Vanavond rond een uur of 6 regende het de hele tijd. En het ging af en toe ook flink te keer in deze buien. Nu regent het echt buiig. Bij sommige windstoten hoor ik de dakpannen gewoon trillen....
Gisterochtend waren de bak en wei heel redelijk op gedroogd. Maar na de regen van gistermiddag, -avond en vannacht...... We hebben nu echt genoeg regen gehad! Nog steeds flinke wind hier
dravergekkie
Geplaatst: 23-12-14 09:10
weer.nl zegt nu trouwens het weekend sneeuw , zou het dan toch
Droog, waterig zonnetje en flinke wind. Ga hard hopen dat de bak een beetje opgedroogd is en anders gaan we maar een rondje buiten doen met stadsteddybeer.
Hier wordt het helder en er is een soort van zonnig licht te zien! Het waaien lijkt iets minder te worden. Maar vanavond wordt er weer regen voorspeld, zo wordt onze kleine bak nooit droog! Doorwaaien dan maar
Droog joepie, wel snoeiharde wind en heel licht grijzig. Op de terugweg van knol een vage schaduw op de weg. Geen zon nog hier, maar het regent in ieder geval niet meer. Wei is wat opgedroogd al.
Sneeuw dit weekend geloof ik maar ook keiharde wind. Peins we zouden met de camper weggaan maar net sneeuw zonder winterbanden geen goed idee denk ik.
Volgens mij blijft een eventuele sneeuw nooit liggen. Ze verwachten temperaturen rond de 3 graden. De bodem is echt niet koud genoeg voor blijven liggende sneeuw.
Pandora2
Geplaatst: 23-12-14 14:47
Sneeuw??? Waar ? Wanneer ? Hier nu merkelijk minder wind en af en toe miezerregen...scheelt al een hoop om met de kruiwagen hooi naar de wei te brengen ... paarden kunnen ook lekker ter plekke van het buffet genieten