Kan iemand mij helpen. Als ik via de website ebay.com kijk krijg ik veel meer producten dan wanneer ik via mijn ebay app op mijn tablet kijk. Hoe kan dit?
Ik zag net dit gave peplum shirtje. Zit alleen te twijfelen over de maat. Wat denken jullie? Verkoper komt wel uit Hong-Kong maar staat bij Size type: Regular. Is het dan voor ons ook een normale M of voor de mensen uit Hong-Kong?
Als je iets hebt besteld en niet binnen hebt gekregen wat kon je ook alweer doen? Ik heb al betaald via paypal en de verkoper gecontact maar krijg geen enkele reactie.
Hoi bokkers, ik heb vannacht iets op ebay gezet. Maar kan mijn advertentie niet vinden als ik hem zoek tussen de advertenties... Duurt het altijd zo lang voordat je advertentie zichtbaar is of heb ik iets fout gedaan?
Nee, beide niet. Maar ik krijg ook bij allebei te zien dat de aanbieding niet meer beschikbaar is?
http://www.dresslink.com/wholesale-drop ... 10260.html Heeft iemand deze op Ebay gezien? Hij moet te vinden zijn, want alles op Dresslink wordt ook op Ebay verkocht, maar ik heb hem nog niet gevonden.. Op Dresslink bestellen wil ik niet meer. Vroeger was het altijd goed, maar sinds de keer dat ze te beroerd waren om even te melden dat er 2 dingen waren uitverkocht en zich niet aan de afspraak voor de refund hielden ben ik een beetje klaar met ze.
Edit; gevonden. Ik wil een aantal dingen bij dezelfde seller kopen, moet ik dan in mijn cart "request total from seller" doen?