Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:49

poes schreef:
Dat 1 of ander stom wijf of heel wanhopig iemand bij een k utbedrijf gewoon dagelijks meerdere keren belt. Ik sta in het bel me niet register. Ik neem niet op, doe onaardig of neem op en leg telefoon weg.

Echt waar: als jij leila bent: ik hoop dat er een legoblokje aan de onderkant van je voet groeit.

Hoe kunnen mensen zo vreselijk gewetenloos of wanhopig zijn dat ze dit als werk doen. Bah.

Nummer geblokkeerd want ik had wel genoeg lol gehad ermee.

Ow... En elke dag een vlieg in je oog krijgt. :j

Eerlijk is eerlijk, je moet het werk maar kunnen.
Heb negen maanden gewerkt voor een callcenter :') hele dag zitten en chagrijnige mensen moeten helpen omdat er iets mis is gegaan.

Nee. Geen werk voor mij!

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:52

Ik heb haar ook heel vaak gevraagd: ben jij hier nu blij mee leila? Ga je ooit op je leven terugkijken en glimlachend denken aan wat je gedaan hebt?

De andere keren vroeg ik dan: oei het moet wel heel erg zijn. Ben je zo zo vreselijk ongelukkig dat je dit moet doen?

Maar dat vond mijn man gemeen.

Dus nu geblokkeerd.

Maar dit soort bedrijven bah.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:57

Mijn moeder heeft zelfs een keer gehad. Dat zij de lijn erop gooide en die persoon heel boos terug belde met hoe haal je het in je hoofd om de lijn er zomaar op te gooien. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:02

Wat wel werkt, domme leut verhalen op gaan hangen.

Met de gasmaatschappij uw rekening kan omlaag.
Geen interesse.

Oh wat bijzonder wilt u dan niet minder betalen?
Is het bij jou ook slecht weer?
Hier regent het al de hele dag, heb mijn vest maar aangedaan. Heb jij op het callcenter nu ook een vest aan.

Maar ik bel u voor de energieprijzen, dat kan lager.
Ja maar daarom trek ik al dat vest aan, dan gaat hij vanzelf omlaag. Mijn vest is blauw, wat is de kleur die jij nu aanhebt?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:05

Ik vindt het wel leuk om die mensen een beetje te stangen zo vroeg 1 een keer om mijn adres en toen zei ik oh ik woon aan de flikkeropenbelmenietweerstraat :')

Ging die terugbellen en lachen ik zei toen ook doe niet zo zielig zeg. Kon het nummer niet wegdrukken snap niet hoe ze dat doen....

--
Verzoek in de messenger chat van iemand waarvan de achternaam mij al genoeg zei om dat af te kappen. Ook gezegd dat ik weet welke familie van het is in lijn met het fjordenpaarden stamboek. En dat ik daar overigens lekker buiten wil blijven. Hij direct is geen familie van mij en daarna is zijn account verwijderd :') juist hele dikke bevestiging. Zelfde naam werken bij hetzelfde bedrijf maar geen familie. Wat een gozer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:22

nicole_floor schreef:
Stond er op de vails niet ook nog een nummer. De gene die de monsters erin gezet heeft, heeft toch moeten aangeven welk welke monster is?

Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ik heb het hele apparaat niet gezien. Ik weet alleen dat onze initialen erop stonden en dat de monsters van de hele middaggroep (ongeveer 18 tot 20 groepjes) tegelijk in het apparaat moeten zijn geweest

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:42

Wpaard schreef:
poes schreef:
Dat 1 of ander stom wijf of heel wanhopig iemand bij een k utbedrijf gewoon dagelijks meerdere keren belt. Ik sta in het bel me niet register. Ik neem niet op, doe onaardig of neem op en leg telefoon weg.

Echt waar: als jij leila bent: ik hoop dat er een legoblokje aan de onderkant van je voet groeit.

Hoe kunnen mensen zo vreselijk gewetenloos of wanhopig zijn dat ze dit als werk doen. Bah.

Nummer geblokkeerd want ik had wel genoeg lol gehad ermee.

Bel me niet register bestaat niet meer.
Ik heb er ook last van en blokkeer elke nummer daarvan :')

Werk ook niet niet en bellen ze iedere keer met ander nummer en blokkeer lijst begin al behoorlijk lang te worden. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:14

Dat de manege me niet terug e-mailt, had gevraagd of ik er mog rijden want militaire manege, nog steeds geen reactie :n

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:56

Dat de dag lekker begon maar zwaar teleurstellend eindigde

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:06

Hondsberoerd zijn. %)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:15

Kan m'n werk niet loslaten terwijl ik in dit tempo richting een burnout wandel. Vrees ik.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:18

Heel erg moe zijn na de kennismakingsdag bij mijn nieuwe werkgever en ik moet eigenlijk nog best veel doen nog… Gaat hem vandaag vrees ik niet meer worden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:19

Mijn eigen domme eigenwijsheid waardoor ik mijn arm weer overbelast heb en het nu dus weer pijn doet |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:13

Een hele, hele vage kennis besteld zijn konijneneten mee met onze bestelling van veevoeder. Hij ging er deze avond achter komen. Hij is er nog niet en zou nu komen tegen 20.30. Ik vind dat eerlijk gezegd geen uur meer om bij mensen nog aan te komen nadat ze al de hele avond zitten te wachten op jou. Vraag dan of het past zo laat.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:41

Brandende pijn in mijn benen -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:41

Mensen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:50

Ik heb het koud :brr:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:02

wyoming schreef:

Het is ook echt ijskoud de laatste dagen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:08

_San87_ schreef:
Mensen.

Mensen zijn zo poedersuiker.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:12

DuoPenotti schreef:
Wat wel werkt, domme leut verhalen op gaan hangen.

Met de gasmaatschappij uw rekening kan omlaag.
Geen interesse.

Oh wat bijzonder wilt u dan niet minder betalen?
Is het bij jou ook slecht weer?
Hier regent het al de hele dag, heb mijn vest maar aangedaan. Heb jij op het callcenter nu ook een vest aan.

Maar ik bel u voor de energieprijzen, dat kan lager.
Ja maar daarom trek ik al dat vest aan, dan gaat hij vanzelf omlaag. Mijn vest is blauw, wat is de kleur die jij nu aanhebt?

Of: als Euro 60 per jaar voor u op de grond ligt met een goede deal bukt u dan niet om het op te rapen?

Nee, voor dat geld op jaarbasis kom ik mijn bed nog niet eens uit. Verder nog iets?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:17

wyoming schreef:

Ik ook, ik duik mijn bed maar in onder de warme dekens :brr:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:18

Mijn familie.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:25

Mijn collega, zij denkt erg hard te werken maar ze doet het allemaal gewoon zo onhandig |o ik wil doooooorrrrr.
En dan doen we routinewerk he, fabriekswerk. Dan zou je na een paar weken toch al wel vlot mee moeten kunnen komen qua werktempo. Genoemde collega werkt hier al een halfjaar

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:42

Ik kan geen keuze maken of ik het bod hoog genoeg vind voor de stoel die ik vorig jaar compleet heb gerestyled. Ik vraag er 100 euro voor omdat ik toen had berekend dat al was kwijt was voor het materiaal. De stoel gaat weer weg omdat vanwege corona ik de verkeerde blauwe kleur heb gebruikt en het nu niet meer past in het nieuwe huis. De kleur is trouwens niet lelijk maar ik heb even geen idee waar hij moet. Ik kan hier dan dus uren over nadenken en denken is het bod goed genoeg:+ zwaar irritant en vermoeiend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:44

DeEenhoorn schreef:
Mijn collega, zij denkt erg hard te werken maar ze doet het allemaal gewoon zo onhandig |o ik wil doooooorrrrr.
En dan doen we routinewerk he, fabriekswerk. Dan zou je na een paar weken toch al wel vlot mee moeten kunnen komen qua werktempo. Genoemde collega werkt hier al een halfjaar

Niet iedereen is geschikt voor dat werk :') ik heb het ook gedaan maar had ook moeite met het tempo en de praktische dingen. Ik ben theoretisch veel sterker, laat mij maar dingen berekenen of programmeren bijvoorbeeld. Gaat 100x beter dan orders picken en inpakken :+