Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 07:33

[***] schreef:
Mijn vogel maakte een raar geluid dus ik was bang dat hij ziek was. Nee dus. Meneer doet mijn corona geluiden na. Hoesten, kuchen en mopperen.

Please film dit. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 08:01

Wachten tot er iemand aanwezig is zodat ik kan bellen dat ik vandaag niet kan komen werken. Duurt lang, ik wil terug naar bed.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 08:36

Ontzettend slecht geslapen en dan was ik eindelijk in slaap gaan ze laden en lossen met vrachtwagens -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 08:40

MarlindeRooz schreef:
[***] schreef:
Mijn vogel maakte een raar geluid dus ik was bang dat hij ziek was. Nee dus. Meneer doet mijn corona geluiden na. Hoesten, kuchen en mopperen.

Please film dit. _O-

+1

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 08:42

Weer zonder reden om 6uur wakker 8)7

Heb me al gedoucht, klaargemaakt, mijn spullen ingepakt, bed afgehaald en in de was gedaan, hond uitgelaten, vaatwasser uitgepakt en ik zit nu achter de PC met een kop koffie. Zo veel op de vroege ochtend. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 09:41

Bestellen bij Agradi
Op voorraad levertijd binnen 2 tot 5 werkdagen.

Direct na de betaling.

Niet op voorrang verzend datum onbekend.

Maar kijk je bij het product staat er nog steeds 2-5 werkdagen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 09:54

DuoPenotti schreef:
Bestellen bij Agradi
Op voorraad levertijd binnen 2 tot 5 werkdagen.

Direct na de betaling.

Niet op voorrang verzend datum onbekend.

Maar kijk je bij het product staat er nog steeds 2-5 werkdagen.

Daarom bestel ik alleen bij agradi in uiterste nood. Dit gebeurd letterlijk ALTIJD! :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 09:55

Waarom is er altijd wel een man die denkt dat uitleg nodig heb bij het fotograferen, laat mij het lekker zelf uitzoeken :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 09:59

Gelukkig nog niet eerder gehad bij Agradi.
En item waar ik al een tijdje naar zat te kijken had nu korting. Plus ik had nog een 7,50 kortingsbon.
Scheelde me 43 euro met hier in de ruiterzaak.
Ga er vanuit dat ze wel gaan leveren... Ooit

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 11:46

Badkamer van een ander aan het dweilen en toen viel dat waterreservoir (vol) van de dweil af recht op mijn teen. En net ging het hondje van hier ook nog eens er op springen. Precies op dezelfde teen. Waarom zijn tenen zo gevoelig. :=

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 12:06

Mijn moeder.

Ik snap dat ze stress heeft voor de vakantie (vlucht) reageer dat dan aub niet af op mij.
En niet boos worden dat ik tot 10.00 ga slapen, omdat het eindelijk vakantie is en ik die echt hard nodig heb.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 12:12

Ik zit zo slecht in mijn vel nu -O-

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 13:00

Ik lees op bokt iedereen over zon.
Hier is net de mist weg, maar nu bewolkt. ;(

Ik wil ook zon!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 13:03

Ik ben bijna beter, alleen snotter ik nog. Ga weg snot, ik wil naar buiten :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 13:07

Het is als een plaat die blijft hangen maar ik erger mij volop aan die arm die niet wil. Constant stroomstoten sinds gisteren. Wachtlijsten in het ziekenhuis, ik wil NU

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 14:07

Mijn ex heeft een hamster gekocht in een veel te klein prut hokje.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 14:14

Kortzichtigheid en gebrek aan bewustzijn bij sommige mensen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 15:57

Gesolliciteerd op zo ongeveer mijn droombaan en zou hem dus eerst ook al naast mijn studie kunnen doen. Schijt hem nu al en kan niet wachten op een reactie. Heb eigenlijk ook de (bijna) perfecte CV hiervoor dus hoop het zo.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 16:01

MarlindeRooz schreef:
Gesolliciteerd op zo ongeveer mijn droombaan en zou hem dus eerst ook al naast mijn studie kunnen doen. Schijt hem nu al en kan niet wachten op een reactie. Heb eigenlijk ook de (bijna) perfecte CV hiervoor dus hoop het zo.

Oh spannend!! Ik ga voor je duimen, succes!!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 16:04

[***] schreef:

:') :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 16:05

Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker :')

Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken :')

Ben er nog niet uit of ik wil vloeken, of heel hard wil lachen

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 16:10

Telpeva schreef:
Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker :')

Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken :')

Filmen! Als je dan een minder fijne dag heb, kun je er weer naar kijken en héél hard lachen :j
En misschien 's nachts in hun tuin een enorme H schilderen, voor de helikopter om te landen..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 16:10

Telpeva schreef:

Als het hierbij blijft zou ik er echt ontzettend hard om lachen :)).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 16:13

Me heel braaf aan 3 weken niet inspannen gehouden. Dus ook niet paard gereden terwijl paard in revalidatie is en ik dat nu uit moest besteden. Vandaag voor het eerst er weer op en kon na 10 passen draf jankend afstappen. Waarom moet mijn lijf altijd zo moeilijk doen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 17:15

Mijn "vriend" die ik eigenlijk zo langzamerhand niet eens meer vriend wil noemen die weer eens kortsluiting in zijn hoofd had, echt dingen uitkraamt die nergens op slaan. Begint het gesprek met dat we nog steeds het gesprek omtrent samenwonen nooit "afgemaakt" hebben. Hij denkt dat ik in een maandje tijd even de switch kan maken van jaren in de waan leven dat we gaan samenwonen naar dat we dat ineens niet gaan doen net rond de periode dat we eindelijk een huisje kunnen krijgen, hij vind het een goed idee om beide apart van elkaar te verhuizen en dan te blijven latten, geen idee hebbende waar we uiteindelijk beide gaan wonen en voor ons beide een verhuizing voor de boeg enz. Daarnaast is hij als één of andere gek ineens geobsedeerd door "dopamine" en heb ik voor de 20e keer een heel verhaal gehoord waarin hij aangeeft dat hij veel te veel afleiding heeft, veel te veel dopamine krijgt en met alles gaat stoppen (lees roken, tv kijken, suikers, youtube (behoorlijk youtube verslaafd), gamen, seks enzz), hij totaal geen leuke dingen meer gaat doen, geen enkele afleiding meer in zijn leven wil, en doordat iemand op youtube dat ook doet zich helemaal terug wil trekken als een soort kluizenaar.
Echt soms heeft hij dit soort gekke dingen ineens, maar het is nu wel heel erg. Ik val dus ook onder een afleiding dus waar hij in eerste instantie zegt we moeten het verder hebben over wel of niet samenwonen zegt hij vervolgens dat als hij er serieus mee bezig gaat met een paar maandjes dat ik een afleiding ben en dat ik daar dus ook maar voor wijken. Leuk zo'n "relatie" waarin je te horen krijgt dat er op lange termijn toch geen toekomst in zit omdat hij weer eens een kronkel heeft _O-

Voor als mensen zich afvragen waarom stop je er niet direct mee, hij belde mij om even flink te spuien blijkbaar terwijl ik met de pup van een vriendin aan het wandelen was. Kreeg er geen woord tussen en ondertussen is hij onderweg naar de andere kant van NL voor familie bezoek, niet het perfecte moment om verder in gesprek te gaan. Als ik er een woord tussen kreeg werd er over me heen geschreeuwd dus heb op een gegeven moment het gesprek gewoon beëindigd en gezegd dat we dit gesprek face to face wel even voortzetten, wat waarschijnlijk volgende week zal zijn.