Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:14

Ik heb een eigen domein via mijndomein.nl, of beter, ik heb er 3 :') mijn blog draait op een subdomein van een andere, omdat ik niet zo'n bijster fanatieke blogger ben en ik niet in de illusie verkeer dat ik veel bezoekers heb of ooit ga krijgen hahahaha :')

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:48

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:51

Ik heb een domein bij one.com. die split ik met mijn vriendje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:51

Ik bij hosting2go.nl twee domeinnamen en 1 hosting

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:08

Mijn blog gaat nu via blogger, maar binnenkort moet alles overgezet worden naar mijn eigen domein en het zelf hosten. Wordt nu al een ramp, ik snap er helemaal niets van. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:11

Ik zit ook bij hosting2go! Werkt best wel makkelijk en fijn en ze hebben een super goede helpdesk.

Saar ik kan je wel een keertje helpen binnenkort, heb het toen ook helemaal zelf moeten uitvogelen!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:54

Vandaag het begin van een nieuwe serie op mijn blog, eentje die ontzettend persoonlijk is en die me ook zeker wel moeite kost. Als eerste in de serie is het tijd voor open boek, de waarheid over hoe alles is gekomen zoals het is.

Health Journal #1: Open Boek

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:47

Diepe buiging voor jouw blog Emma!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 18:08

Heel dappere blog, Emma. Respect, zo'n dingen zijn niet gemakkelijk om over te schrijven. Erg veel succes! Het is je gegund :)

Ik heb ook weer een post vandaag, over mijn 6 favoriete hostels in Australië, USA en Europa, incl. een heerlijk hostel in het midden van het regenwoud tussen de diertjes in Australië :+:
Thursday Tips: 6 Favorite Hostels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:30

Dankjulliewel dames :o Erg lief!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:47

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:29

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:39

Hey ladies,

ik heb een vraagje. Ik wil graag een persoonlijke, Engelstalige blog beginnen. Het idee van de blog is dat ik ga schrijven over mijn eigen challenges (zoals bijv. afvallen / iets voor een goed doel doen / een tijdje in het buitenland werken etc etc). Met deze challenges ga ik beginnen na het besef dat de tijd voorbij vliegt en ik al de 30 nader, terwijl ik het idee heb dat ik te weinig actie onderneem om te doen wat ik wil doen.

Ik hoop dat ik uiteindelijk op de blog een aantal vrouwen krijg die elk een eigen "challenge" hebben waar ze updates over schrijven.

Nu ben ik aan het nadenken over een naam en wat vooral in mijn hoofd blijft spoken is "the empowered chick." Iets wat ik dus graag wil worden. Wat vinden jullie daar van?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:43

Klinkt leuk en als het zo in je hoofd blijft zitten, gelijk vastleggen die handel :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:42

connepon85 schreef:
Hey ladies,

ik heb een vraagje. Ik wil graag een persoonlijke, Engelstalige blog beginnen. Het idee van de blog is dat ik ga schrijven over mijn eigen challenges (zoals bijv. afvallen / iets voor een goed doel doen / een tijdje in het buitenland werken etc etc). Met deze challenges ga ik beginnen na het besef dat de tijd voorbij vliegt en ik al de 30 nader, terwijl ik het idee heb dat ik te weinig actie onderneem om te doen wat ik wil doen.

Ik hoop dat ik uiteindelijk op de blog een aantal vrouwen krijg die elk een eigen "challenge" hebben waar ze updates over schrijven.

Nu ben ik aan het nadenken over een naam en wat vooral in mijn hoofd blijft spoken is "the empowered chick." Iets wat ik dus graag wil worden. Wat vinden jullie daar van?

Ik vind het een mooi idee, en ik houd van het woord empowered, maar chick vind ik absoluut niet passen. Empowered betekent sterk, dwingt respect af, terwijl chick zo afdoende en tacky is. Chick wordt in spreektaal ook zo vaak gebruikt voor van die leeghoofdige, oppervlakkige trientjes. Het is natuurlijk jouw blog en jouw idee, maar persoonlijk zou ik het vervangen door een ander woord. In mijn ogen clasht het gewoon met de inhoud die je gaat overbrengen en het doel dat je wil bereiken. Maar je opzet vind ik wel goed!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:23

Goed punt! Dat was voor mij ook even een twijfelpunt maar door Fashionchick is mijn associatie iets minder negatief. Waar zou jij het door veranderen? Girl?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:46

Hmm daar had ik zelf niet aan gedacht, zit wel wat in idd. Ik denk dat je het mooi kan vervangen door woman/women (al is dat misschien wel weer iets te), het klinkt in elk geval sterker dan girl of chick.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:34

Goede tip om een datum en tijd in te steelen zodat ie automtisch gepubliceerd word. Helaas koppelde ie weer niet automatisch met Facebook, Twitter en
LinkedIn.

Op www.mijnlevenals.wordpress.com staat weer een nieuwe klaar.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:49

connepon85 schreef:
Goed punt! Dat was voor mij ook even een twijfelpunt maar door Fashionchick is mijn associatie iets minder negatief. Waar zou jij het door veranderen? Girl?

Gal? Dat is een beetje een archaïsch woord maar wordt de laatste tijd wel steeds meer gebruikt, bv. "the single gal" in Sex and the City. Je moet anders maar eens woorden ingeven in een thesaurus, wie weet kom je zo wel iets leuks tegen! http://thesaurus.com/browse/lady

Je kan natuurlijk ook prima chick gebruiken, ik denk dat velen het niet zo gaan opvatten als ik. Het is een woord dat vooral in Amerika veel gebruikt wordt om meisjes op een nogal denigrerende manier te benoemen, als in de "ah man, I slept with this really hot chick the other day" of "did you see that chick with the short dress" manier. Bij mij komt het gewoon ontzettend objectiverend over en vind het ergens een contradictio in terminis dat zo'n woord aan empowered gekoppeld wordt, maar er zijn natuurlijk heel veel mensen in de blogwereld die daar niét zo over nadenken. Dus vooral lekker doen wat je zelf wil :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 08:04

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 08:13

Mijn post van vandaag! Digital Camera MEDION
& ik mag vandaag van half 10 tot half 6 in de Dolcis staan waar geen airco is en t vaak nog warmer is dan buiten. Duim voor me, dankjewel :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 08:43

Ik werk ook van 9 tot 6 in een tuincentrum, een kas dus :') Achter de kassa terwijl het zweet me aan alle kanten uitbreekt haha. Gelukkig nog geen zon vandaag.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 08:44

Ik werk in een chocoladewinkel waar de airco juist volop aan staat. :')
Geen goeie combi met een poging tot gezond eten en verkoudheid door de airco.

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:43

Oh haha ben gelukkig dus niet de enigste haha! Ben nu gelukkig thuis!