marleen_88 schreef:Rioleringsbedrijf is eindelijk geweest, moesten €855,- betalen.
Zijn volgens mij hartstikke opgelicht.
Wauw wat een prijs! Hoe laat zijn ze nou uiteindelijk gekomen en hoe lang zijn ze bezig geweest?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:marleen_88 schreef:Rioleringsbedrijf is eindelijk geweest, moesten €855,- betalen.
Zijn volgens mij hartstikke opgelicht.
Wauw wat een prijs! Hoe laat zijn ze nou uiteindelijk gekomen en hoe lang zijn ze bezig geweest?
marleen_88 schreef:wyoming schreef:
Gisteravond rond 22u belden ze op, ze hadden vertraging en zouden tussen 23.15u en 00.15u komen. Daarvoor vriendelijk bedankt, met een wekker die om 6u gaat. Dus vandaag tussen 10 en 13u zouden ze dan komen.
Om 12.50u waren ze er, klein halfuurtje beziggeweest volgens mn vriend.
Fearn schreef:Ik las laatst dat volWASSEN zo heet omdat je veel moet wassen... de was draaien, was ophangen, afwas doen... een eindeloze reeks van wassen. Ik vind dat niet leuk![]()
(Natuurlijk komt het woord daar niet echt vandaan haha maar vond het wel typisch)
marleen_88 schreef:wyoming schreef:Wauw wat een prijs! Hoe laat zijn ze nou uiteindelijk gekomen en hoe lang zijn ze bezig geweest?
Gisteravond rond 22u belden ze op, ze hadden vertraging en zouden tussen 23.15u en 00.15u komen. Daarvoor vriendelijk bedankt, met een wekker die om 6u gaat. Dus vandaag tussen 10 en 13u zouden ze dan komen.
imaudy schreef:marleen_88 schreef:Gisteravond rond 22u belden ze op, ze hadden vertraging en zouden tussen 23.15u en 00.15u komen. Daarvoor vriendelijk bedankt, met een wekker die om 6u gaat. Dus vandaag tussen 10 en 13u zouden ze dan komen.
Tip, vraag altijd van te voren wat iets kost/kan gaan kosten.
Hutcherson schreef:Heel veel stressom een beroep dat moet worden ingediend en tevens moet ik iemand vinden die een dagvaarding kan opstellen. Geen idee hoe zoiets werkt. En daarnaast natuurlijk gewoon werken en een eindwerk afronden a 100 pagina's. Ik lag er gister ietsjes langer van wakker. Getverdemme. Ben blij als het eind april is.