Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Free2

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:58

Ik moet een autorijschool zoeken om eens met lessen te beginnen, maar ik heb een ontzettende hekel aan/angst voor bellen met onbekenden als ze niet mijn telefoontje verwachten. Ik heb een poging gedaan en het was een vriendelijke man, maar toch mijn vader zover gekregen dat hij hem nog eens terugbelt voor de extra informatie die ik allemaal vergeten was te vragen in plaats van dat ik zelf nog eens terugbel O:) O:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:01

Free2 schreef:
Ik moet een autorijschool zoeken om eens met lessen te beginnen, maar ik heb een ontzettende hekel aan/angst voor bellen met onbekenden als ze niet mijn telefoontje verwachten. Ik heb een poging gedaan en het was een vriendelijke man, maar toch mijn vader zover gekregen dat hij hem nog eens terugbelt voor de extra informatie die ik allemaal vergeten was te vragen in plaats van dat ik zelf nog eens terugbel O:) O:)

Dat had ik ook, mijn moeder heeft toen de eerste afspraak gemaakt :') Toen we 2 lessen hadden gehad was het ijs gebroken en deed ik het zelf :+

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:04

Froukje schreef:
Free2 schreef:

Dat had ik ook, mijn moeder heeft toen de eerste afspraak gemaakt :') Toen we 2 lessen hadden gehad was het ijs gebroken en deed ik het zelf :+

Ohh gelukkig, dan ben ik niet de enige :D

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:20

Als iemand mijn volledige naam zegt denk ik altijd dat diegene boos is op mij oid. meestal omdat het ook zo is.. :+

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:22

Ik word ook bijna nooit bij m'n hele naam genoemd. Het is altijd Es(sie) of Smee :')

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:25

Marocje schreef:
Procent schreef:
Ik heb heel lang gedacht dat lijn-bussen een knopje hadden om het stoplicht van een afstand op groen te zetten, zodat ze door konden rijden... :') Dat hadden mijn ouders denk ik een keer gezegd en dat is in mijn hoofd blijven zitten zonder me dit opnieuw af te gaan vragen :')

Haha, dit vertelde mijn buurmeisje (9) laatst ook tegen mij, en dat haar moeder daarom graag achter een bus aanreed.. :+

Vroegah hadden bussen een kastje waarmee hun stoplicht op groen sprong :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:49

Dat kastje voor groen licht heb ik nog gehoord, mijn schoonbroer reed tot voor kort met een lijnbus. Weet alleen niet of dat nu een grap was :+

Ik kort de naam van mijn vriend regelmatig af tot "Joen" ipv zijn volle naam. Maar meestal zeggen we gewoon schat tegen elkaar. Bij mijn ex is de bijnaam die ik gaf door bijna alle vrienden en kennissen overgenomen. We zijn nu bijna 6 jaar uit elkaar en als ik 'm sporadisch tegenkom hoor ik mensen hem nog steeds met die bijnaam aanspreken :))

Confession: ik moest vandaag met een opleidingsgenootje nulmetingen gaan uitvoeren voor mijn eindwerk. Helaas ben ik dat compleet vergeten en zat dan ook thuis toen mijn docente me opbelde :o
Voel me er best schuldig om, dus aangeboden dat ik de volgende dag de metingen alleen doe en de encodage van de gegevens volledig overneem. Dan heeft mijn studiegenootje wat extra tijd voor haar gedeelte.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 18:20

Zie op tegen kerst omdat er plannen zijn het met de hele familie te vieren.. -O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:06

Confession: een famillielid van me is uitgerekend in januari, en ik ben nu al smoesjes aan het bedenken zodat ik de baby niet vast hoef te houden :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:22

UhNee schreef:
Confession: een famillielid van me is uitgerekend in januari, en ik ben nu al smoesjes aan het bedenken zodat ik de baby niet vast hoef te houden :+

Gewoon zeggen dat je het niet wilt ?

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:29

Vanochtend werden er in Amsterdam een aantal metrostations ontruimd en gingen er alarmen af, en ik kan er echt niks aan doen dat elke getinte persoon die ik vervolgens zie meer mn aandacht heeft dan blanke mensen die langslopen :o

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:30

Ik ben de hele dag al in een geweldige stemming omdat een tante geen kaartjes heeft voor Adele en wij wel :)) (Uiteraard ook omdat ik blij ben dat ik naar Adele ga! )
Toen ze hoorden dat wij ze al hadden wilde ze dat ik het voor hun ook ging proberen maar ik heb het voor een andere tante en een Bokker geprobeerd :+ Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om iets voor hun te doen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:34

SindyKaya schreef:
UhNee schreef:

Gewoon zeggen dat je het niet wilt ?

Nou precies hihi

Ik vind het ook geen punt als mensen mijn baby niet willen vasthouden als ik aanbied, suffe smoesjes zijn echt niet nodig. Het is geen moeten :')

Mijn broer zei: ik vind het eng en wil hem pas vasthouden als hij zelfstandig kan zitten. Gewoon lekker eerlijk :)

Confession, mijn man is heel erg zielig, hij is flink verkouden maar voor zijn gevoel gaat hij langzaam dood. En ik? Ben opgestaan en gaan applaudisseren en heb hem genomineerd voor een Oscar vanwege zijn uitstekende acteerprestatie :=
Ik ben een trut :D

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:02

Ik heb ontzettende ruzie met m'n beste vriend. En wil 'm niet kwijt. Maar hij is zo veel te ver gegaan dat ik eigenlijk hard moet zijn en blijven... Maar ik vind dat zo lastig.
Confession: ik wil het ook eigenlijk niet. Hard blijven...

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:06

Ik weet dat mensen het niet expres doen en er vaak niks aan kunnen doen, maar ik kan me soms enorm ergeren aan mensen die maar blíjven hoesten. Vorige keer tijdens een heel belangrijk tentamen, zeker 80 man in de zaal en 1 klasgenoot bleef maar hoesten, twee uur lang. Wel sneu want die voelde zich ook echt niet goed, maar toch snap ik de rest van de zaal ook heel goed :+ Heel stom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:09

LoveBodin schreef:
Ik heb ontzettende ruzie met m'n beste vriend. En wil 'm niet kwijt. Maar hij is zo veel te ver gegaan dat ik eigenlijk hard moet zijn en blijven... Maar ik vind dat zo lastig.

Vriendschap is soms toch ook gewoon vergeven? Met principes bereik je soms minder dan met een goed gesprek. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:10

Ik heb laatst mijn vriend laten zien/gewhatsappt dat er op Facebook een account is met mijn foto's en nu kreeg ik net een whatsappje met de vraag of ik een nepaccount heb om op Tinder te zitten. Voel me er best poedersuiker om want heb t idee dat ie me helemaal niet vertrouwt en gelooft nu.. :(

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:12

Judith_ schreef:
LoveBodin schreef:

Vriendschap is soms toch ook gewoon vergeven? Met principes bereik je soms minder dan met een goed gesprek. :)

Ik heb hem al twee maanden gewaarschuwd en steeds vergeven... En hij is nu wel echt heel erg ver gegaan. Maar pff is zo lastig.
Wou dat het nooit gebeurd was :/

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:26

Ik verlang nu al naar het einde van de feestperiode :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:33

over auto rijlessen gesproken := ik liet mijn vader ook bellen met mijn instructrice want uhmm ik haat bellen ook al is het mijn moeder of zusje ofzoo :') en ik had het heel makkelijk gezegd van ja degene die betaalt die belt ! :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:37

Sokje_6 schreef:
Ik weet dat mensen het niet expres doen en er vaak niks aan kunnen doen, maar ik kan me soms enorm ergeren aan mensen die maar blíjven hoesten. Vorige keer tijdens een heel belangrijk tentamen, zeker 80 man in de zaal en 1 klasgenoot bleef maar hoesten, twee uur lang. Wel sneu want die voelde zich ook echt niet goed, maar toch snap ik de rest van de zaal ook heel goed :+ Heel stom.

Ik loop al weken de longen uit m'n lijf te hoesten en ik kan je inderdaad vertellen dat ik me heel schuldig voel naar iedereen toe. -O- Wou dat het ophield en ik weer beter was!

Confession ; ik ben gek op kerst maar het gezeur van mijn broer verpest alles. Ieder jaar hetzelfde gezeur en soms wil ik zo ontzettend tegen hem schreeuwen dat ie de sfeer altijd zo verpest, z'n best eens moet doen en en z'n mond moet houden. :x

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:50

Confession :
De zoon van mijn Nederlands docent is echt knap, en nu vind ik dat niet van elke jongen (en ik hoop via snapchat of insta aan zijn nummer te komen en hopen dat die geen vriendin heeft, hij zit 1 klas hoger dan ik dus er is nog kans :') :=)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 22:16

UhNee schreef:

Meestal mag het niet eens tegenwoordig, houden die moeders ze als een broedse hen onder de vleugels.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 22:39

Confession:
Raar, maar waar: als "mijn ei valt" :') dan ruik ik álles. Zo ook de stinksokken van mijn echtgenoot die twee meter verderop zit:')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 23:09

Confession: ik post bepaalde dingen in mijn verhaal op snapchat in de hoop dat 1 bepaalde persoon die ziet.