Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:05

Er staan wel vaak uggs in de aanbieding, je moet gewoon weten in welke winkel :p
Vind de laarsjes wel leuk maar zou ze zelf nooit aan doen. Te netjes voor mij! Maar voor een baantje op kantoor wel leuk hoor.

Wat vinden jullie van deze?
http://www.torfs.be/bottine-met-veter-c ... ris-148797

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:04

Beide laarsjes zijn niet mijn smaak. Denk dat die van Mexx wel heel stoer kunnen staan!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:18

Vind die laarsjes op de vorige pagina erg leuk, die hierboven zijn niet helemaal mijn ding.

Zonet de stad in geweest, wat een aanfluiting.. Alle vesten etc alleen maar maat L, daar verzuip ik in. Nu maar online shoppen, haha.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:52

Laarsjes hierboven zijn ook niet mijn smaak..

Ik heb zwarte pumps van Michael Kors laten komen naar de winkel... Ben benieuwd..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:12

Whaaa foto van die pumps!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:21

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:32

Aii, die pumps vind ik niet zo mooi.. Maar ieder zijn smaak!

De laarsjes van hierboven vind ik ook niet zo mooi. Al zie ik ze wel voor me in een stoere combinatie.

Over het galajurkje met panty's en laarsjes in de winter: ik vind persoonlijk dat je geen laarsjes bij zo'n jurkje moet dragen.. Maar ik ben wel benieuwd hoe het staat! Wie weet is het best leuk.

Woensdag naar de Primark in Enschede <3 Who's joinin'?

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:17

De primark in Enschede is echt leuk en groot! Ik kan normaal niet zo goed slagen bij de primark maar daar goed geslaagd :) en fijn dat je geen uur hoeft te wachten bij de paskamers!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:33

Die MK pumps zitten echt heerlijk, ik heb ze ook eens aan gepast. (maar uiteindelijk toen toch voor MK ballerina's gegaan!)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:31

Hallo dames, een paar maanden geleden had ik het er over om mijn witte Timberlands te verkopen, en was er heel veel vraag naar. Ik heb besloten ze nu echt te verkopen, maatje 39. Voor meer info pb maar :D

En heeft iemand een gouden tip voor mij? Had gisteren pumps aan maar ook een panty. En daardoor glipte ik aan de achterkant telkens uit m'n hak. Een siliconen padje heb ik geprobeerd maar daardoor gaat het juist knellen bij m'n tenen. Zat te denken aan ducktape er in plakken :') maar misschien dat jullie betere ideeën hebben

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:35

xRoosss schreef:
En heeft iemand een gouden tip voor mij? Had gisteren pumps aan maar ook een panty. En daardoor glipte ik aan de achterkant telkens uit m'n hak. Een siliconen padje heb ik geprobeerd maar daardoor gaat het juist knellen bij m'n tenen. Zat te denken aan ducktape er in plakken :') maar misschien dat jullie betere ideeën hebben

Hier heb ik ook altijd last van dus ben heel benieuwd naar goede tips =D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:41

Daar heb je volgens mij speciale sticks voor, soort van schoenenlijm.
Misschien even op de scapino etc site kijken, geloof dat het bestaat :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:46

Heeft iemand een idee hoe lang een retourbetaling van Nelly.com duurt? Of moet je hier echt achteraan bellen?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:48

adecuada schreef:
Die MK pumps zitten echt heerlijk, ik heb ze ook eens aan gepast. (maar uiteindelijk toen toch voor MK ballerina's gegaan!)

Ik moet zeggen, die grijze pumps zaten direct heerlijk.. Deze zwarte doen wat pijn bij mijn tenen.. Voorlopig maar even binnen inlopen! Welke ballerina's heb jij gekocht? :)

Roos, dat had ik ook! Ik heb nu een zooltje van de Omoda er in, waardoor ik niet ga schuiven door de panty.. Moet zeggen dat ik er nu niet meer uitglip (zo'n zooltje bij je tenen; geen hele)!
Laatst bijgewerkt door _Kellyy op 03-11-14 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:48

Drunksheep schreef:
Heeft iemand een idee hoe lang een retourbetaling van Nelly.com duurt? Of moet je hier echt achteraan bellen?

Dit duurt volgens mij altijd vrij lang...

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:53

Oh ik zit echt in zo'n kleding dip. Heb een hele kast voor kleren, maar weet gewoon niet wat ik aan moet trekken. Hebben jullie hier ook wel eens last van en wat doe je er aan? :')

Pumps hierboven zijn niet helemaal mijn ding. Met die panty werd mij ook zo'n zooltje aangeraden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:54

Ik heb hetzelfde nu Macy... Komt ook een beetje door het weer heb ik het idee. Vind het ene te warm en het andere te koud en in de tussentijd heb ik geen idee wat ik wil dragen :') Zit ook weer in zo'n periode dat ik geen rokjes en jurkjes wil dragen omdat ik m'n benen te dik vind, maar ook geen broeken want daar ben ik al helemaal een walrus in. Hormonen. Zucht :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:55

Ik trek momenteel gewoon aan wat fijn zit ivm tentamenweek. :')
Maar ik moet nodig shoppen, ghehe.
Wil nog truien en wat jurkjes! <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:56

Ik ga dan vaak een nieuw setje kleren kopen :). Krijg ik ook weer inspiratie voor de rest haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:58

Ik koop bijna nooit setjes, moet ik misschien maar weer eens doen. :D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:02

@ Emma, precies dat! Vreselijk.

@ Dewi, dat is niet eens zo'n heel gek idee! Vanavond maar met de laptop op schoot op de bank met een kop thee! :D

Wat vinden jullie trouwens van die truien en vesten met dat 'fluffy' effect? Heb ze wel zien hangen, maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:04

Ik denk dat ze heel leuk kunnen zijn maar voor mij persoonlijk is het echt drie keer niks. Zie mezelf er echt niet in rondlopen :n

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:06

_Kellyy schreef:
adecuada schreef:

Ik moet zeggen, die grijze pumps zaten direct heerlijk.. Deze zwarte doen wat pijn bij mijn tenen.. Voorlopig maar even binnen inlopen! Welke ballerina's heb jij gekocht? :)

Ja ik had het ook over die grijze pumps! :D
Dit zijn mijn MK ballerina's: http://s615.photobucket.com/user/adecua ... 3.jpg.html

Ik heb ook nog 2 paar hoge MK laarzen, zelfde maat, ongeveer zelfde model alleen 1 paar laarzen heb ik een maand lang met helse pijn in moeten lopen en de andere zaten in 1x perfect!
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... bv4ova.jpg

I love MK <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:06

Ik vind dat fluffy ook niet zo, vooral niet die witte met best wel wat langere 'haren'. Bij ons in het dorp hadden ze wel een leuke, maar die was vooral gewoon heel zacht en niet echt harig.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:13

Ik vind dat fluffy ook niet zo, maar puur omdat het mij niet staat. Bij anderen vind ik het juist weer erg leuk staan!

@ Adecuada: Super leuke laarzen, die bruine! Vind dat bruin altijd wat lastiger combineren dan zwart....

Spoiler:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die grijze MK pumps gratis heb gekregen achteraf, voor de nieuwsgierigen mag je me PB'en, maar ga dat niet op internet zetten.... :o