Misselijk. En blijkbaar heeft die medicatie die ik nu heb als bijwerking ontstoken ogen. Dacht dat het misschien hooikoorts was, maar gok dat het iets meer dan alleen hooikoorts is.
flintstones
Geplaatst: 10-08-24 22:21
Siggislief schreef:
Tegenwoordig is het meteen overgemaakt op de dag zelf.
Is er niet zo'n knop dat je terug kan boeken?
Bij mij gebeurd het vaker de dag er na ipv de dag zelf (Ben van belgie maat Vroeger was het vaak wel de dag zelf) Nee zon knop heb ik niet jammer genoeg...
Heerlijke dag en avond gehad met familie en vriend, om het vervolgens te eindigen met mijn favoriete Lipton Ice Tea glas kapot omdat er een spin besloot zich naar beneden te laten zakken boven mijn glas en ik er zo van schrok dat ik mijn glas kapot sloeg/liet vallen tegen de keramische tuintafel..
Natuurlijk weer zo'n type dat nergens te vinden is (van de 38 advertenties op MP is er welgeteld jawel.. 1 met dit type glas ) dus dat wordt op goed geluk de kringloop afstruinen.
Why does the universe keep testing me for autism, I've known it for 16 years. I don't need more proof
black_kelpie
Geplaatst: 11-08-24 00:50
Paar nachten geboekt in een niet persé heel goedkoop huisje, voel je de lattenbodem door het matras heen. Volgens de reviews was het een heel fijn bed, maar volgens mij kun je hier zwaarder dan 40 kilo echt niet comfortabel op liggen
Lig ik nu met mijn Exped matje op het matras in bed? Yup
Ja hier ook om 6 uur. Heb besloten om een paar uur te werken. Kan ik morgen en dinsdag lekker op tijd stoppen met de warmte
soesita
Geplaatst: 11-08-24 07:57
Ergens in de tuin ligt een hoop stront. Ben er vanmorgen blijkbaar al meermaals in getrapt toen ik de planten ging gieten. Tussendoor de vieze smurrie aan mijn tuinschoen ontdekt en een ander paar aangetrokken en daardoor moet ik nu 3 (!) schoenzolen gaan schrobben. Maar waar die hoop stront dan ligt nog steeds niet ontdekt. Ik denk dat ik de rest van de dag maar binnen blijf.
Rotbeest vindt mijn natuurlijke tuin geweldig dus heb al gezien hoe hij bovenop een broedende houtduif in mijn notenboom is gesprongen en merels besluipt die op het gras wormen zitten te pikken. Ook vindt hij alle struiken enig als gigantische kattenbak wat er voor zorgt dat ik met mijn honden steeds moet opletten dat die niet gaan lopen vreten.
Zelf hebben de buren die de kat buitenflikkeren een kiezel tuin met 1 hortensia. Echt 300m2 kiezel. Dit voelt een beetje als een zwembad hebben en dan de buurtkinderen de hele tijd er ongevraagd in hebben liggen.
Geplaatst: 11-08-24 08:56
Een logé die geen maat kan houden met eigen gekochte alcohol en daardoor invloed heeft op de sfeer van ons weekend. Iets met een vervelende dronk, niet gezellig.
Suzanne F.
Geplaatst: 11-08-24 09:09
Roosch schreef:
NL alert om 5 voor 8 op zondagmorgen
Echt? Oh die heb ik gelukkig niet gehad. Was het voor iets ernstigs?
Dat mijn overburen hun jankende & gillende kids in de tuin zetten.
Het was zo heerlijk rustig in de tuin.
daantjuhhh
Geplaatst: 11-08-24 09:26
paddington schreef:
Ja mijn naaste buren hebben de 3 jongens al vanaf 8 uur in de tuin. En pa loopt vanaf half 9 al te klussen.
Suzanne F.
Geplaatst: 11-08-24 09:54
paddington schreef:
Yep. En er werd gisteren aangekondigd dat ze vandaag een kinderfeestje hadden.
Roosch
Geplaatst: 11-08-24 10:57
Suzanne F. schreef:
Roosch schreef:
NL alert om 5 voor 8 op zondagmorgen
Echt? Oh die heb ik gelukkig niet gehad. Was het voor iets ernstigs?
Er was een brand verderop met veel rookontwikkeling. Goed dat ze het stuurden want ik zag duidelijk in de achtertuin flinke rook, dus ramen en deuren sluiten was geen overbodige luxe. Maar ik wilde zo graag uitslapen.