[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 21:16

Wat ga je doen, bij de bank dan aankloppen "alsjeblieft, dit kind hebben we betaald met jullie geld".

Dit klinkt echt wel gigantisch fout hoor. Werk anders even mensenhandel in de hand.

Niobe

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 21:33

Leasekinderen zijn best een idee :=

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:00

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:01

:))!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:56

Waar ik me ook zo aan stoorde.. ik zette iets op instagram met de tekst "laatste loodjes". Krijg ik de vraag "huh ben je zwanger?"

Nee muts. Er bestaat ook iets anders dan kinderen fokken in het leven. :7

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 21:20

:')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:14

Roosch schreef:
Waar ik me ook zo aan stoorde.. ik zette iets op instagram met de tekst "laatste loodjes". Krijg ik de vraag "huh ben je zwanger?"

Nee muts. Er bestaat ook iets anders dan kinderen fokken in het leven. :7

Hahaha hoe komen ze daar nou bij

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:20

Omdat sommige mensen denken dat laatste loodjes alleen betrekking kunnen hebben op een zwangerschap.

Al moet ik zeggen, het was een hele bevalling maar ik hoop dat het resultaat beter is dan een kind. :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:22

Varekaj schreef:
Wat ga je doen, bij de bank dan aankloppen "alsjeblieft, dit kind hebben we betaald met jullie geld".

Dit klinkt echt wel gigantisch fout hoor. Werk anders even mensenhandel in de hand.

Ik snap deze redenatie niet :+ hoe krijg je mensenhandel als mensen hun eigen fertiliteitsbehandelingen moeten financieren

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:36

Oh ik pas ook. Ik ben gestopt met roken, dat betekent dan automatisch dat ik kennelijk zwanger ben.

Als stoppen met roken een risico op zwangerschap met zich meebrengt, dan ga ik toch maar weer beginnen :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:40

Oh dan ben ik nu 2,5 jaar in verwachting. :')

Mijn hemel zeg, alsof er niets anders bestaat in het leven. Daarnaast wist deze dame vast erg goed hoe ik in het leven sta- kinderloos. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 23:00

Je gaat naar de bank en krijgt een lening voor een kind. De bank mag geen bewijs vragen of het geld wel degelijk aan fertiliteit werd besteed, want dat valt onder medisch geheim.
Kan je zeggen dat die uit een proefbuisje komt, terwijl je in Polen eentje uit een weeshuis hebt gekocht zeg maar.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 23:12

Varekaj schreef:
Je gaat naar de bank en krijgt een lening voor een kind. De bank mag geen bewijs vragen of het geld wel degelijk aan fertiliteit werd besteed, want dat valt onder medisch geheim.
Kan je zeggen dat die uit een proefbuisje komt, terwijl je in Polen eentje uit een weeshuis hebt gekocht zeg maar.

Als je met van de bank geleend geld een huis koopt, dan vervalt dat aan de bank als je niet op tijd terugbetaalt.
Werkt dat ook zo als je geld leent om een kind mee te maken?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 23:33

oomens schreef:
Varekaj schreef:

Als je met van de bank geleend geld een huis koopt, dan vervalt dat aan de bank als je niet op tijd terugbetaalt.

En dan veilen als je het niet kan terug betalen :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 02:02

oomens schreef:
Varekaj schreef:

Ja hoor we krijgen bij de bank wekelijks van die onderpand kinderen afgeleverd op kantoor, prima geschikt voor doorverkoop aan de bigpharma :j

En voor weeskinderen moet je eigenlijk in Roemenië zijn, als je er 2 koopt krijg je er nog eentje gratis bij! Met jeugdtrauma naar keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 09:56

Er zijn zaken zoals medische gegevens waar een bank 0,0 recht op heeft om te weten. Ze mogen het vragen, maar jij hoeft het niet te geven. En als jij niet alle info geeft, hoeven zij die lening niet toe te kennen.
Daarnaast kan ik best begrijpen dat het ethisch gezien niet correct is of voelt om geld te gaan lenen voor een kind. Ik bedoel, je moet die lening ook terug betalen en dit is geen hypotheek waar je belastingvoordeel mee kan doen of invoeren in je belastingaangifte. En hoe ga je het rooien als het kind er is? Wanneer de bank besluit dat je de afbetaling niet kan dragen krijg je alsnog een mooie nee verkocht. Ik wil niet weten hoeveel mensen dan gaan staan gillen en gedoe verkopen "de bank gunt mij geen kindje" en daar gaat je goede imago....

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 11:12

Roosch schreef:
Omdat sommige mensen denken dat laatste loodjes alleen betrekking kunnen hebben op een zwangerschap.

Al moet ik zeggen, het was een hele bevalling maar ik hoop dat het resultaat beter is dan een kind. :')

Scriptie?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 13:44

Het heet een persoonlijke lening, meestal moet je een hogere rente daarvoor betalen. Ik denk niet dat je een kind als onderpand mag opgeven haha

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:39

Ja, je mag gewoon lenen zonder je doel op te geven, alleen met forse rente. Iedereen zijn keus of ze dat willen uitgeven aan het kweken van een kind of blackjack and hookers.

----------

Zoals ooit beloofd noodle baby spam <3 :D maak kennis met Bob de boa constrictor :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat snuitje <3

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:41

Ahhh Bob! Al is het nu nog meer een Bobbie :)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:43

Zo schattig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:54

Die is zo cute <3

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:44

Aahww <3
Zo'n baby wil ik dus best even vast houden onder het genot van beschuit met muisjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:47

Laurora schreef:
Aahww <3
Zo'n baby wil ik dus best even vast houden onder het genot van beschuit met muisjes.

Levende of diepvries :7?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:59

#ziet nu bolletje met echte muizen voor zich...