Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maralyn schreef:Als je het nodig hebt, heb je het gewoon nodig.
Punt.
Of niet...??
Sommige dingen zijn te leuk om te hebben.
Edit.
Ik biecht op, dat ik elke x naar Duitsland te zijn geweest voor boodschappen, altijd thee mee neem.
Niet dat ik het nodig heb. Maar omdat er nieuwe soorten zijn.
Dit weekend mijn thee kast leeg gehaald en gevorderd.
Ongeveer 35 euro aan thee bij elkaar geharkt.
Ik heb een thee verslaving dus. (En geurkaarsen. Mag ik ook niet meer mee nemen)
jij bent ook geurkaarsen verslaafd??
maralyn schreef:Ik denk dat ik makkelijk aan het dubbele van dat bedrag kom, hahaha. Hier ook echt een theeverslaafde.Als je het nodig hebt, heb je het gewoon nodig.
Punt.
Of niet...??
Edit.
Ik biecht op, dat ik elke x naar Duitsland te zijn geweest voor boodschappen, altijd thee mee neem.
Ik heb een thee verslaving dus. (En geurkaarsen. Mag ik ook niet meer mee nemen)

Janine1990 schreef:Van alles, van losse thee tot "voorverpakte zakjes," à £10 per bus nauwelijks afvalspul te noemen.Hebben jullie het nu over thee als in 'verse' thee? Niet dat afvalspul wat in van die voorverpakte zakjes zit?
Wat betalen jullie daarvoor in DL? Dan ga ik ook eens kijken of ik er heen kan voor thee
maralyn schreef:Als je het nodig hebt, heb je het gewoon nodig.
Punt.
Of niet...??
Edit.
maralyn schreef:Oh... Deal! Als jij de thee verzorgd.![]()
Zullen we een meeting houden!!
Muga schreef:maralyn schreef:Oh... Deal! Als jij de thee verzorgd.![]()
Zullen we een meeting houden!!
Ja!!!! Ik ben ook dol op die van de action met zo'n houtlont. Klinkt zo leuk als ze branden en ruiken lekker. Ik krijg nu zin om in Duitsland te gaan winkelen. Zijn ze daar goedkoper of leuke geuren ofzo?

Janine1990 schreef:Hebben jullie het nu over thee als in 'verse' thee? Niet dat afvalspul wat in van die voorverpakte zakjes zit?
Wat betalen jullie daarvoor in DL? Dan ga ik ook eens kijken of ik er heen kan voor thee
De laatste keer dat ik er was heb ik een pak van 400 gram Assam thee gekocht voor €8 ofzo. Ook weleens Oost-Friese thee, 250 gram voor een euro of 5. Wel altijd pure zwarte thee, smaakjes lust ik niet
Gewoon uit automatisme de deur achter me op slot gedraaid. Ik parkeerde de auto op mijn werk en de telefoon ging... Omdat, ik niet op tijd thuis zou zijn, is hij over het balkon van 3 hoog naar beneden geklommen.
Niet inbreken, maar uitbreken. Levensgevaarlijk natuurlijk.

mazzel voor de man in kwestie was dat ik op de begane grond woon. Grond buiten was wel glad dus hij ging evengoed op zijn plaat
deze was dan wel zo ver dat ie daarna een sleutel kreeg
en heb er ook maar een bij laten maken voor de achterdeur. Hahaha.
mijn raam heeft dus al vaak genoeg gefunctioneerd als deur