Iemand vanmorgen vanuit (zuid-)westelijke richting het Ijsselmeer over gekeken? Richting Urk enzo?
Daar zat een hele rare lichtblauwe lange wolk(?) onder het donkere wolkendek. Was een uurtje of 7 in de ochtend. Kon hem niet (goed) op de foto krijgen, maar was een heel raar beeld. Echt een heeeeel rare kleur
Agossie
Geplaatst: 31-08-15 12:34
Auto met "Stormjager!" op de zijkant.
Veel plezier alvast! Ik ben benieuwd hoe laat en waar het los gaat vanmiddag. Ik hoop niet voor ik mijn paard op stal heb, hoor... ga niet het land in met ernstig onweer, veel te gevaarlijk. Ik houd BR dus even goed in de gaten, helaas kan ik hier niet zomaar weg... (werk).
Om 16:00 wil ik hier uiterlijk wegrijden, dus hoop voor 16:30 op stal te kunnen zijn. (De Meern, Utrecht)
Ik vind het allemaal zo indrukwekkend, maar blijf hopen dat er geen slachtoffers vallen. Ik snap dus dat het heel gevaarlijk is wat je doet Joolien, maar ik snap ook de passie!!
NathalietjeB
Geplaatst: 31-08-15 12:43
Joolien ik heb echt genoten van je filmpjes wat een power gisteravond met al dat onweer en dan die hagel pfoe dat waren flinke ijsballen.
Hier in heiloo enkel vanmorgen wakker geschrokken van Flinke klappen onweer
nenahdm
Geplaatst: 31-08-15 12:55
De spectaculairste op foto vast gelegd, lang niet de spectaculairste die we gezien hebben..
Veel meer gezien dan op foto vastgelegd. We waren met drie auto's, stonden op een rijtje achter elkaar, Kevin en ik zaten in de middelste, Gilles reed weg (achter ons) en Kevyn (voor ons) dacht dat wij wegreden dus knal in onze neus achteruit gereden.. toch wel een uur bezig geweest met papieren voor de verzekering invullen.. Gilles had in het naar ons plekje komen een konijn doodgereden, gingen wij weg, reden we er toch ook wel eentje dood. wat een nacht
Net terug van het werk, daar op kkein plasje water binnen geen bijzonderheden Thuis helaas wat meer ellende, hagelschade aan de auto (putjes en deukjes in het dak & op de motorkap ) en het dak van onze kattenren is helemaal aan flarden Ook heeft de stal van mijn pony's volledig blank gestaan, die ga ik zo proberen leeg en schoon te krijgen Verder hier veel mensen gehoord over ondergelopen kelders en schade aan auto's
Dat vergeet ik nog te zeggen, prachtige foto inderdaad! Ik ga zo naar Vlissingen, hopelijk heb ik vanaf de boulevard een mooi uitzicht over die storm die nu bij Lille is, als die straks richting Nederland komt.
magda_90
Geplaatst: 31-08-15 14:01
Inderdaad, over het hoofd gezien via de mobiel, maar complimenten weer dames.
Die omgevallen boom-foto's zien er raar uit. De omheining is geloof ik alweer gemaakt, waardoor het lijkt alsof de boom onder de omheining is doorgeschoven.