Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 03:11

Lotus flower van WME erin. Zalig!

lin_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 08:23

Niks aan gehad gisteravond :(. Gisteren mijn maandelijkse ongemak gekregen en als bonus een heerlijke migraine. Meteen medicijnen ingenomen en gelukkig valt het nu mee. Straks maar even kijken of ik wel of niet wat aan ga zetten en of mijn hoofd het ermee eens is. Ik denk dat het een zacht luchtje zal worden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 09:36

Oh bah Lin, dat is niet fijn. Beterschap.

Hier worden vanmiddag 7 kaarsen bezorgd! :De

Gisteren overigens ook niets kunnen branden. Ik ben een cursus begonnen met een van mijn honden en 2 dagen in de week tot 's avonds laat bezig. Maar ach, vanavond mag ik weer. Ik denk dat ik nog even door ga met oude melts op maken.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 09:59

Ik heb toch maar wat opgezet. De caremelised pear van ww. Die gaat nog wel en mijn hoofd is het er tot nu toe ook mee eens :)
Succes lisitano. Super leuk die cursussen met honden. Ach en 2 dagen valt mee. Er blijven nog 5 avonden over :P

En wat heb je besteld?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 11:30

lin_ schreef:
Ik heb toch maar wat opgezet. De caremelised pear van ww. Die gaat nog wel en mijn hoofd is het er tot nu toe ook mee eens :)
Succes lisitano. Super leuk die cursussen met honden. Ach en 2 dagen valt mee. Er blijven nog 5 avonden over :P

En wat heb je besteld?

- YC large jar Winter Glow
- YC large jar Cosy by the Fire
- YC large jar Bundle Up
- YC large jar Red Apple Wreath <3
- BCC large jar Sweet Grace
- BCC large jar Vanilla Cream
- BCC small jar Free Spirit

Bij knusvoorjehuis.nl was er een kortingscode voor de kaarsen en bij 1000poot waren de jars afgeprijsd voor 21,50. Inmiddels niet meer zag ik O:)

Iemand al de nieuwe geuren van BCC gesnuffeld?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 11:49

-O- Bestelling van de 1000poot kwam zojuist, had nog geen idee dat die onderweg was ook..
Maar ik had een Jar van H&H Besteld en ipv de Jar kreeg ik er een waxmelt van...

Verder zat wel alles er in en een WoodWick Timber extra.
Zal straks wel eventjes een foto plaatsen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 12:03

Ze zal het wel druk gehad hebben, ze is een tijdje dicht geweest. Jammer wel, je had je er vast op verheugd :D
Van welke geur had je een jar besteld?

Ik wil trouwens zo ontzettend graag die Cucumber Rain van Goose Creek proberen! Oh die lijkt me echt heel lekker! Net als die Cool Spring Breeze. En ik wil ook de Mountain Lodge jar van YC, en de Cinnamon Vanilla. En de Tahitian Tiare Flower. Oh en no 3 van Kringle.
2016 wordt een blut jaar.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:13

Dat denk ik ook Lisitano, en haar kennende zal het wel netjes opgelost worden ;) Maar ik had me er zeker op verheugd, daar bestelde ik eigenlijk voor haha. Het was de Oosterse belofte.

Die cucumber rain lijkt mij ook zo lekker maar GC doet het hier niet zo goed helaas.. Na een uurtje of 4-5 ruik ik ze niet meer :(

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 12:15

Dan heb je geen elektrische brander denk ik?

De zachte was wordt op een gewone brander veel te heet waardoor de geur sneller verdampt. Op mijn elektrische branders doet GC het soms zelfs 12 uur. En echt sterk.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:29

Ja die heb ik wel, alleen met de elektrische ruik ik helemaal niet veel en heb ik last van een rare bijgeur. Heel vreemd!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 12:35

Kirja schreef:
Ja die heb ik wel, alleen met de elektrische ruik ik helemaal niet veel en heb ik last van een rare bijgeur. Heel vreemd!

Oh wat gek. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met bijgeur, ik moest daar zelf wat aan wennen en inmiddels ben ik er weg van. Ze hebben best complexe geuren.

Het ligt ook wel aan de geur vind ik, Warm Wishes ruik ik bijvoorbeeld nauwelijks, maar van Winter Splendor krijg ik weer tranende ogen van de sterkte. Die moet ik eerst even ver weg zetten.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 12:38

Laatste keer dat ik bij haar had besteld kreeg ik ook niet te horen dat het verzonden zou zijn. Moest ik zelf achter aan mailen. Ook kreeg ik ineens geld teruggestort. Nadat ik zelf mailde bleek dat het artikel niet op voorraad was dus dat ze geld terug stort. Wat ik dan liever heb is dat het even overlegt wordt en dat ik misschien iets anders uitkies of even wacht tot het wel weer op voorraad is.
Had ook witte elektrische brander besteld en toen kreeg ik een taupe kleur.
Jammer genoeg is zij de enige die alles bij elkaar in 1 webshop heeft. :)

En lekker geuren hoor lisitano. Wordt genieten voor je :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 13:06

Ik had laatst heel wat in één keer besteld. Toen ik de doos binnen kreeg zat er geen Kringle in. Ik heb dat wel eens eerder gehad, toen werd het gewoon nagezonden.
Dus ik had nog even afgewacht. Na een week een mail gestuurd, geen reactie. Weer een week verder weer keurig gemaild of ik de Kringles nog kon verwachten.
Toen kreeg ik alleen terug:
Die heb ik allang verstuurd??!!

Uhh.. Hallo.
Nou ja, ze waren dus inderdaad nagestuurd maar ik heb ze nooit ontvangen. Gelukkig keurig opgelost hoor. Al zou ik graag een mailtje ontvangen dat ze inderdaad nagestuurd worden, nu heb ik twee weken afgewacht en wist van niks. Nu is het hartstikke kwijt natuurlijk.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:45

Oh dat is wel balen ja!
Laatste keer vlot en net mail contact gehad met haar en echt keurig opgelost.

Mocht het nu een andere melt zijn geweest was het nog niet zo'n probleem, al heb ik dan inderdaad nog liever overleg, maar een melt ipv een jar vind ik nogal een verschil. Hoop wel dat ze hem na wil sturen ipv geld terug stort want wilde deze erg graag dus om maar meteen aan 35 euro te komen nog flink wat kringles besteld.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:52

Zo Lisitano haha jij kan voorlopig wel weer even voort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:54

Wat ik me afvraag... is er hier iemand die een order van 1000poot zonder problemen binnen heeft gehad?
Alle bestelde producten in het juiste formaat (jar, waxmelt, etc.)?

Ik realiseer me dat dit heel bot overkomt, maar zo bedoel ik het niet, ben echt oprecht benieuwd.
Het is mij namelijk nog nooit overkomen.

Alles wordt inderdaad vaak netjes opgelost, maar ook regelmatig op een manier die ik niet prettig vind.
Heb al een aantal keer spontaan een andere melt of kaars gekregen dan ik besteld had, omdat de door mij bestelde geur niet voorradig was.

Netjes opgelost kun je zeggen, want ik heb vervanging gekregen, maar ik heb dan liever een mailtje dat het product niet voorradig is, met de vraag of ik mijn geld terug wil of een andere geur uit wil kiezen.
Dat zij voor mij kiest vind ik niet fijn, heb namelijk ook een keer Snow in Love gekregen, die sloot namelijk heel goed aan bij mijn andere geuren en was een best seller volgens 1000poot.
Kan zijn, maar die heb ik al en vind ik onwijs stinken.
Resultaat was dus dat ik geld betaald heb voor een kaars die ik absoluut niet wil!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 13:57

DnT schreef:
Wat ik me afvraag... is er hier iemand die een order van 1000poot zonder problemen binnen heeft gehad?
Alle bestelde producten in het juiste formaat (jar, waxmelt, etc.)?

Ik realiseer me dat dit heel bot overkomt, maar zo bedoel ik het niet, ben echt oprecht benieuwd.
Het is mij namelijk nog nooit overkomen.

Alles wordt inderdaad vaak netjes opgelost, maar ook regelmatig op een manier die ik niet prettig vind.
Heb al een aantal keer spontaan een andere melt of kaars gekregen dan ik besteld had, omdat de door mij bestelde geur niet voorradig was.

Netjes opgelost kun je zeggen, want ik heb vervanging gekregen, maar ik heb dan liever een mailtje dat het product niet voorradig is, met de vraag of ik mijn geld terug wil of een andere geur uit wil kiezen.
Dat zij voor mij kiest vind ik niet fijn, heb namelijk ook een keer Snow in Love gekregen, die sloot namelijk heel goed aan bij mijn andere geuren en was een best seller volgens 1000poot.
Kan zijn, maar die heb ik al en vind ik onwijs stinken.
Resultaat was dus dat ik geld betaald heb voor een kaars die ik absoluut niet wil!

Kon je die niet terugsturen? Dat vind ik inderdaad wel raar.

Ik heb vaker bestellingen gehad zonder problemen dan met, maar het is inderdaad wel opletten.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:00

Ik heb 2 van de 3 bestellingen keurig zonder foutjes gehad :j.
En bij die foute kreeg ik wel netjes een mail dat het niet voorradig was en dat ik kon kiezen tussen geld terug of iets anders. Toen heb ik teruggestuurd dat ik voor 1 het geld terug wilde en voor de andere een andere geur. Niks meer van gehoord en 2 dagen later lagen ze ineens op de mat. De nieuw bestelde én die andere die er eigenlijk niet was en waar ik dus geld voor terug had gewild. Was een beetje vreemd, maar toch wel met wat ik wilde uiteindelijk. De andere twee bestellingen zijn zonder moeite gegaan.

Beterschap Lin_ .
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 05-01-16 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:01

Ik heb daar 1x besteld, voornamelijk waxmelts geloof ik (is alweer een hele tijd terug), en dit ging goed. Maar vond het wel apart inderdaad dat je geen bericht krijgt als het verzonden wordt. Daar heb ik zelf voor moeten mailen.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:07

Ik heb echt al meerder malen besteld, nog nooit problemen gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:16

Dan zal ik wel pech hebben...
Maar heel eerlijk, ik bestel er liever niet meer.

Het vertrouwen is gewoon weg bij mij.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:16

Ik heb regelmatig besteld bij de 1000 poot en ook regelmatig dat er iets niet helemaal klopt, of dag het 2 weken duurde voordat ik het opgestuurd werd.
Maar heb ook gewoon bestellingen gehad die wel goed gingen :)

Edit: dat snap ik idd wel anc :j

Lin_ beterschap!!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:18

Mijn bestelling daar met een elektrische brander alleen was wel goed gegaan. Ene dag besteld volgende dag in huis. Geen verzendbevestiging van de shop maar wel een email van de vervoerder gehad.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:19

Snap ik ook wel hoor Anc :j. Denk dat als ik het een paar keer zou hebben gehad, ik liever ook niet meer zou bestellen.

Ik ga er over een week of 3 heen, kan het wel aankaarten? Ze komt in elk geval over als een fijne vrouw. Die het wellicht gewoon te druk heeft met de webshop in haar eentje.. Kan het altijd proberen aan het kaarten.. Wie weet ziet ze het zelf gewoon niet. Weten jullie nog toen die order bij The Beauty Bakery? Zij had dat toen ook helemaal nog niet op de manier gezien dat mensen liever eerst bericht krijgen dan zomaar een ander item..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:23

Yv_ schreef:
Snap ik ook wel hoor Anc :j. Denk dat als ik het een paar keer zou hebben gehad, ik liever ook niet meer zou bestellen.

Ik ga er over een week of 3 heen, kan het wel aankaarten? Ze komt in elk geval over als een fijne vrouw. Die het wellicht gewoon te druk heeft met de webshop in haar eentje.. Kan het altijd proberen aan het kaarten.. Wie weet ziet ze het zelf gewoon niet. Weten jullie nog toen die order bij The Beauty Bakery? Zij had dat toen ook helemaal nog niet op de manier gezien dat mensen liever eerst bericht krijgen dan zomaar een ander item..

Wat ga je daar doen? Je komt toch al om in de geuren hahaha grapje!!