Vanmorgen weer 1 Corrlinks berichtje in mijn inbox (van Hollie). Maar niet echt iets boeiend, ze had de capslock knop gevonden en kreeg m niet meer uit geloof ik En het waren alleen maar korte antwoorden op mijn vragen. Oh well Straks maar even wat terugsturen.
Oja gister werd ik weer gebeld door een onbekend nummer. Weer een rare (hispanic Amerikaanse) vent die een onbekend bedrijf ofzo zocht. Helemaal ontdaan dat hij het verkeerde nummer had. Hij klonk als dezelfde als eergisteren. Daarna probeerde hij nog eens privé, heb ik weggedrukt en later op de avond weer een onbekend nr, ook weggedrukt. Ik heb toen dat lokale nummer eens opgezocht wat ik gekregen heb van FreedomLine, maar daar schijnt een adres bij te horen?! Dus ik ga er maar eens even over mailen, want hier heb ik geen zin in natuurlijk.
Ja, bij mij ook alleen maar hispanic geweest. Ik weet alleen nog niet wat ik nou het beste kan doen. Gewoon wachten en dan alleen opnemen als Ernesto heeft gemaild dat ie zou bellen? Of een nieuw nr aanvragen bij FreedomLine?
@Marlijn: Ja voor nog een andere pending drugs case.
Misschien een heel raar iets maar ik zie dit topic elke keer voorbij komen en wilde jullie toch serieus wat vragen. Niet om verwijten te maken oid maar echt uit interesse. Wat bezielt iemand om met een gevangene te schrijven. Het zijn allemaal "zware" criminelen. Ik zou ten eerste veel te bang zijn dat ze me straks weten te vinden als ik per ongeluk iets verkeerds schrijf en ten tweede zou ik het die criminelen niet eens gunnen om gezellig tijdverdrijf mee te hebben. Ik heb er echt persoonlijk een erg nare bijsmaak van. Zijn er geen "normale" mensen om mee te schrijven of zijn die te saai?