Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Free2 schreef:Ik moet een autorijschool zoeken om eens met lessen te beginnen, maar ik heb een ontzettende hekel aan/angst voor bellen met onbekenden als ze niet mijn telefoontje verwachten. Ik heb een poging gedaan en het was een vriendelijke man, maar toch mijn vader zover gekregen dat hij hem nog eens terugbelt voor de extra informatie die ik allemaal vergeten was te vragen in plaats van dat ik zelf nog eens terugbel![]()
Toen we 2 lessen hadden gehad was het ijs gebroken en deed ik het zelf
Froukje schreef:Free2 schreef:Ik moet een autorijschool zoeken om eens met lessen te beginnen, maar ik heb een ontzettende hekel aan/angst voor bellen met onbekenden als ze niet mijn telefoontje verwachten. Ik heb een poging gedaan en het was een vriendelijke man, maar toch mijn vader zover gekregen dat hij hem nog eens terugbelt voor de extra informatie die ik allemaal vergeten was te vragen in plaats van dat ik zelf nog eens terugbel![]()
Dat had ik ook, mijn moeder heeft toen de eerste afspraak gemaaktToen we 2 lessen hadden gehad was het ijs gebroken en deed ik het zelf
Marocje schreef:Procent schreef:Ik heb heel lang gedacht dat lijn-bussen een knopje hadden om het stoplicht van een afstand op groen te zetten, zodat ze door konden rijden...Dat hadden mijn ouders denk ik een keer gezegd en dat is in mijn hoofd blijven zitten zonder me dit opnieuw af te gaan vragen
Haha, dit vertelde mijn buurmeisje (9) laatst ook tegen mij, en dat haar moeder daarom graag achter een bus aanreed..

(Uiteraard ook omdat ik blij ben dat ik naar Adele ga! )
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om iets voor hun te doen. SindyKaya schreef:UhNee schreef:Confession: een famillielid van me is uitgerekend in januari, en ik ben nu al smoesjes aan het bedenken zodat ik de baby niet vast hoef te houden
Gewoon zeggen dat je het niet wilt ?

Heel stom. LoveBodin schreef:Ik heb ontzettende ruzie met m'n beste vriend. En wil 'm niet kwijt. Maar hij is zo veel te ver gegaan dat ik eigenlijk hard moet zijn en blijven... Maar ik vind dat zo lastig.
Confession: ik wil het ook eigenlijk niet. Hard blijven...
Judith_ schreef:LoveBodin schreef:Ik heb ontzettende ruzie met m'n beste vriend. En wil 'm niet kwijt. Maar hij is zo veel te ver gegaan dat ik eigenlijk hard moet zijn en blijven... Maar ik vind dat zo lastig.
Confession: ik wil het ook eigenlijk niet. Hard blijven...
Vriendschap is soms toch ook gewoon vergeven? Met principes bereik je soms minder dan met een goed gesprek.
ik liet mijn vader ook bellen met mijn instructrice want uhmm ik haat bellen ook al is het mijn moeder of zusje ofzoo
en ik had het heel makkelijk gezegd van ja degene die betaalt die belt !
Sokje_6 schreef:Ik weet dat mensen het niet expres doen en er vaak niks aan kunnen doen, maar ik kan me soms enorm ergeren aan mensen die maar blíjven hoesten. Vorige keer tijdens een heel belangrijk tentamen, zeker 80 man in de zaal en 1 klasgenoot bleef maar hoesten, twee uur lang. Wel sneu want die voelde zich ook echt niet goed, maar toch snap ik de rest van de zaal ook heel goedHeel stom.
Wou dat het ophield en ik weer beter was!
dan ruik ik álles. Zo ook de stinksokken van mijn echtgenoot die twee meter verderop zit:')