Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lin_ schreef:Ik heb toch maar wat opgezet. De caremelised pear van ww. Die gaat nog wel en mijn hoofd is het er tot nu toe ook mee eens![]()
Succes lisitano. Super leuk die cursussen met honden. Ach en 2 dagen valt mee. Er blijven nog 5 avonden over
En wat heb je besteld?
Kirja schreef:Ja die heb ik wel, alleen met de elektrische ruik ik helemaal niet veel en heb ik last van een rare bijgeur. Heel vreemd!
DnT schreef:Wat ik me afvraag... is er hier iemand die een order van 1000poot zonder problemen binnen heeft gehad?
Alle bestelde producten in het juiste formaat (jar, waxmelt, etc.)?
Ik realiseer me dat dit heel bot overkomt, maar zo bedoel ik het niet, ben echt oprecht benieuwd.
Het is mij namelijk nog nooit overkomen.
Alles wordt inderdaad vaak netjes opgelost, maar ook regelmatig op een manier die ik niet prettig vind.
Heb al een aantal keer spontaan een andere melt of kaars gekregen dan ik besteld had, omdat de door mij bestelde geur niet voorradig was.
Netjes opgelost kun je zeggen, want ik heb vervanging gekregen, maar ik heb dan liever een mailtje dat het product niet voorradig is, met de vraag of ik mijn geld terug wil of een andere geur uit wil kiezen.
Dat zij voor mij kiest vind ik niet fijn, heb namelijk ook een keer Snow in Love gekregen, die sloot namelijk heel goed aan bij mijn andere geuren en was een best seller volgens 1000poot.
Kan zijn, maar die heb ik al en vind ik onwijs stinken.
Resultaat was dus dat ik geld betaald heb voor een kaars die ik absoluut niet wil!
Yv_ schreef:Snap ik ook wel hoor Anc. Denk dat als ik het een paar keer zou hebben gehad, ik liever ook niet meer zou bestellen.
Ik ga er over een week of 3 heen, kan het wel aankaarten? Ze komt in elk geval over als een fijne vrouw. Die het wellicht gewoon te druk heeft met de webshop in haar eentje.. Kan het altijd proberen aan het kaarten.. Wie weet ziet ze het zelf gewoon niet. Weten jullie nog toen die order bij The Beauty Bakery? Zij had dat toen ook helemaal nog niet op de manier gezien dat mensen liever eerst bericht krijgen dan zomaar een ander item..