Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lolacabana

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:26

Dat ratelen begrijp ik, dat kan ik ook. Maar omdat nou bijna 2,5 uur vol te houden, ook als het gesprek subtiel en niet zo subtiel een andere kant opgestuurd wordt is wel een beetje veel. Daarnaast was het ook gewoon niet iemand op wie ik zou kunnen vallen, dus het was sowieso geen succes. Wel vermakelijk.

Ben hem daarna ook nog een keer tegengekomen toen ik met Peelie uit was. Dat was ook heel grappig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:28

Lola, jij hebt wel een enorm geduld volgens mij :D 2,5 uur! _/-\o_

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:36

Relaxed schreef:
Lola, jij hebt wel een enorm geduld volgens mij :D 2,5 uur! _/-\o_

Inmiddels niet meer hoor, maar toen nog wel. Vond het zo banketstaaf dat iemand zo'n poos gereisd had en dat de date dan minder lang duurt dan zijn reistijd. Nu boeit me dat niks meer. :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 13:19

Pffff 2,5 uur.
Ik was mijn date maandag na 2 uur ook meer dan zat..... :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 20:20

Hoe lang zijn jullie bereid te reizen voor een date? Ik vind eigenlijk een uur teveel moeite, maar heb nu toch een leuke match verder weg.

@marocje, wat een leuke ontwikkeling! Lekker ontdekken. Mocht je toch ooit weer naar een party gaan dan lees ik dat hier wel :)

Pff... Ik vind momenteel heel veel mensen sexy en schrijf ze op de to do list .. Waar deze drive ineens zo van opkomt, of is dat de leeftijd? Herkenbaar voor iemand? :D

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 20:25

Weet niet hoe oud/jong je bent?

Ik date al 3 jaar niet meer, vaste scharrel al die tijd en dat bevalt prima. Wel de lusten en niet de lasten :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 20:29

40. Ik denk dat dit een evolutionaire stuiptrekking is die roept 'laatste kans, bezwanger jezelf nu!' Ik wil geen kinderen maar de hormonen werken misschien wel zo?

Ik heb ook een leuk iemand in de buurt om vrijblijvend mee te sporten, maar dat neemt niet weg dat mijn lijf op veel mensen reageert :D

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 20:33

F_Orumster schreef:
40. Ik denk dat dit een evolutionaire stuiptrekking is die roept 'laatste kans, bezwanger jezelf nu!' Ik wil geen kinderen maar de hormonen werken misschien wel zo?

Ik heb ook een leuk iemand in de buurt om vrijblijvend mee te sporten, maar dat neemt niet weg dat mijn lijf op veel mensen reageert :D

Bijna 48 en ik reageer niet op veel mensen, nooit gedaan ook. Maar degene waar ik wel op reageer... wordt alleen maar erger. Vind hij gelukkig helemaal niet erg :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 20:51

F_Orumster schreef:
Hoe lang zijn jullie bereid te reizen voor een date? Ik vind eigenlijk een uur teveel moeite, maar heb nu toch een leuke match verder weg.

@marocje, wat een leuke ontwikkeling! Lekker ontdekken. Mocht je toch ooit weer naar een party gaan dan lees ik dat hier wel :)

Pff... Ik vind momenteel heel veel mensen sexy en schrijf ze op de to do list .. Waar deze drive ineens zo van opkomt, of is dat de leeftijd? Herkenbaar voor iemand? :D

Ik had als eis niet verder dan een half uur, maar eigelijk was het altijd nog dichterbij. Dat hou ik ook nog steeds aan trouwens (mocht ik weer gaan daten).

Yes, we gaan nog steeds naar clubs hoor! 3 Februari weer naar degene waar ik altijd heen ging en hem dus introduceerde. Maart zal een nieuwe club worden maar met dezelfde groep. April en mei echt nieuwe clubs voor beiden.

Maar wel leuk om je een keer mee te nemen naar onze vertrouwde club!

Enne, toen ik vrijgezel werd op mijn 40e had ik ook ineens een hele hoge sexdrive, die niet meer weg is gegaan: kinderen heb ik genoeg dus geloof er niks van dat dit het is, hahaha. Lekker van genieten juist!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 20:23

Haha goed vooruitzicht dus :)
Ja ik ben ook niet echt bereid ver te reizen.

Ik zal je laten weten wanneer ik me klaar voel voor een club! Erg leuk idee! En er waren meer gegadigden hier toch?

Zijn hier nog mensen actief op happen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 20:25

Ja sowieso 2 anderen hebben me privé benaderd..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 00:22

Volgende week vrijdag een date met een jongen waar ik werktechnisch gezien ooit contact mee heb gehad.

Ik huur een container bij het bedrijf waar hij toen werkte. En er was toen een akkefietje. Ineens dacht ik heyyyy dat ben jij. Ik zei wij hebben ooit gedoe gehad. En toen wist ie precies welke woonplaats en hoe en wat. Hij is toen zelfs een extra container komen afzetten in zn vrije tijd bij mijn huis.

Morgen kan ik niet en hij zaterdag niet dus wordt volgende week.

Ben benieuwd. Plaagde hem nu dat hij een dwarsoor is en koppig. Hij zo: Best lief en leuk als je er doorheen prikt.

Dus we gaan het zien. Hij woont en werkt ook op een nette afstand. Net zoals jullie vind ik lang rijden echt niks

Ik heb nog contact met de complottheorieën denker maar die praat vooral alleen over zichzelf nu ik erop let…..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 18:56

Marocje schreef:
Ja sowieso 2 anderen hebben me privé benaderd..

Leuk! Ben flink sporten, zodra ik me fijn voel dan roep ik :o Zou je me willen pb'en waar in nl het ongeveer is?

Qua afstand vind ik een uur eigenlijk ook teveel (al is in het noorden ver soms normaler). Ik vind het gewoon snel teveel moeite. Maar toch bang ik er wel happeners op wanneer ik bij vrienden ben geweest.

Heb best een leuk contact uit Rotterdam, opgepikt toen ik op de Eurostar stapte, maar de moeite/reistijd staat me tegen. Maar sexy is ie wel :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:05

Ik kom mij hier ook melden. Sinds vorig jaar half februari single en ik heb mij begin december toch maar eens aangemeld op tinder. Ik moet wel zeggen dat ik het in het begin helemaal niks vond, want tjah... het is eigenlijk een soort vleeskeuring? Na mijn relatie van 5 jaar ben ik er wel achter dat voor mij karakter en eigenschappen toch wel een van het belangrijkste is. :o En sommige hebben zulke korte profielen of alleen foto's dat ik dat best lastig vind. Net voor de feestdagen ben ik wel aan de praat geraakt met iemand en we sturen nog regelmatig berichtjes. Nog geen date op de planning.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:11

Als je al sinds december appt en er is nog steeds geen date gepland, dan hoef je daar ook niet meer op te rekenen.

Is speeddaten niet iets voor jou?

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:39

Momo ik vind dat ook lastig hoor. Bii heel veel mannen is het duidelijk en vind ik niet aantrekkelijk en ga ik ook niet vinden. Maar er zijn er ook maar weinig die ik gelijk aantrekkelijk vind. Mede door het karakter wordt iemand aantrekkelijk.

En waarom is er nog geen date gepland met die ene waar je mee appt? Heb je het zelf ook nog niet ter sprake gebracht?

Ik ben weer een date aan het plannen.via tinder. Maar beetje lastig planning met wanneer we de kinderen hebben komt nogal rot uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:41

Als je karakter en eigenschappen belangrijk vind zou je juist beter snel kunnen afspreken.. sinds december appen en nog geen date vind ik wel erg lang, komt er van geen van beide een initiatief?

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:45

Ik denk dat snel afspreken sowieso handigst is. Is het niks kan je door en anders verder onderzoeken.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:46

Peelie schreef:
Als je al sinds december appt en er is nog steeds geen date gepland, dan hoef je daar ook niet meer op te rekenen.

Is speeddaten niet iets voor jou?

Nou :') een vriendin van mij heeft 1,5 a 2 jaar met een kerel geappt en nooit ontmoet irl,
maar sindskort aan het daten met elkaar.. ja het bestaat :P

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:53

Wow! Dat is snel allemaal. :wow:

Laat mij maar eerst even iemand een beetje via de app kennen voordat ik ineens een date heb. Ik vind het niet zo erg dat het niet zo snel gaat. :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 14:17

Ik snap je gevoel, maar aan de andere kant… je besteed nu veel tijd en energie aan iemand die heel anders kan zijn in het echt. Even los van of diegene liegt over bepaalde dingen, we maken vaak een plaatje van iemand in ons hoofd en dan kan de realiteit tegenvallen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 14:19

Ja, dat is natuurlijk ook wel zo. :o Ben heb verder niet echt ervaring met daten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 15:24

Hoe langer je appt hoe meer het beeld dat je vormt afwijkt van de werkelijkheid is mijn ervaring :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 15:59

Maar je hebt appen en appen. :+
Appen als in: alleen getypte berichtjes uitwisselen. Of appen als in: facetimen en een keertje bellen etc.

Ieder in zijn eigen tempo. Maar ik spreek idd ook het liefst zo snel mogelijk af.

Het is trouwens duidelijk zonnig weer. Ineens komen allerlei oude exdates weer tevoorschijn om te vragen hoe het met me gaat. Deze week waren het er 4.
Net alsof ze het afspreken ofzo. :+

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 19:13

@Momo94, heb je Bumble ook al geprobeerd? Persoonlijk vind ik dat een veel prettigere datingapp, misschien kan je dat ook proberen ;)