bedoel nog niet eens tijdens een date maar gewoon met de online gesprekken al.
Zijn er echt maar weinig die m'n aandacht weten te trekken op een positieve manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 18:02

Zo, ik heb tinder verwijderd. Geloof er zelf nooit zo in als mensen zeggen dat ze voor elkaar gemaakt zijn, maar ik heb een ontzettende klik met een hele lieve, leuke en knappe man. Voelt heel serieus en we hebben eigenlijk al van alles besproken.

Dus Tinder er maar uit gegooid. Nu is hij drie weken op vakantie naar Zweden en we missen elkaar al ontzettend :+
Al heel veel leuke dingen bedacht om te gaan doen als hij terug is, dus aftellen maar..
Ik ben zo verliefd <3

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:47

Leuk zeg! Ik heb tot nu toe nog maar 4 catagorieen kunnen ontdekken:

Openingszin 1: sex?
Openingszin 2: Ghey Hoeizzut, Kkannie Nl pratuuh wand laach IKU.
Openingszin 3: Ik heb een dochter, kun jij mij vertellen hoe je van plan ben haar te helpen opvoeden?
Openingszin 4: Ik ben al mijn hele leven zo gekwetst ik hoop nu iemand te vinden die mijn psycholoog wil zijn.

arg :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 22:45

Hahahaha Ruitje geweldige samenvatting van het gemiddelde niveau :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 01:07

Hahaha, ik vind het wel een mooie samenvatting inderdaad :P

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 02:45

Goede conclusie! Hahaha

Mijn date was echt super leuk! Net pas thuis :) Film gekeken en daarna nog na gekletst!
Hij gaf aan het ook leuk te vinden en volgende week weer af te willen spreken. Dus ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:20

Ik ga volgende week sushi eten met bovengenoemde meneer! Ben er best enthousiast over eigenlijk!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:55

Hahaha ruitje!

Jullie komen vast nog wel iemand tegen :j

Wij gaan per 1 juli officieel samenwonen <3
Meneer ligt nu met zn hoofd op mijn borst tv te kijken. Had nooit verwacht zo'n leuke vent tegen re komen!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:19

Wat leuk MRI <3 , gefeliciteerd! Dat is al bijna :))

Ik ben op dit moment aan het praten met een leuke knul, maar hij woont 150 kilometer verder. Geen zin om weer een 'lange' afstandsrelatie aan te gaan :')

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:16

Robijntjaah: Aww nice! Ben benieuwd :D
Mri: Congrats! Dat is een geweldige mijlpaal!

Yunaa: 150 is inderdaad best ver... Jullie komen niet vaker op de dezelfde plaats waardoor jullie elkaar konden matchen?

As woensdag heb ik de tweede date :D Ben weer benieuwd

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:17

Gefeliciteerd MRI!
Klinkt weer als wat veelbelovende dates van sommigen :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:37

@ Procent: dat vind ik dus ook! Ik heb al drie jaar op en af getreind, als ik er nu weer bij na denk...:n :') Hij werkt bij mij af en toe in de buurt. Joh, ik zie het wel :j

Leuk Procent! :D Wat gaan jullie woensdag doen?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:41

Ik heb nu weer een hele leuke match, maar tinder is beetje stout geweest die app :')
Ik heb op max 35 km staan, woont die jongen in Emmeloord.. das uur hier verderop. dus oke, stap van mijn wensen af en iets verder dan 35 km

Maar hij is echt leuk, en eindelijk geen stalkerig gedrag haha
misschien binnenkort eens afspreken

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:10

Procent: ik heb pas een dame gehad hoor was gezellig maar zat nirt meer in. De andere twee gegadigden klinken gewoon echt leuk voel me er ook comfortabel genoeg bij om dan wat te gaan doen.

Morgenavond een date met tindermeneer waar ik al wat langer mee spreek. Ivm examens van zijn kant en afstand nog niet eerder af kunnen spreken. Gaan in mijn buurt rondwandelen met de hond en daarna een drankje doen. Is echt een leuk plekje en ook druk bezocht dus ideaal! :j

Wat heerlijk mri <3

Ik ben gisteren Naar Amsterdam geweest dus ook een boel ongelofelijke afstanden à la 600-1000 km :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:52

Hahaha Uhnee wat een actie. Die site haha wat bezielt iemand! :D Vind m zeker bovengemiddeld ja.

Hier Tindermoe, hou het lekker bij m'n vaste scharreltje die ik al twee jaar ken. Daarvan weet ik tenminste wat ik er aan heb!
Laatst bijgewerkt door Swah op 27-06-16 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:53

ruitje schreef:
Leuk zeg! Ik heb tot nu toe nog maar 4 catagorieen kunnen ontdekken:

Openingszin 1: sex?
Openingszin 2: Ghey Hoeizzut, Kkannie Nl pratuuh wand laach IKU.
Openingszin 3: Ik heb een dochter, kun jij mij vertellen hoe je van plan ben haar te helpen opvoeden?
Openingszin 4: Ik ben al mijn hele leven zo gekwetst ik hoop nu iemand te vinden die mijn psycholoog wil zijn.

arg :+

Ja dat dus!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:21

Yuna: Meestal loopt het inderdaad vanzelf.. Mocht het niet zo zijn, zal er ook weer een reden voor zijn!

MissBambi: Ja dat gevoel heb ik nu dus ook. Ik voel me fijn en hoef niet geforceerd te doen!

Woensdag gaan we weer naar een horrorfilm in de bioscoop... Wat ik super eng vind :') En daarna misschien nog ergens een drankje doen oid... Waar we zin in hebben :) Het appen is ook echt fijn... Ik vind het persoonlijk fijn om te appen buiten de dates om en hij neemt ook initiatief... Heerlijk hahaha :D

Zijn er niet nog meer mensen op date geweest dit weekend? :7

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:47

Mijn date kwam niet en negeerde mijn appje. Zegt nu dat zijn telefoon op het politiebureau lag, was 'm kwijt geraakt op een festival.

En dan begint de eeuwige: 'Hoe plausibel is dit verhaal ' gedachte toch op te spelen :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:57

Yunaa schreef:
Wat leuk MRI <3 , gefeliciteerd! Dat is al bijna :))

Ik ben op dit moment aan het praten met een leuke knul, maar hij woont 150 kilometer verder. Geen zin om weer een 'lange' afstandsrelatie aan te gaan :')

Mijne woonde ook 160 km bij mij vandaan, maar werkt vlak bij mij.

Soms Is het wel de moeite waard hoor!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:04

Bestaan er ook nog kerels die niet bij iedere zin het woord ME gebruiken pffffff me dit me dat me zus me zo :roll:
Maar goed tussen al deze me-neren heb ik toch nog 2 leuke gevonden die wellicht een afspraak-kansje krijgen (oh ja ik had Tinder verwijderd, eh toch weer geinstalleerd) al heeft een van de 2 een kindje..blijk ik toch een soort van lastig vinden.

Zie toch weer wat positieve dateverhalen voorbij komen, leuk!! En Renee helemaal in luvvv <3